1. #166
    Verbannen

    Reacties
    285
    23-05-2016

    hoereren Kanje ook in Amsterdam dodn beymen en serifoglu genoeg marokaanse die meteen nummer geven alsje mooie auto hbt en deselfde dag of de volgende Hbje t Sl gehadt dan Bnje ze zat

  2. #167
    teenvirgo

    Reacties
    98
    08-04-2019

    Citaat Geplaatst door Jongenuit1992 Bekijk reactie
    Omdat Marokkaanse vrouwen naar hollanders en negers toe vluchten voor sex, blijft weinig over
    Dus je zusje, nichtje en moeder ook?;/ oeps
    AESTHETIC • FORNICATION • VINTAGE • INNUENDO • POLAROIDS • BOHEMIAN RHAPSODY • FEMINISM

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    4
    23-04-2019

    Er zijn verschillende redenen te noemen. Om te beginnen kan je een bezoek aan de prostituees nooit goed praten. Persoonlijk vind ik de gedachte walgelijk om tegen betaling sex te hebben met een dame waar ik geen enkele emotionele binding mee heb. Ik ken helaas heel wat mannen die getrouwd zijn met een leuke en mooie dame, maar toch vreemd gaan. Dat is voor mij ook niet meer te volgen en heel kwalijk. Op basis van de ervaring die ik met dat soort mannen heb, kan ik zeker stellen dat er veel van hun gewoonweg op zoek zijn naar "vers'' vlees waar ze van alles mee kunnen uitspoken wat ze thuis niet kunnen krijgen. Ik vind dat zo stom! Als ik een vrouw zou hebben, dan zou ik al mijn verlangens met haar willen bespreken en visa versa! Ik zou haar verlangen en behoeftes willen stillen en samen op dat vlak niets tekort komen. Er zijn ook mannen die op zoek zijn naar spanning. Weet je wat het gevaar is wat veel mannen onderschatten? Als je eenmaal vreemd gaat, dan krijg je de duivel niet meer terug in de fles! Met andere woorden; "het vreemd gaan zal uiteindelijk resulteren in een vreselijke verslaving die het gezin, inclusief de vreemdganger zelf compleet om zeep helpen'. En tuurlijk heb ik als gezonde man een enorme behoefte aan liefde, sex, genegenheid en warmte van een vrouw, maar is het dan de oplossing om naar de hoeren te gaan? No way! Gewoon blijven hopen dat die ene leuke dame voorbij komt :-)

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    222
    18-08-2014

    Echt erg inderdaad

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    14
    30-05-2018

    So maar echt

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    495
    09-01-2007

    Citaat Geplaatst door Gift Bekijk reactie
    Er zijn verschillende redenen te noemen. Om te beginnen kan je een bezoek aan de prostituees nooit goed praten. Persoonlijk vind ik de gedachte walgelijk om tegen betaling sex te hebben met een dame waar ik geen enkele emotionele binding mee heb. Ik ken helaas heel wat mannen die getrouwd zijn met een leuke en mooie dame, maar toch vreemd gaan. Dat is voor mij ook niet meer te volgen en heel kwalijk. Op basis van de ervaring die ik met dat soort mannen heb, kan ik zeker stellen dat er veel van hun gewoonweg op zoek zijn naar "vers'' vlees waar ze van alles mee kunnen uitspoken wat ze thuis niet kunnen krijgen. Ik vind dat zo stom! Als ik een vrouw zou hebben, dan zou ik al mijn verlangens met haar willen bespreken en visa versa! Ik zou haar verlangen en behoeftes willen stillen en samen op dat vlak niets tekort komen. Er zijn ook mannen die op zoek zijn naar spanning. Weet je wat het gevaar is wat veel mannen onderschatten? Als je eenmaal vreemd gaat, dan krijg je de duivel niet meer terug in de fles! Met andere woorden; "het vreemd gaan zal uiteindelijk resulteren in een vreselijke verslaving die het gezin, inclusief de vreemdganger zelf compleet om zeep helpen'. En tuurlijk heb ik als gezonde man een enorme behoefte aan liefde, sex, genegenheid en warmte van een vrouw, maar is het dan de oplossing om naar de hoeren te gaan? No way! Gewoon blijven hopen dat die ene leuke dame voorbij komt :-)
    Eindelijk een reactie van iemand met verstand. Indd die gasten die vreemd gaan zijn niet meer te stoppen en vernietigen hun hele gezin er mee. Niet te spreken nog over de ziektes die ze meebrengen. Als je niet trouw kan of wil zijn trouw dan niet.. Hoeren zijn er voor de kuffar niet voor moslim mannen

  7. #172
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Ja, zeg ‘ns, waarom gaan jullie?!

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  8. #173
    Verbannen

    Reacties
    702
    07-07-2019

    Citaat Geplaatst door Balenciaga Bekijk reactie
    Hahahahahahha deze klopt echt. Vieze tenten
    Hang je daar vaak rond?

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    1.322
    26-12-2014

    Citaat Geplaatst door Halfmocro Bekijk reactie
    hoereren Kanje ook in Amsterdam dodn beymen en serifoglu genoeg marokaanse die meteen nummer geven alsje mooie auto hbt en deselfde dag of de volgende Hbje t Sl gehadt dan Bnje ze zat
    Soms heb je niet eens een mooie auto nodig om op te vallen. Alleen als je al langs loopt en ze zien dat je niet van die aandachtzoeker bent willen ze je al hebben.

  10. #175
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Is ook in deze tijd in. Altijd wel een misselijkmakende leeghoofd. Mannen zonder ziel en dien. Gedragen zich zo.

    Citaat Geplaatst door Mrenjoy
    Citaat Geplaatst door Werk123
    Citaat Geplaatst door Mrenjoy
    zin in een lekkere sexdate morgen betaal goed x

    Leeghoofd ga iemsnd anders een soa bezorgen.
    wrm soa gewoon met condoom ******

  11. #176
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Vrouwen hebben grote mond praten veel eisen veel een prostituee vind alles goed oftewel je wordt als man behandeld

  12. #177
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    En niet als een juf een kind de les leest

  13. #178
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Je hebt gesproken siham

  14. #179
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Maar helaas vrouwen hebben takebor ze denken hij kan de pot op

  15. #180
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Een spontane rugmassage is heerlijk