1. #16
    @hotmail.com

    Reacties
    1.032
    10-02-2003

    Origineel gepost door zwina_254
    **Idd waarom me nicht zou na 2 jaar verloofd gaan trouwen en wat doet hij, hij hield van de h**ren**

    **Mensen vertelde het tegen me nicht maar zei dacht dat ze hun uitelkaar wilde halen**

    **Moet je nagaan die jongen volgde de islam van top tot teen**

    **Het is een schande** **Dat een marokaanse jongen zoiets kan flikken**

    Beslamma en Thalla

    Nadia


    stagfiroellah soooo sielig......
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    99
    01-11-2003

    Re: Waarom gaan jongens van tegenwoordig naar hoeren???

    Origineel gepost door lalazina82
    Ik hoor dit laatste tijd zo vaak he....gatverdamme zeg! ...hoe bedoel je geen geduld...ik bedoel ga trouwen ofzo...soms gaan er ook zelfs getrouwde mannen daarheen.........waar gaat dit heen met deze wereld??? Ik heb t natuurlijk niet over alle jongens...
    .. de laatste tijd .. ? .. meid zolang als de hoeren bestaan worden ze ook bezocht en gebruik gemaakt van hun diensten .. dus zo nieuw is het allemaal niet .. ..

    .. she ..
    You find your pleasure scandalizin' every lie

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    62
    26-08-2004

    Re: Waarom gaan jongens van tegenwoordig naar hoeren???

    Origineel gepost door lalazina82
    Ik hoor dit laatste tijd zo vaak he....gatverdamme zeg! ...hoe bedoel je geen geduld...ik bedoel ga trouwen ofzo...soms gaan er ook zelfs getrouwde mannen daarheen.........waar gaat dit heen met deze wereld??? Ik heb t natuurlijk niet over alle jongens...
    misschien kan jij ze geven wat ze willen, zodat ze geen geld uit hoeven te geven.
    I Act On What I Feel And Never Deal With Emotions!!!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    62
    26-08-2004

    Origineel gepost door OuJdIa_L
    hoeren zijn ook mensen en als die"hoeren"er niet waren dan had je meer verkrachtingen. ze moeten zelf weten en doen wat ze willen
    hmmmm shi ervaring met die buisniss?
    I Act On What I Feel And Never Deal With Emotions!!!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    108
    24-11-2003

    Het is volgens mij het oudste beroepop aarde waarom zou daar nu een eind aan moeten komen. Omdat wij effe om de hoek komen kijken me.
    People Think They know Me, But They Only Know The Me That I Let Them See!!!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    168
    10-06-2004

    hoeren zijn niet iets van tegenwoordig die waren er altijd al.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    90
    05-06-2004

    ik ben ook een paar keer naar de hoeren geweest ik ga niet liegen..weet je wel..maar wat ik daar zag
    saaa, mokers van 60 met baarden...wajoooo
    ik moest doodlachen...
    maar jah dat was vroeger
    nu ga ik niet meer...

  8. #23
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Ik heb liever dat ze naar de hoeren gaan zodat hun behoeften bevredigd worden dan dat ze een of ander meid bespringen op straat als je begrijpt wat ik bedoel. Dan maar naar dat vrouwtje dat weet wat haar te doen staat voor dat beetje poen.

    Maar ja beste is natuurlijk niet naar de hoeren gaan...
    BD
    La vie est belle!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    102
    13-08-2002

    jongens niet allemaal etzelfde

    ik ben nog steeds MAAGD en nooit een vriendin gehad

  10. #25
    LifeSuxThenYouDie

    Reacties
    9.980
    20-05-2003

    ik ben nog maagd ik wil maagd blijven ik heb wel een vriendin gehad maar niet zo close dus niet van zoenen tongen sexueel aanrakken en geloof me ik zal maagd blijven ik wil het maar Allah 3alem dat Allah een ander qadr voor mij heeft
    Ben niet wie je denkt dat ik ben....

  11. #26
    Ik Zou Het Niet Wete

    Reacties
    107
    20-03-2002

    omdat jullie marokkaanse meisjes, jullie k.u.t geven aan negers en niet aan ons!!!

    En wij moeten ook aan onze trekken komen!!!

    Snap je!!!

    Trouwens ik zag je zusje nog achter de ramen, dus ik ging effe naar binnen en ik mocht gratis!!!
    Mij Lieve, In Beslag Genomen Schatjuhhh!!! (Motorrrrrrrr Runnnnnerrrrrr,180cc )....
    Ik Mis Jeeee!!!!!!!!

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    64
    28-04-2004

    Heeyyy boubkerC j JIJ BENT DE MANNNNN!!!!!!!!!

    !!!!!!!!!!!

    tbarkallah 3liek

  13. #28
    Bijna Lid

    Reacties
    56
    20-09-2004

    ik wil even reageren op het feit dat mannen naar de hoeren gaan! maar zo raar is dat toch niet die vrouwen bestaan er niet voorniks ze zijn er al vanaf de eerste eeuw dus kwa dat is de wereld nooit anders geweest. je moet er niet teveel overna denken vind ik als een man of je man er naar toe gaat dan komt hij tochv iets tekort denk ik. en praten helpt want een man gaat er echt niet zommar naartoe!!! JAJA EN DAT ZEGD EEN VROUW!!

  14. #29
    ben soms lief .

    Reacties
    341
    16-06-2004

    begin a.u.b jullie bekken te houden ofzo , ga iets nuttigs doen ofzo a 3ibbadellah

    mensen gaan al naar de hoe-ren sinds de mensheid is ontstaan .
    mij lijkt het persoonlijk kk goor om mn pik in een ****-tje te steken.maar je kan beter een ****-tje pakken dan een marokkaans meisje gek te maken met tazlikka en hem dan opeens van alle geilheid gewoon in haar te steken .

    ps. jullie allemaal zijn echt vreemd enzo
    ALLAH OE AKBAR !!

  15. #30
    Tou Do May

    Reacties
    1.441
    28-03-2002

    die zijn goedkoper dan een vriendin!!!!!!
    ...