1. #1
    Live, love& Laugh

    Reacties
    1.335
    27-12-2003

    Ik vrees echt voor onze kinderen en kleinkinderen...

    Kijk al hoe het er nu al aan toe gaat, vrouwen en mannen die vreemdgaan Of dat meiden/ jongens niet meer net als vroeger heel braafjes als ze een relatie hadden op zn minst handjes gingen vasthouden
    Maar nu tegenwoordig, zijn onze broeders en zusters wanhopig opzoek naar Seks? subhanallah als de schaamte nu al stukje bij stukje weg ebt, hoe dan met ons kinderen?

  2. #2
    verBAASd

    Reacties
    5.918
    31-10-2009

    Kwestie van; je kinderen goed opvoeden. En wat je vreest creeer je juist..=)

  3. #3
    Live, love& Laugh

    Reacties
    1.335
    27-12-2003

    Citaat Geplaatst door Satisfashion Bekijk reactie
    Kwestie van; je kinderen goed opvoeden. En wat je vreest creeer je juist..=)

    en wat je vreest ga je maar uit de weg, zeg ik dan.

    en lieve schat het heeft niet altijd met de opvoeding te maken...is echt een cliche als ze gelijk de schuld geven aan de opvoeding..

  4. #4
    verBAASd

    Reacties
    5.918
    31-10-2009

    Wha eva, geloof wat je wilt geloven. Jij bent degene die zich druk maakt, niet ik.

  5. #5
    ~

    Reacties
    1.482
    20-09-2007

    Dat jij het braaf vindt als jongeren in relaties op z´n minst handjes gaan vasthouden, pleit niet echt voor jouw zorg..

    Ben het wel met je eens dat Marokkanen in dit land enorm aan de verwestering zijn geslagen.. Wat in pricipe niet erg is.. Wel erg is dat dit in veel gevallen ten koste gaat van de Islamitische principes/normen/waarden..

    ~ “The love of the world is the root of all evil.” ~


  6. #6
    Live, love& Laugh

    Reacties
    1.335
    27-12-2003

    Citaat Geplaatst door miss_Yoyo Bekijk reactie
    Dat jij het braaf vindt als jongeren in relaties op z´n minst handjes gaan vasthouden, pleit niet echt voor jouw zorg..

    Ben het wel met je eens dat Marokkanen in dit land enorm aan de verwestering zijn geslagen.. Wat in pricipe niet erg is.. Wel erg is dat dit in veel gevallen ten koste gaat van de Islamitische principes/normen/waarden..

    dat handjes vasthouden keur ik niet goed maar als je goed leest zie je dat ik zeg dat shab RELATIES toender tijd alleen braaf handjes gingen vasthouden..en vergeleken met wat zij nu doen kan je handjes vasthouden zeker braaf noemen,,,

    voor de rest ben ik het met je eens

  7. #7
    Live, love& Laugh

    Reacties
    1.335
    27-12-2003

    Citaat Geplaatst door Satisfashion Bekijk reactie
    Wha eva, geloof wat je wilt geloven. Jij bent degene die zich druk maakt, niet ik.
    Ongesteld?

  8. #8
    Ne me quitte pas.

    Reacties
    627
    24-06-2009

    Citaat Geplaatst door sweetygurly Bekijk reactie
    Kijk al hoe het er nu al aan toe gaat, vrouwen en mannen die vreemdgaan Of dat meiden/ jongens niet meer net als vroeger heel braafjes als ze een relatie hadden op zn minst handjes gingen vasthouden
    Maar nu tegenwoordig, zijn onze broeders en zusters wanhopig opzoek naar Seks? subhanallah als de schaamte nu al stukje bij stukje weg ebt, hoe dan met ons kinderen?
    Ik ben niet zo, mijn zusje is niet zo, in mijn familie zijn de jongeren niet zo. Het is een kwestie van opvoeding, maar ook als ze ouder zijn hun omgeving blijven controleren. Velen zijn goed opgevoed, maar ze laten alle remmen los als ze buiten zijn.

    Schaamte, dat herken ik zo erg, je begint je bijna een freak te voelen als je het wel hebt..

  9. #9
    ~

    Reacties
    1.482
    20-09-2007

    Citaat Geplaatst door sweetygurly Bekijk reactie
    dat handjes vasthouden keur ik niet goed maar als je goed leest zie je dat ik zeg dat shab RELATIES toender tijd alleen braaf handjes gingen vasthouden..en vergeleken met wat zij nu doen kan je handjes vasthouden zeker braaf noemen,,,

    voor de rest ben ik het met je eens
    Heb het wel goed begrepen, ook al staat het er verkeerd.. Waar je in je eerste reactie hebt staan ´op z´n minst´ bedoel je ´hoogstens´.. Denk ik..

    Als je relatie-dingetjes gaat indelen van erg naar erger, dan is handjesgeven relatief gezien idd een braaf iets.. Ondanks dat, vind ik het niet oke om zoiets braaf te noemen.. Voorhuwelijkse relaties zijn gwn haram, of je het houdt bij vingers verstrengelen of all the way gaat..

    Ik denk dat we het in kern wel met elkaar eens zijn

    ~ “The love of the world is the root of all evil.” ~


  10. #10
    Alhamdoulilah.

    Reacties
    1.469
    12-05-2009

    Citaat Geplaatst door sweetygurly Bekijk reactie
    Kijk al hoe het er nu al aan toe gaat, vrouwen en mannen die vreemdgaan Of dat meiden/ jongens niet meer net als vroeger heel braafjes als ze een relatie hadden op zn minst handjes gingen vasthouden
    Maar nu tegenwoordig, zijn onze broeders en zusters wanhopig opzoek naar Seks? subhanallah als de schaamte nu al stukje bij stukje weg ebt, hoe dan met ons kinderen?

    Juist omdat je weet hoe het er nu aan toe gaat en misschien in de toekomst erger zal worden, kan jij hier met je kinderen over praten en hun hier voor behoeden. Jij weet als ouder wel hoe computers/laptops en telefoons wel in elkaar zitten. Je kan al snel door hebben wanneer je dochter bijvoorbeeld bezig is met een jongen etc. Is een kwestie van opvoeden in mijn ogen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    35
    21-09-2008

    Citaat Geplaatst door sweetygurly Bekijk reactie
    Kijk al hoe het er nu al aan toe gaat, vrouwen en mannen die vreemdgaan Of dat meiden/ jongens niet meer net als vroeger heel braafjes als ze een relatie hadden op zn minst handjes gingen vasthouden
    Maar nu tegenwoordig, zijn onze broeders en zusters wanhopig opzoek naar Seks? subhanallah als de schaamte nu al stukje bij stukje weg ebt, hoe dan met ons kinderen?


    je hebt zelf geen zelfrespect eh slet,begin je foto be3da weg te halen
    haraam foto's in het openbaar
    beter millieu begint bij jezelf
    schijnheilige zeekoe

  12. #12
    MS

    Reacties
    2.045
    27-11-2007

    Dit is al bekend.. in onze geloof..
    Wanneer de einde nadert, zullen weinig mensen weten wat de ramadan indhout, vrouwen zullen zich steeds schaarser en schaarser kleden, mannen die zich meer vrouwelijk gedragen etc..


    Allah y hdiena!


  13. #13
    MS

    Reacties
    2.045
    27-11-2007

    Citaat Geplaatst door sweetygurly Bekijk reactie
    en wat je vreest ga je maar uit de weg, zeg ik dan.

    en lieve schat het heeft niet altijd met de opvoeding te maken...is echt een cliche als ze gelijk de schuld geven aan de opvoeding..

    Nu ga je de mist in

    Als je je kinderen goed opveod hoef je nergens vang voor te zijn.
    Tegenwoordig is het normaal om make up te doen, nagellak, strakke kleding, zwempakjes en bikinis met of zonder ouders, laten overnachten bij familie/vriendiennen/buren, uit laten gaan in clubs.., gemengd naar feestjuhs gaan... hun kinderen als hoeren naar buiten laten gaan..bijbaantje tot in de laten uren..

    De boys die vrijkaart hebben, en gewoon naar clubjes kunnen gaan, laten dealen als ze mar met dat geld thuis aankomen.

    Tfoe op zulke ouders!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Als je bovenstaande niet doet, geloof me.. MACHAALLAh kinderen krigj je dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  14. #14
    Don't worry Be happy

    Reacties
    2.516
    28-03-2008

    Ze moeten allemaal dringend trg naar rkampoe worden gebracht

    "Verily, with hardship comes relief"(Qur'aan 94:6)


    http://kalamullah.com/Books/Dont%20Be%20Sad.pdf
    Voor de mensen die zich ongelukkig voelen of bedroefd zijn. Lees het boek don't be sad!


  15. #15
    Stir It Up

    Reacties
    440
    11-09-2010

    Citaat Geplaatst door sweetygurly Bekijk reactie
    Kijk al hoe het er nu al aan toe gaat, vrouwen en mannen die vreemdgaan Of dat meiden/ jongens niet meer net als vroeger heel braafjes als ze een relatie hadden op zn minst handjes gingen vasthouden
    Maar nu tegenwoordig, zijn onze broeders en zusters wanhopig opzoek naar Seks? subhanallah als de schaamte nu al stukje bij stukje weg ebt, hoe dan met ons kinderen?


    komt door de maatschappij waarin we leven, ken je niets aan doen.
    Geflipte Marokkanen tijdens opnames http://www.youtube.com/watch?v=jYOo18U8M1c