1. #1
    Heppie Femelie

    Reacties
    440
    14-03-2006

    Bevalling!!!

    Hey Salaam dames.

    Ik zat net te denken... Ik heb echt een makkelijke zwangerschap gehad. Hamdullilaah! En toen zeiden mensen steeds 'Dan ga je het moeilijk krijgen bij de bevalling.'

    Nou niets daarvan is waar!
    Het was zo makkelijk gegaan dat ik 2 maanden na geboorte van mn dochtertje tegen mn man zei 'Hup volgende maken? '

    En ja nu ben ik dus weer zwanger. HEERLIJK


    Ik ben benieuwd of de ervaren dames hun bevallingsverhaal hier op willen doen
    Konijn en Pinda blijven 1

  2. #2
    Jihad

    Reacties
    3.046
    10-01-2010

    Leuke topic!
    Light upon Light.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    290
    16-07-2008

    zo snel weer zwanger?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    610
    20-05-2010

    Mabrouk meid!

  5. #5
    Heppie Femelie

    Reacties
    440
    14-03-2006

    Citaat Geplaatst door Verloofde_25 Bekijk reactie
    zo snel weer zwanger?

    Hhh ja. Wil je weten hoelang? bijna 22 weken

    Mn dochtertje was 3 maanden toen haar broertje er ook bij wilde komen.
    Haha
    Konijn en Pinda blijven 1

  6. #6
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik had bij mijn 2de ook een heerlijke zwangerschap.. en de bevalling duurde in totaal 3uur ..maar die naweeen waren vreselijk ps heb alle bevalling makkelijk gehad.. alleen bij de eerste en de laaste een vreselijk zwangerschap gehad...
    gezegend walielah el7amd

  7. #7
    Heppie Femelie

    Reacties
    440
    14-03-2006

    Citaat Geplaatst door Ilhampjuh87 Bekijk reactie
    Mabrouk meid!

    Bedankt sis!

    Jij ook... Ben je bang voor de bevalling?
    Konijn en Pinda blijven 1

  8. #8
    Heppie Femelie

    Reacties
    440
    14-03-2006

    Citaat Geplaatst door lilchakir Bekijk reactie
    ik had bij mijn 2de ook een heerlijke zwangerschap.. en de bevalling duurde in totaal 3uur ..maar die naweeen waren vreselijk ps heb alle bevalling makkelijk gehad.. alleen bij de eerste en de laaste een vreselijk zwangerschap gehad...

    Ja weeen zijn erg!!!!

    Persen duurde bij mij 20 minuten en bevalling in totaal ook 3 uur
    Konijn en Pinda blijven 1

  9. #9
    xxxxxx

    Reacties
    1.519
    22-12-2004

    mijn zwangerschap was ook makelijk en de bevalling was ook makelijk gegaan hmdl haha me man zij na 3maanden nemen we nog een kind hoe sneler hoe beter ik zij je bent gekk we hebben net pas een kleine van 5 weken oud denk je weer na over een kind ahah mannen kunnen erg zijn haha

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    474
    25-09-2003

    meiden please praat me even wat moed in de schoenen, ben volg wk uitgerekend en als de dood voor de bevalling. Wil er niet aan denken of over praten. Het enige wat ik hoor in de omgeving is pijn pijn pijn!! heb ook best een makkelijke zw.schap alleen de laatste loodjes je kent t..
    mariam

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.516
    07-09-2005

    Khad een zware zwangerschap.. emotioneel dan! De bevalling ging wel heel snel hmdl! 10 min geperst.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.516
    07-09-2005

    Citaat Geplaatst door Maryam22 Bekijk reactie
    meiden please praat me even wat moed in de schoenen, ben volg wk uitgerekend en als de dood voor de bevalling. Wil er niet aan denken of over praten. Het enige wat ik hoor in de omgeving is pijn pijn pijn!! heb ook best een makkelijke zw.schap alleen de laatste loodjes je kent t..
    Je moet niet luisteren haha, dan raak je gestressed.. Laat het lkkr op je afkomen, dan komt het allemaal goed inshallah.

    Je eerste kindje?

  13. #13
    Heppie Femelie

    Reacties
    440
    14-03-2006

    Hahaha wees blij
    Konijn en Pinda blijven 1

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.772
    15-12-2005

    mijn weeen durden 17 uur kwamen 15 uur lang om de 3 a 5 min. persen 15 minuten. vreselijk die weeen.

    wens degene die nog moet bevalling veel sterkte allah zal jullie bijstaan inchaALLah
    Hangplek voor vrije gedachten

  15. #15
    Heppie Femelie

    Reacties
    440
    14-03-2006

    Citaat Geplaatst door Maryam22 Bekijk reactie
    meiden please praat me even wat moed in de schoenen, ben volg wk uitgerekend en als de dood voor de bevalling. Wil er niet aan denken of over praten. Het enige wat ik hoor in de omgeving is pijn pijn pijn!! heb ook best een makkelijke zw.schap alleen de laatste loodjes je kent t..

    Je moet niet bang zijn! Je moet het juist op je af laten komen. Das wat ik deed.
    Ik kreeg weeen, die zijn pas erg. Hhaha ik ging steeds op mn hand bijten. Toen zei m'n man: 'Wat doe je? Niet doennn.' Ik zei: 'Hou je mooooooooooooond.' En toen bood ie zijn hand aan. HIj dacht waarschijnlijk dat ik niet zou bijten. DUS WEL!!!!!! hahaha. Toen schrok ie en duwde die een kussen in mn mond. Hahaa

    Gewoon je man meenemen, dan komt alles goed.

    Na de bevalling ben je alles weer vergeten
    Konijn en Pinda blijven 1