1. #1
    Verbannen

    Reacties
    6.745
    01-09-2009

    Zou jij een goede ouder zijn?

    Oke, hier zitten we dan te praten over relaties, chikies, boys etc etc etc. Maar stel je vind hem/haar. Die ene liefde, de liefde van je leven. En jullie trouwen, en jullie krijgen jullie eerste liefdes baby.

    Wat voor ouder denk jij dat je zou zijn? Zou jij je kind verwennen? Ben jij bang dat het kind als jou word? Zou jij je kind op m.nl laten?

    Wat zou jij anders doen aan je kind dan dat jij zelf bent opgevoed? En wat voor ouder denk je dat je zult zijn.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    6.745
    01-09-2009

    kijk dat is nou nog eens een waardeloze moeder hahaha

  3. #3
    Nieuwe gebruiker.

    Reacties
    522
    25-07-2010

    Hardcore daddy.
    Klappen als je me te lang aankijkt, lil bitch baby.
    Lang en breed enzo.

  4. #4
    Bad Apple!

    Reacties
    3.910
    16-04-2005

    Citaat Geplaatst door _mohammmeddddd Bekijk reactie
    Oke, hier zitten we dan te praten over relaties, chikies, boys etc etc etc. Maar stel je vind hem/haar. Die ene liefde, de liefde van je leven. En jullie trouwen, en jullie krijgen jullie eerste liefdes baby.

    Wat voor ouder denk jij dat je zou zijn? Zou jij je kind verwennen? Ben jij bang dat het kind als jou word? Zou jij je kind op m.nl laten?

    Wat zou jij anders doen aan je kind dan dat jij zelf bent opgevoed? En wat voor ouder denk je dat je zult zijn.



    Een communicatiemama ... bij elke verkeerde handeling die ze doen.. hen het kapot laten analyseren en ze zelf tot inzicht laten komen wat fout is en wat niet...

    I am not ugly... just aesthetically different


  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    6.745
    01-09-2009

    Citaat Geplaatst door hallallove Bekijk reactie
    Verwennen zeker niet. Zie wat het doet met de kinderen van nu die bijna alles krijgen wat ze maar willen.

    Verder zo goed mogelijk opvoeden volgens de Islaam en liever bepaalde dingen uit onze cultuur ver weg houden.

    hoe in allahsnaam wil je dat doen? Je cultuur zit om je heen, in je, bij je ouders, broers, zussen, neven, nichten, buren.

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    474
    01-11-2008

    Samen met mijn mannetje zouden we goede ouders zijn

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    6.745
    01-09-2009

    Citaat Geplaatst door pikachu Bekijk reactie
    Een communicatiemama

    Ik zie jou al helemaal serieus praten tegen een kind van 1 maand die net overgegeven heeft.

    "en ik wil nu weten waarom je hebt overgegeven" "Waarom ehb je mij niet geroepen" "kijk me aan wanneer ik tegne je praat"

  8. #8
    Aids kind is back!!

    Reacties
    481
    25-12-2008

    Pppff dat is te ver weg in de toekomst kijken, ik weet niet eens wat de plannen voor morgen zijn, laat staan hoe mijn opvoeding voor mij ongeboren kinderen dr uit zal zien.

    I´m BACK!!


  9. #9
    Bad Apple!

    Reacties
    3.910
    16-04-2005

    Citaat Geplaatst door _mohammmeddddd Bekijk reactie
    Ik zie jou al helemaal serieus praten tegen een kind van 1 maand die net overgegeven heeft.

    "en ik wil nu weten waarom je hebt overgegeven" "Waarom ehb je mij niet geroepen" "kijk me aan wanneer ik tegne je praat"
    helemaal correct!

    Nou kindje van 1 maand nu ook weer niet ... maar weetje wat het is... uk's zijn megaflexibel en leren ongelooflijk snel en tis juist dan het moment om hun karakter te vormen... en wat doen de ouders?? ipv de gelegenheid gebruik maken en hen dan vol te pompen met info (talen etc) doen ze "a koetsjie koetsjie koetssjie... njam njam?... tete7... boeloeloe" , disneyknuffels/sprookjes en al die onzin

    Elmohem, dat lijkt me de enige manier , wnt wat is het alternatief: straffen waardoor je hen psych.terroriseert? Slagen? Schelden?

    I am not ugly... just aesthetically different


  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    6.745
    01-09-2009

    Citaat Geplaatst door M0EBISCH Bekijk reactie
    Pppff dat is te ver weg in de toekomst kijken, ik weet niet eens wat de plannen voor morgen zijn, laat staan hoe mijn opvoeding voor mij ongeboren kinderen dr uit zal zien.
    denk je daar nooit over na? Ook niet als je ziet wat er van je omgeving is gekomen?

    Citaat Geplaatst door pikachu Bekijk reactie
    helemaal correct!

    Nou kindje van 1 maand nu ook weer niet ... maar weetje wat het is... uk's zijn megaflexibel en leren ongelooflijk snel en tis juist dan het moment om hun karakter te vormen... en wat doen de ouders?? ipv de gelegenheid gebruik maken en hen dan vol te pompen met info (talen etc) doen ze "a koetsjie koetsjie koetssjie... njam njam? tete7" en al die onzin

    Elmohem, dat lijkt me de enige manier , wnt wat is het alternatief: straffen waardoor je hen psych.terroriseert? Slagen? Schelden?

    Uk's? wat zijn dat uitzendkrachten? kinderen zijn voor het leven schat haha.

    en de rest

    maar kinderen zijn toch wel moeilijk om mee te communiceren, vaak knikken ze ja omda tze je niet begrijpen.

  11. #11
    I'm a freak.

    Reacties
    828
    07-08-2010

    Dat is zo ver weg voor mij. Maar als ik nu moest opvoeden dan zou ik:

    Mijn zoon/dochter verwennen, maar met mate. Meer en veel meer meegeven van de islam. Dat heb ik helaas weinig gehad. Ik zou mijn zoon/dochter wel op m.nl laten, aangezien ik zeker weet dat ze geen foute dingen zou doen. Ik zou niet streng zijn, maar redelijk streng en mijn kinderen zonder vooroordelen opvoeden.
    It's okay not to be okay
    Sometimes it's hard to follow your heart
    Tears don't mean you're losing
    Everybody's bruising
    Just be true to who you are

  12. #12
    Bad Apple!

    Reacties
    3.910
    16-04-2005

    Citaat Geplaatst door _mohammmeddddd Bekijk reactie
    denk je daar nooit over na? Ook niet als je ziet wat er van je omgeving is gekomen?




    Uk's? wat zijn dat uitzendkrachten? kinderen zijn voor het leven schat haha.

    en de rest

    maar kinderen zijn toch wel moeilijk om mee te communiceren, vaak knikken ze ja omda tze je niet begrijpen.
    ukkies, kindjes joh

    Goh, dat wistk nou niet sé... kinderen levenslang? ik dacht dat je er ff mee mocht spelen en ze dan naar de winkel terugbracht?

    Jah, maar je moet het aanpassen aan hun niveau hé ...het visueel maken, via lichaamstaal en weetkveel wat nog allemaal ... doe het steeds met men nichtje v 2... en dat gaat prima!

    en wat je "" betreft: ... ieder zen ding...

    ps: had je echt niets leuker kunne posten in mijn hoekje :zucht:

    I am not ugly... just aesthetically different


  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    6.745
    01-09-2009

    Citaat Geplaatst door Feministe__ Bekijk reactie
    Dat is zo ver weg voor mij. Maar als ik nu moest opvoeden dan zou ik:

    Mijn zoon/dochter verwennen, maar met mate. Meer en veel meer meegeven van de islam. Dat heb ik helaas weinig gehad. Ik zou mijn zoon/dochter wel op m.nl laten, aangezien ik zeker weet dat ze geen foute dingen zou doen. Ik zou niet streng zijn, maar redelijk streng en mijn kinderen zonder vooroordelen opvoeden.

    omdat je zeker weet dat ze geen foute dingen doen? Denk je dat je nonnen baart of zo?

    Citaat Geplaatst door hallallove Bekijk reactie
    Bepaalde dingen uit cultuur zei ik.

    Je weet wel datgene waarbij een man alles mag terwijl Allah het verboden heeft? Juist, mijn zonen krijgen het dus heeeel moeilijk elhamdoelah.
    hahahahaha jij bent zo een feministische moeder jek haha

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    6.745
    01-09-2009

    Citaat Geplaatst door pikachu Bekijk reactie
    ukkies, kindjes joh

    Goh, dat wistk nou niet sé... kinderen levenslang? ik dacht dat je er ff mee mocht spelen en ze dan naar de winkel terugbracht?

    Jah, maar je moet het aanpassen aan hun niveau hé ...het visueel maken, via lichaamstaal en weetkveel wat nog allemaal ... doe het steeds met men nichtje v 2... en dat gaat prima!

    en wat je "" betreft: ... ieder zen ding...

    Als ik je zo hoor praten, denk ik dat jij een achtergrond hebt met kinderen. klopt dat

  15. #15
    :|

    Reacties
    8.038
    13-08-2007

    Een strenge ouder. Ik voed ze wel vrij op, zodat ze me alles kunnen vertellen. Verder krijgen ze een speeltuintje in hun tuin. Vriendjes/vriendinnetjes mogen ze ook wel. Maar dan bij ons thuis, ik vertrouw mensen niet zo snel. Logeren mag ook niet, een scooter mag wel, internet mag ook maar dan een uurtje en ze mogen geen msn. Islaam, ja ik geef ze wat boeken en dan moeten ze maar kijken of het bij hun past verder wil ik dat ze universiteit halen en nette kinderen zijn. =)
    I just want to be at peace with you, but if I gotta settle for just a piece of you then I gotta say peace to you!