1. #1
    100% Riff

    Reacties
    266
    23-07-2006

    Ik raak verbitterd (kinderwenst)

    al meer dan 6 jaar heb ik een intense kinderwens en nog steeds ben ik nooit zwanger geraakt, ik merk dat ik geen geduld meer kan opbrengen. ik raak verbitterd, ik kan niet meer leuk met de kinderen van mijn broertje spelen, ik ben jaloers op mijn zwangere buurvrouw

    hoe raak ik dit depressieve gevoel kwijt, ik probeer te vetrouwen op Allah en hoop te houden maar ik wordt steeds zwakker

  2. #2

  3. #3
    Algerije&Marokko

    Reacties
    2.093
    28-08-2010

    Moge je NshAllah door je sbar djenna alfirdous binnentreden,

  4. #4
    SIA(M) Alhamdoelilah

    Reacties
    3.045
    18-02-2004

    6 jaar is niet lang geduld en Inchallah zal Allah je belonen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    78
    10-09-2010

    Wees blij met de dingen die Allah je wel gegeven hebt. Ik begrijp je depressie. Hoop dat je erboven op komt inshAllah. Heb je naar andere mogelijkheden gekeken zoals adoptie?
    Het Paradijs bestaat uit honderd rangen. Om de afstand van de ene rang naar de andere (rang) af te leggen, dient men honderd jaar te reizen. Firdaws is de hoogste van deze rangen, hieruit ontspringen de vier rivieren en hierboven bevindt zich de Troon. Wanneer jullie Allah dus vragen, vraag Hem dan om Firdaws.”

  6. #6
    Mc-Sniper

    Reacties
    697
    27-11-2004

    Miskina. Gair Insallah hoop echt gauw voor je dat je kinderwens uitkomt Insallah..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Moge allah swt je verblijden met een baby insaállah..

    Heb je al marokkaanse kruiden geprobeerd, of medicijnen uit mekka.. Sobhannallah, bij sommigen heeft het echt geholpen..
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  8. #8
    Oem Romaissa

    Reacties
    2.371
    18-05-2006

    Salaam aleikoem lieve zuster,

    Probeer altijd hoop te houden, ook al is dit moeilijk en hoor je dat van iedereen. Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt maar niet helemaal. bij mij duurde het 2 jaar en toen kreeg ik 4 keer achter elkaar een miskraam. mensen zeggen ow wees blij je kan zwanger raken, maar dit zegt ook niets! er zijn mensen die zwanger raken en nooit een kindje zullen krijgen omdat bijvoorbeeld sommige lichamen het afstoten..... maar goed ik ben afgedwaald

    Probeer te vertrouwen op Allah en wees Hem in alles gehoorzaam. Allah beproeft je met hen geen wat je het meest lief hebt,

    Heb je ook al onderzoeken in het ziekenhuis gehad? Je kan misschien ook Roeqya laten doen.

    Veel liefs van Aischa
    Jammer nou

  9. #9
    salut! ça va?!

    Reacties
    1.361
    21-11-2008

    verricht roqia..


  10. #10
    El hamdoulillah

    Reacties
    4.310
    16-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    ik weet als geen ander hoe jij je voelt.. ben ook 5 jaar bezig el hamdoulillah.
    maar je moet het zo bekijken.. je bent gezond dat is wat telt!!! zeg el hamdoulillah voor deze ni3ma.. sommige mensen hebben alleen 1 wens en dat is gezond te kunnen zijn.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    501
    08-01-2006

    Heb sbar, ins'Allah is het voor je weggelegd en zul je snel verblijd worden met een kindje!

    Allah is groot, vergeet dat niet. Insallah zal je wens snel vervuld worden, ameen!

    je bent niet de enige en ik weet dat het moeilijk is

  12. #12
    100% Riff

    Reacties
    266
    23-07-2006

    Citaat Geplaatst door Djumanah Bekijk reactie
    6 jaar is niet lang geduld en Inchallah zal Allah je belonen
    geloof me, 6 jaar is erg lang!!

    vooral als ik zie dat mensen die in hetzelfde jaar als ik getrouwd zijn of daarna nu 2 of 3 kinderen hebben.

    ik heb het gevoel dat mijn leven stilstaat, in principe is alles bijna hetzelfde als 6 jaar geleden toen ik trouwde

  13. #13
    Algerije&Marokko

    Reacties
    2.093
    28-08-2010

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Moge allah swt je verblijden met een baby insaállah..

    Heb je al marokkaanse kruiden geprobeerd, of medicijnen uit mekka.. Sobhannallah, bij sommigen heeft het echt geholpen..
    Waar kan je deze kruiden of medicijnen uit mekka kopen?

  14. #14
    100% Riff

    Reacties
    266
    23-07-2006

    andere dames, bedankt voor jullie douas

  15. #15
    100% Riff

    Reacties
    266
    23-07-2006

    wat is roqia?