1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Asfoureh

    Alles goed

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Wat betaald het als je als zzper in de zorg gaat?

    Mn zusje wil dat gaan doen

  3. #3
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Gaat goed hamdulilah. Ligt eraan welk niveau. Rond de 40- 45 p.u.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Oké dank je voor de info

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Check je hoekje aub

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Gaat goed hamdulilah. Ligt eraan welk niveau. Rond de 40- 45 p.u.
    Bij ons ook tussen de 40-45€ en voor weekenden/nacht kan t zelfs oplopen tot 55€ per uur en dit is mbo niv 4.

    Vond het ook aantrekkelijk klinken laatst met een Turkse meisje gewerkt die dat doet. Er komt wel veel bij kijken, goeie boekhouder, verzekeringen afsluiten en zorgen dat je altijd geld apart houdt voor als je ziek word of ongeluk en voor de pensioen.
    Happiness is an inside job


  7. #7
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Bij ons ook tussen de 40-45€ en voor weekenden/nacht kan t zelfs oplopen tot 55€ per uur en dit is mbo niv 4.

    Vond het ook aantrekkelijk klinken laatst met een Turkse meisje gewerkt die dat doet. Er komt wel veel bij kijken, goeie boekhouder, verzekeringen afsluiten en zorgen dat je altijd geld apart houdt voor als je ziek word of ongeluk en voor de pensioen.
    Ook afhankelijk van welke richting. Klopt nacht is hoger tarief.

    Valt mee, je moet het niet als hoofdinkomen doen. Als je ernaast in loondienst blijft werken is het gewoon goed geregeld. Wel inkomstenbelasting eraf halen.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ook afhankelijk van welke richting. Klopt nacht is hoger tarief.

    Valt mee, je moet het niet als hoofdinkomen doen. Als je ernaast in loondienst blijft werken is het gewoon goed geregeld. Wel inkomstenbelasting eraf halen.
    Ja zij deed het helemaal volledig. Nu is het een mooie tijd voor zoiets en vooral zorg, overal hebben ze tekort en zoeken ze mensen.
    Mijn vader heeft dit ook jaren gedaan. Gewoon idd zorgen dat je zaakjes wel op orde hebt.
    Happiness is an inside job


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    363
    21-11-2012

    Klopt inderdaad, ik werk ook met zzp’ers in de zorg. Zie facturen voorbij komen. Helpenden over het algemeen 30-40 euro, helpende plus 35-45 en verzorgende ig vanaf 40 euro. Verpleegkundige niveau 4 rond de 45 maar verschilt echt per persoon. Ik heb wel eens een helpende plus voorbij zien komen mrt tarief van 68 euro. Maar zorginstellingen zijn zo wanhopig om personeel tegenwoordig dat ze dure krachten ook gewoon inhuren. Sterke nog, we kunnen ze bijna niet krijgen. Ze hebben echt werk voor het uitkiezen.
    جعفر بن محمد قال: إذا بلغك عن أخيك الشيء تنكره فالتمس له عذرا واحدا إلى سبعين عذرا، فإن أصبته، وإلا، قل لعل له عذرا لا أعرفه

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ook afhankelijk van welke richting. Klopt nacht is hoger tarief.

    Valt mee, je moet het niet als hoofdinkomen doen. Als je ernaast in loondienst blijft werken is het gewoon goed geregeld. Wel inkomstenbelasting eraf halen.
    ik had dit doorgeven en ze doet het op de manier zoals je hier hebt beschreven .

    Bedankt voor de tip.

    Ze moet nu wel 6 weken wachten voor dat dr eeeste factuur word betaald en n daarna krijgt ze elke week een factuur betaald .

    Is dit normaal ?

  11. #11
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik had dit doorgeven en ze doet het op de manier zoals je hier hebt beschreven .

    Bedankt voor de tip.

    Ze moet nu wel 6 weken wachten voor dat dr eeeste factuur word betaald en n daarna krijgt ze elke week een factuur betaald .

    Is dit normaal ?
    Geen idee hoe dat werkt, ik werk zelf niet als zzper.

    Geen probleem, Allah 3awen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Geen idee hoe dat werkt, ik werk zelf niet als zzper.

    Geen probleem, Allah 3awen
    oke thanks

  13. #13
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Trouwens, ik moest laatst ineens denken aan "Tattaah" ik ging helemaal stuk hahahaha

  14. #14
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    iedereen werkt tegenwoordig als zzpér in de zorg. is blijkbaar een hele hype
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt