1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    26-01-2010

    Marokkanen schizofreen

    Ik zag het een tijdje terug op de youtube dat veel marokkaanse jongeren aanleg voor schizofrenie hebben. Laatste tijd begin ik te merken dat veel marokkaanse jongens/mannen in een eigen wereldje leven, waarin ze liegen, bedriegen en niet alleen tegen vrouwen, maar tegen iedereen.

    Ze doen zich voor als mensen die ze niet zijn, bijvoorbeeld grote criminelen. Ik merk het als ik op hyves rondkijk. Bijna elke marokkaan doet zich daar anders voor, de 1 als een grote crimineel, de ander als een zakenman terwijl diegene een mbo niveau1 opleiding automonteur doet.
    De 1ste beste mooie auto die ze zien stappen ze in, maken een foto van zichzelf in de auto en vertellen iedereen dat de auto van hun is.

    Ik ben bang dat diegene die heeft gezegt dat marokkanen "aanleg" voor schizofrenie hebben, ons volk beter kent dan wij zelf. Triest echt triest ik weet niet waar dit naar toe gaat met de jongeren (voornamelijk jongens/mannen)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3
    26-01-2010

    Amien.
    Djoen? Een Nederlander liegt toch niet omdat diegene djoen in zich heeft, dat zijn smoesjes we moeten dit echt aanpakken. Liegen en bedriegen is haram maar ze blijven maar doorgaan, de dag des oordeels zal niet lang meer op zich laten wachten als zelf Moslims zich zo gaan gedraag als kafarbillah

  3. #3
    mmm I like it

    Reacties
    79
    20-08-2010

    helemaal gelijk!
    een dag geen aardbei,is een dag niet geleefd

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    188
    24-03-2007

    Jah gelijk heb je hoor het ook vaker om mij heen.
    Het lijkt wel dat ze niet blij genoeg zijn met hun zelf. Vriendin van mij sprak ad met een jongen ze hadden foto's laten zien eerst op msn en daarna naar mekaar gestuurd. De dag dat ze mekaar gingen zien bleek hij helemaal niet de geneh Van de foto te zijn. Wees blij wie je bent, en blijf vooral jezelf. Hou je van jezelf dan pas zal iemand jouw ook lief hebben.

    Het is wel jammer allemaal leugens voor niks!!

    Inshaallah leren ze er ooit nog wat van.

  5. #5
    ||| ||| ||| ||| |||

    Reacties
    371
    24-06-2010

    Ik zie en hoor het ook steeds vaker, die en die zit op een gesloten afdeling.
    Hij is paranoia geworden, shizofreen..

    Vaak komt dit ook gewoon door overmatig alcohol en drugsgebruik..

    Sqad'ayi gha t'mura imegsjer s're3win, sremed'ayi a d'arjigh wa qinegh titawin.


  6. #6
    BlaCk Nails.

    Reacties
    75
    01-09-2009

    Jeh onzin! Dat is gewoon een kwestie van aandacht zoeken. Met je schizofreen.. mensen die hier echt aan leiden, hebben het zwaar te verduren. Dus niet zomaar vergelijkingen maken.


    Ps.

    ( ik zou de definitie van schizofrenie maar eens even opzoeken en niet te veel geloven in wat anderen zeggen.)



    Raar kind.

    I dOn't know wh0 envented High Heels, but all Women 0we Him allot.


  7. #7
    mmm I like it

    Reacties
    79
    20-08-2010

    Citaat Geplaatst door Voetbalster. Bekijk reactie
    Ik zie en hoor het ook steeds vaker, die en die zit op een gesloten afdeling.
    Hij is paranoia geworden, shizofreen..

    Vaak komt dit ook gewoon door overmatig alcohol en drugsgebruik..


    schizofreen
    dat is een leuke naam
    een dag geen aardbei,is een dag niet geleefd

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3
    26-01-2010

    Ik denk dat t komt, omdat ze teveel kijken naar wat andere hebben en doen. Als Achie bijv. in een fiat rijdt dan moet Isi vertellen dat hij in een porsche rijdt.
    Ik kan het niet echt goed beschrijven maar grootheidswaanzin komt dicht in de buurt

  9. #9
    ||| ||| ||| ||| |||

    Reacties
    371
    24-06-2010

    Citaat Geplaatst door chocometaardbei Bekijk reactie
    schizofreen
    dat is een leuke naam
    Jij weer!
    Nee joh da kan ik da beestje helemaal niet aandoen 'shizofreentje poespoespoes kom is hier'.

    Sqad'ayi gha t'mura imegsjer s're3win, sremed'ayi a d'arjigh wa qinegh titawin.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5
    20-02-2006

    Dat van afspreken enz zal wel misschien gewoon de onzekerheid zijn.
    We moeten nu niet verschillende dingen door elkaar gaan lopen halen..

    Schizofrenie is zeker in meerderheid bij de Marokkanen. Maar dit komt ook door de dubbele nationaliteit die wij hebben. En de opvoeding die wij krijgen van onze ouders (dit zeg ik met respect).

    De psychiaterische stoornis kan zich inderdaad toenemen wanneer er drugs gebruikt word en zoals iedereen weet dat wanneer je drugs gebruikt het juist je emoties vergroot. Dit gaat dan gepaart met die paranoia acties van ons Marokkanen.
    Ook dat geroddel en status eisen die aan ons gesteld worden.
    Dat een moeder tegen haar zoon zegt jaaa je bent niks waard kijk Hicham zoon van Aicha heeft al een auto, huis, geld etc (BOEIT HAAR NIET DAT ET DRUGS GELD IS). Maar hoe trap jij je eigen zoon nou de grond in???
    Vind je het gek dat wij ons dan zo gaan gedrage.....
    Veel marokkanen hebben nog steeeeeeeeeeeeeds niet door dat wij elkaar gewoon kapot maken.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    172
    31-07-2006

    het bestaat echt, komt vaak voor bij marokkaanse jongens die drugs gebruiken

  12. #12
    mmm I like it

    Reacties
    79
    20-08-2010

    Citaat Geplaatst door Voetbalster. Bekijk reactie
    Jij weer!
    Nee joh da kan ik da beestje helemaal niet aandoen 'shizofreentje poespoespoes kom is hier'.


    ben ik niet gewenst hier?


    verder
    een dag geen aardbei,is een dag niet geleefd

  13. #13
    ||| ||| ||| ||| |||

    Reacties
    371
    24-06-2010

    Citaat Geplaatst door chocometaardbei Bekijk reactie
    ben ik niet gewenst hier?


    verder
    Nee blijf! Ik wil mijn aarbeien!

    Sqad'ayi gha t'mura imegsjer s're3win, sremed'ayi a d'arjigh wa qinegh titawin.


  14. #14
    mmm I like it

    Reacties
    79
    20-08-2010

    Citaat Geplaatst door Voetbalster. Bekijk reactie
    Nee blijf! Ik wil mijn aarbeien!



    oh (ik las aambeien)


    die moeten nog gekweekt worden,gezien je die andere niet hebt ontvangen
    een dag geen aardbei,is een dag niet geleefd

  15. #15
    ||| ||| ||| ||| |||

    Reacties
    371
    24-06-2010

    Citaat Geplaatst door chocometaardbei Bekijk reactie
    oh (ik las aambeien)


    die moeten nog gekweekt worden,gezien je die andere niet hebt ontvangen
    3la ogen da je hebt, aambeien.
    Kweek kweek, beetje tempo ik heb nie eeuwig de tijd..

    Sqad'ayi gha t'mura imegsjer s're3win, sremed'ayi a d'arjigh wa qinegh titawin.