1. #886
    My little angel.

    Reacties
    4.345
    19-04-2010

    Ouiamtet1 / Cheetah / Jebli / Vin / Pablo Escobar / Miss Banana / Doc 35 / Najib36 / Trebendo / Berberaap / Military Minded / Gilldelatourette / Lelijkerd / Apppelsap / Emien & zijn broer / Sakina 112 / RaZer die opeens mod was en het nodig vond om me te verbannen / Riffie / Hex

    and so on and on and on


  2. #887
    Ken je dat gevuul?

    Reacties
    8.956
    31-03-2009

    Oh die lieve leuke HEX ik mis haar, heb nog ergens haar fototje in mijn album zitten hehe.
    Berberaap die freggel hij was lachen mij had tie ook te pakken met dat gebel-terror!
    Oudaith topmeid!
    Raunaq en Sammieboefi geweldige tijden!
    .

  3. #888
    Hayaatie - !!

    Reacties
    580
    16-11-2011

    Ik ken geen oud leden

    Hayaatie!
    Het eerste online lifestyle magazine voor Moslima's
    Magazine - Forum- Community - ALLEEN VOOR VROUWEN!
    FB: http://www.facebook.com/pages/Hayaatie/267346929982889
    E: contact@hayaatie.nl
    Url: www.hayaatie.nl


  4. #889
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tijdschrift2012 Bekijk reactie
    Ik ken geen oud leden
    ik ken jou wel..

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  5. #890
    MVC Lid

    Reacties
    2.909
    02-09-2008

    Ik zie hier namen voorbij komen waarbij ik denk, owwww jaaaaaaaa!

  6. #891
    Sirocco

    Reacties
    1.586
    07-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik was een beetje aan het googlen, kom ik ineens hierop.

    Ik heb alles in één adem doorgelezen, niet normaaaaaal. Heb me rot gelachen, wollah.

    Ik was echt een hele lange tijd goed actief, ik denk van 2006 tot 2009. Heel lang onder de naam Nadiyah.

    Eerst las ik mee en toen had ik die tijd met Bella_Asmar meegemaakt enzo, ik dacht echt: Wat is dit voor site? Haha.

    Toen gechilld met fatifleur, achiii_oujdi en nog een dame waar ik de naam van kwijt ben. Juweliertje kende ik van de chat, was ook mijn maatje. samira_23_, lieeeve dame.
    Dat was ook de tijd dat A_K_A, shel7i, EMIEN, _Columniste_, Rubelle, Superwoman en haar zus, Nachtkasje, A_A, tetouania_Hamka, tetouaniia (en haar islamitische discussies), Zumira/Tjelzies, Maissa050, Douniia_, Supremacy, missy-meryam, originalmocro e.d. actief waren. Altijd leuk om ze te lezen.

    Daarna zat ik bij het groepje van Na0ueL, HassanII en ritaa. Lieve mensen, maar wel heel gek.
    Allerliefst_ en Siihem_ natuurlijk. mastereos wat toen nog mijn maatje.
    Daarna kregen we ruzie, joh. mastereos hackte mensen en maakte al die Marokko.nl filmpjes op een gegeven moment. Mij had 'ie later ook gehackt, lol. Ik had echt gejankt die dag. Nemesis030 weet, die had dat ook meegemaakt geloof ik.
    Hij deed alsof hij 19 was (ik ook overigens), maar hij was 15.

    RSD de spierbundel, OpblaasschaapV3, MissesDisser en haar bleke decolleté, de tijd dat je iedereen nog kon spotten op PP2G. Echt kapotlachen. BerberAap's opnames.

    V3rsace en flippahayat die praktiseerden. Ik hoorde dat ze getrouwd waren. Weet niet of het waar is, maar wie weet.

    Op een gegeven moment had je de 'creatievelingen', dus Qzero, Jamila1, Tabekoyt, Bloemm, Parasiet, lalla_hoceima en haar zus moslima-nogiets, etc. Door deze mensen ben ik All stars gaan dragen en foto's gaan maken van artistieke shit. Bijna iedereen gezien.

    jb_nl die Marokkaanse chicks probeerde te regelen, tot iedereen hem ging ontmaskeren dat 'ie gewoon een Nederlander was.

    Daarna had je Thicke de faggot, Zwervertje en haar zusje, easy_mocro, Farah uit DH (weet niet meer wat haar naam is), hieperdepiep en haar vriendinnetje I. (ben haar nickname kwijt) en nog zooooooooooooveel meer leden. Ben ze echt allemaal vergeten.
    Je moet maar even reageren.

    Met Estrella_ heb ik zoveel mensen gek gemaakt hier. Lang leve de anonimiteit.

    Citaat Geplaatst door Moslima_Jihaadd Bekijk reactie
    NaOueL ? Leeft zij ook nog? samen met dr zus, waren ze erg actief, weet nickname eff niet.
    KOEzina_tamza.

    Jaaa, ik heb haar een paar maanden geleden voor het laatst gesproken. Heeft inmiddels een prachtige dochter, mashaAllah.

    Citaat Geplaatst door Julia-ailuJ Bekijk reactie
    Ik heb niet alles gelezen maar ik herinner me nog wel wat mensen.

    Hex
    Ouidath
    Appelsap
    Emshoum19
    Abou Qataadah
    Jebli tangaoui
    Vin
    Kadir de turk
    Raunaq en dat gestoorde zusje sammie boefie
    Arablady
    Cheetah
    MuzzyAA
    Najib26
    Doc25 inmiddels over de 30
    Riffii
    Originalmocro, echt een schat was dat.
    House
    Lampje
    Angel25
    Miss_banana
    Beppie truus
    Minous of Minoes
    Tiddelot
    Chourouq
    Ki_kracht
    Doenja18
    hated 7
    die met dat chinese toetenbord...k ben zn naam kwijt
    Zin n midar
    die ene gekke Belgische, ben de naam kwijt
    Riffiete
    Marocca
    Nacera
    Zitten hier ook namen van Marokko.nl chat bij? Zo ja, dan heb je me genoemd.

    Citaat Geplaatst door Julia-ailuJ Bekijk reactie
    Ja Razer en AdamX met die duif in die avatar.

    Kennen jullie Lella_Habiba nog die elk uur een andere avatar had en daar steeds een topic over opende. ''Wat vinden jullie van mijn avatar?'' En dan moest iedereen zeggen hoe mooi, knap, sexy en hot ze wel niet was.

    Die ogen en mond avatar rage, iedereen deed het hahahaha

    Casawia15 was ook zo'n leuk meisje. Ook in het echt ontmoet.

    Shel7i vond ik leuk tot hij me vieze verhaaltjes begon te vertellen.

    Berberaap was geweldig! Doodlachen met hem.

    Tourya de rasta-buikdanseres.

    Er waren echt veel leuke mensen.
    Ja, dat met shel7i heb ik ook meegemaakt.

    Zo'n leuke, lieve, slimme jongen en ineens ging hij zijn boekje te buiten qua viezigheden. :/

    Citaat Geplaatst door Leynaani Bekijk reactie
    Milouda18 kwam ook wat later binnen huppelen met haar maffe verhalen.


    spaflesje, wie ben jij?
    Moet jij nodig zeggen, mevrouwtje Boetkalsoet.

    3akredh gaas?




    Mohim, ben te enthousiast geworden, haha. Echt grappig om te zien hoe het met iedereen gaat en om de herinneringen te lezen.

    Did I fall or was I pushed?


  7. #892
    Ken je dat gevuul?

    Reacties
    8.956
    31-03-2009

    Citaat Geplaatst door Eoft Bekijk reactie
    Ik was een beetje aan het googlen, kom ik ineens hierop.

    Ik heb alles in één adem doorgelezen, niet normaaaaaal. Heb me rot gelachen, wollah.

    Ik was echt een hele lange tijd goed actief, ik denk van 2006 tot 2009. Heel lang onder de naam Nadiyah.

    Eerst las ik mee en toen had ik die tijd met Bella_Asmar meegemaakt enzo, ik dacht echt: Wat is dit voor site? Haha.

    Toen gechilld met fatifleur, achiii_oujdi en nog een dame waar ik de naam van kwijt ben. Juweliertje kende ik van de chat, was ook mijn maatje. samira_23_, lieeeve dame.
    Dat was ook de tijd dat A_K_A, shel7i, EMIEN, _Columniste_, Rubelle, Superwoman en haar zus, Nachtkasje, A_A, tetouania_Hamka, tetouaniia (en haar islamitische discussies), Zumira/Tjelzies, Maissa050, Douniia_, Supremacy, missy-meryam, originalmocro e.d. actief waren. Altijd leuk om ze te lezen.

    Daarna zat ik bij het groepje van Na0ueL, HassanII en ritaa. Lieve mensen, maar wel heel gek.
    Allerliefst_ en Siihem_ natuurlijk. mastereos wat toen nog mijn maatje.
    Daarna kregen we ruzie, joh. mastereos hackte mensen en maakte al die Marokko.nl filmpjes op een gegeven moment. Mij had 'ie later ook gehackt, lol. Ik had echt gejankt die dag. Nemesis030 weet, die had dat ook meegemaakt geloof ik.
    Hij deed alsof hij 19 was (ik ook overigens), maar hij was 15.

    RSD de spierbundel, OpblaasschaapV3, MissesDisser en haar bleke decolleté, de tijd dat je iedereen nog kon spotten op PP2G. Echt kapotlachen. BerberAap's opnames.

    V3rsace en flippahayat die praktiseerden. Ik hoorde dat ze getrouwd waren. Weet niet of het waar is, maar wie weet.

    Op een gegeven moment had je de 'creatievelingen', dus Qzero, Jamila1, Tabekoyt, Bloemm, Parasiet, lalla_hoceima en haar zus moslima-nogiets, etc. Door deze mensen ben ik All stars gaan dragen en foto's gaan maken van artistieke shit. Bijna iedereen gezien.

    jb_nl die Marokkaanse chicks probeerde te regelen, tot iedereen hem ging ontmaskeren dat 'ie gewoon een Nederlander was.

    Daarna had je Thicke de faggot, Zwervertje en haar zusje, easy_mocro, Farah uit DH (weet niet meer wat haar naam is), hieperdepiep en haar vriendinnetje I. (ben haar nickname kwijt) en nog zooooooooooooveel meer leden. Ben ze echt allemaal vergeten.
    Je moet maar even reageren.

    Met Estrella_ heb ik zoveel mensen gek gemaakt hier. Lang leve de anonimiteit.



    KOEzina_tamza.

    Jaaa, ik heb haar een paar maanden geleden voor het laatst gesproken. Heeft inmiddels een prachtige dochter, mashaAllah.



    Zitten hier ook namen van Marokko.nl chat bij? Zo ja, dan heb je me genoemd.



    Ja, dat met shel7i heb ik ook meegemaakt.

    Zo'n leuke, lieve, slimme jongen en ineens ging hij zijn boekje te buiten qua viezigheden. :/



    Moet jij nodig zeggen, mevrouwtje Boetkalsoet.

    3akredh gaas?




    Mohim, ben te enthousiast geworden, haha. Echt grappig om te zien hoe het met iedereen gaat en om de herinneringen te lezen.
    Jééé ik sta er eindelijk bij!

    Flippahayet was helemaal fake ze gebruikte foto´s van een spaanse meisje haha zij is inmiddels getrouwd en ver3ace nog niet spreek em af en toe nog hehe.

    Maar zoveel namen die je opnoemt waren zooooo leuk, zoete tijden!
    Boetkalsoet doet me opeens denken aan Juweliertje

    Berberaapje ook een toppertje ik was ook dupe van zijn opname´s nu kan ik er om lachen maar toen haha.

    Bella asmar whaaaaaaaah die periode vergeet ik neváh! Was wel zielig op gegeven moment.


    Ik dacht laatst aan Pablo escobar ik vraag me zo af hoe het met die gozer gaat hehe.
    .

  8. #893

    Reacties
    4.849
    05-08-2002

    Wauw. Oké. Iemand wees me op deze topic en ik heb de 63 pagina's doorgelezen. Kapot kansloos natuurlijk, maar ik lees leuke herinneringen.

    Daarom ook maar een 'Sup?' achterlaten, voor de fans, jullie weten zelf. Deel nog steeds geen handtekeningen uit. Ik heb me echt vermaakt hier tussen 2002 en 2007. Gelachen, gediscussieerd, geheerst. Een van mijn trotse prestaties is nog steeds dat ik van deze smiley , een lange tijd een sarcastische smiley heb gemaakt. Zo erg had ik hem verkracht.

    Met veel mensen contact gehad en veel spreek ik niet meer. Mensen zijn voorspelbaar, daarom neem ik ook niemand wat kwalijk.

    Hoop dat de nieuwe leden hier zich op dezelfde manier kunnen verrijken, en 'verrijken'. Het is een vruchtbare rit geweest. Dus leer ze, discussieer ze, grap ze en troll ze.

    En omdat ik hier over zoveel jaar vast wel terug kom, laat ik nog even een grap voor mezelf achter: Chocoladepoep uit je paaskonijn.

    Hihihi.

    Peace!

    PS. Oké, als je me een pm stuurt en het lief vraagt krijg je misschien die handtekening wel.

  9. #894
    Ken je dat gevuul?

    Reacties
    8.956
    31-03-2009

    WOW Emien je leeft! Jij was wel echt de laaaaaaaaatste wie ik hier zou verwachten!
    .

  10. #895
    MVC Premium

    Reacties
    3.667
    08-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Wooooooowwwwwwwww????
    Kamaa toedinoe toedaan.

  11. #896
    MVC Premium

    Reacties
    3.667
    08-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sinner Bekijk reactie
    naouel is sinds 2004 mijn maatje, waar hangt ze uit? Naouel meld je nu hier!
    heeeeeeeeeeeeeeey, brother from another mother, hahahhaah.


    Ik ben zo enthousiast, gewoon met capslock aan typen..
    Kamaa toedinoe toedaan.

  12. #897
    Oi..

    Reacties
    2.110
    14-09-2007

    Geweldige tijden.

  13. #898
    MVC Premium

    Reacties
    3.667
    08-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door saida_berberin Bekijk reactie
    Geweldige tijden.
    Jou ken ik ook nog, !!

    Hoe is het?
    Kamaa toedinoe toedaan.

  14. #899
    Ken je dat gevuul?

    Reacties
    8.956
    31-03-2009

    Hahaha, hey die nauwel! Het leeft ook nog.
    .

  15. #900
    MVC Premium

    Reacties
    3.667
    08-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Desertwoman Bekijk reactie
    Hahaha, hey die nauwel! Het leeft ook nog.
    Hoe heet ik? ..

    Ja, el7amdouliAllaah.. Onkruid vergaat niet! Hoe is het?
    Kamaa toedinoe toedaan.