1. #196
    MVC Lid

    Reacties
    88
    20-05-2007

    Omdat sl**Jes soms te moeilijk doen lol

  2. #197
    MVC Lid

    Reacties
    21
    19-11-2020

    Niks mis met een ervaren man.

  3. #198
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-07-2021

    Wat ook een schande is die meiden met hoofddoeken die met niet moslims n**ken

  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    158
    02-07-2022

    Citaat Geplaatst door lalazina82 Bekijk reactie
    Ik hoor dit laatste tijd zo vaak he....gatverdamme zeg! ...hoe bedoel je geen geduld...ik bedoel ga trouwen ofzo...soms gaan er ook zelfs getrouwde mannen daarheen.........waar gaat dit heen met deze wereld??? Ik heb t natuurlijk niet over alle jongens...
    Of je nou naar de hoeren gaat of het met een Marokkaanse doet.Ze hebben beiden dezelfde reputatie.Even goedkoop en makkelijk te krijgen.

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    87
    12-01-2018

    Ga trouwen.... ik vind dit wel een erg snelle antwoord....
    Jongen met hoge seksuele drang, kan wellicht niet de verantwoordelijkheden dragen van het huwelijk.
    Dan trouwt hij vanwege "halal" sex, maar die drang zal dan daarna minder worden.

    Vervolgens kan hij zijn vrouw niet onderhouden. En dan?
    Geduld idd! Ga vasten!
    Hou je bezig met iets anders of probeer te minimaliseren.

  6. #201
    MVC Lid

    Reacties
    158
    02-07-2022

    Citaat Geplaatst door Roshni_25 Bekijk reactie
    Ga trouwen.... ik vind dit wel een erg snelle antwoord....
    Jongen met hoge seksuele drang, kan wellicht niet de verantwoordelijkheden dragen van het huwelijk.
    Dan trouwt hij vanwege "halal" sex, maar die drang zal dan daarna minder worden.

    Vervolgens kan hij zijn vrouw niet onderhouden. En dan?
    Geduld idd! Ga vasten!
    Hou je bezig met iets anders of probeer te minimaliseren.
    Slachtoffer uithangen kunnen die wijven heel goed.Alsof ze zelf niet losbandig zijn en vreemd gaan.Gelukkig kent iedereen ondertussen de reputatie van Marokkaanse vrouwen waardoor ze nog amper serieus te nemen zijn.

  7. #202
    MVC Lid

    Reacties
    217
    14-07-2016

    Ik vrees dat dit altijd al zo is geweest. Jongens hebben meer seksuele ervaring nodig dan meisjes.