1. #1
    Live, love& Laugh

    Reacties
    1.335
    27-12-2003

    denk jij dat jy je kids kan opvoeden???

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=5-ThOYgzA64&feature=related[/YOUTUBE]



    Waar vind je ook zo'n man die weet hoe de islamtische opvoeding hoort..Maschallah, daar kunnen we allemaal voorbeeld aan nemen,,,nou nog zo/n soortgelyke broeder vinden...

  2. #2
    Just Myself.

    Reacties
    8.123
    21-10-2009

    Het opvoeden van kinderen is de taak van beide ouders. Het wordt te vaak onderschat. Ook door vrouwen.

    Only in the eyes of love you can find infinity.


  3. #3
    Rabbie ghfierlie

    Reacties
    1.064
    23-04-2010

    Ik wil echt trouwen met hem.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.060
    12-04-2010

    In de praktijk willen velen vrouwen zo'n man niet, daar ben ik achter gekomen na tig vrouwen te vragen waar ze op vallen!

    Opvoeding hoort door beide ouders gedaan te worden en als je goed doet, dan verdien je zo'n man en krijg je kinderen waar je trots op kan zijn.

    Gair inshaAllah.

  5. #5
    Mijn Tetouani <3

    Reacties
    1.195
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door Rechtvaardig_ Bekijk reactie
    In de praktijk willen velen vrouwen zo'n man niet, daar ben ik achter gekomen na tig vrouwen te vragen waar ze op vallen!

    Opvoeding hoort door beide ouders gedaan te worden en als je goed doet, dan verdien je zo'n man en krijg je kinderen waar je trots op kan zijn.

    Gair inshaAllah.

    Het eerste stukje ben ik niet mee eens.
    Het tweede wel. Maar het gaat moeilijk als de man de hele dag werkt en de vrouw die dagelijks voor de TV zit of bij haar familie of buren.

  6. #6
    ..verbeten..

    Reacties
    7.374
    30-07-2009

    Er zijn hier Marokkaanse vrouwen die dumpen liever hun kinderen in een creche/kinderopvang of werpen ze bij de ouders neer. :/

  7. #7
    Mijn Tetouani <3

    Reacties
    1.195
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door smile1234 Bekijk reactie
    Er zijn hier Marokkaanse vrouwen die dumpen liever hun kinderen in een creche/kinderopvang of werpen ze bij de ouders neer. :/

    En waar blijven de heren echtgenoten?

  8. #8
    ..verbeten..

    Reacties
    7.374
    30-07-2009

    Citaat Geplaatst door Nouara Bekijk reactie
    En waar blijven de heren echtgenoten?
    Die werken, en als ze thuiskomen of in 't weekend dan voeden ze hun kinderen (ook) op. Geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.

  9. #9
    Live, love& Laugh

    Reacties
    1.335
    27-12-2003

    Citaat Geplaatst door smile1234 Bekijk reactie
    Die werken, en als ze thuiskomen of in 't weekend dan voeden ze hun kinderen (ook) op. Geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.


    nee echt niet...mijn kinderen zal ik nooit uit het oog verliezen...vanaf dag 1 zijn ze bij mij ...

  10. #10
    Live, love& Laugh

    Reacties
    1.335
    27-12-2003

    Citaat Geplaatst door Rechtvaardig_ Bekijk reactie
    In de praktijk willen velen vrouwen zo'n man niet, daar ben ik achter gekomen na tig vrouwen te vragen waar ze op vallen!

    Opvoeding hoort door beide ouders gedaan te worden en als je goed doet, dan verdien je zo'n man en krijg je kinderen waar je trots op kan zijn.

    Gair inshaAllah.


    ja zeker inschallah moet door beide ouders gedaan worden....nu nog zoeken waar die blijft?

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    5.584
    28-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik weet niet, je kan je kinderen denk ik niet afschermen tegen al het slechte. Zoveel prikkels, muziek tv school, druk van vrienden..
    Ask no questions, hear no lies.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.060
    12-04-2010

    Citaat Geplaatst door Nouara Bekijk reactie
    Het eerste stukje ben ik niet mee eens.
    Het tweede wel. Maar het gaat moeilijk als de man de hele dag werkt en de vrouw die dagelijks voor de TV zit of bij haar familie of buren.
    Jij bent het er niet mee eens, maar dat is wat zich voor doet in de praktijk. Velen willen een man die losjes is, want een praktiserende man met een baardje wordt al gauw gezien als streng.

    Het opvoeden van kinderen is geen grapje, misschien is het wel de zwaarste taak van de mens. Je bent er continu mee bezig maar daarvoor krijg je heel wat terug mits je het goed doet.
    Citaat Geplaatst door sweetygurly Bekijk reactie
    ja zeker inschallah moet door beide ouders gedaan worden....nu nog zoeken waar die blijft?
    Amien, in dit geval is het niet zoek en gij zult vinden. Een partner komt vanzelf op jouw pad.

  13. #13
    Mijn Tetouani <3

    Reacties
    1.195
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door smile1234 Bekijk reactie
    Die werken, en als ze thuiskomen of in 't weekend dan voeden ze hun kinderen (ook) op. Geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
    T is overduidelijk dat ze hun kinderen als ze thuiskomen of in 't weekend opvoeden. Dat zie je aan de hangjongeren op straat en de normen en waarden die ze meekrijgen.

  14. #14
    Mijn Tetouani <3

    Reacties
    1.195
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door Rechtvaardig_ Bekijk reactie
    Jij bent het er niet mee eens, maar dat is wat zich voor doet in de praktijk. Velen willen een man die losjes is, want een praktiserende man met een baardje wordt al gauw gezien als streng.

    Het opvoeden van kinderen is geen grapje, misschien is het wel de zwaarste taak van de mens. Je bent er continu mee bezig maar daarvoor krijg je heel wat terug mits je het goed doet.

    Amien, in dit geval is het niet zoek en gij zult vinden. Een partner komt vanzelf op jouw pad.

    Velen? Is er onderzoek naar gedaan? Hoeveel ken je er om te zeggen dat t er veel zijn? Wat is veel? Of gaan we nu op de 'subjectief' toer?
    Ik geloof niet dat er vrouwen zijn die een praktiserende man afwijzen. Doen ze dat wel, dan zullen ze er zo hun redenen voor hebben. Welke dat zijn kun je niet weten.

    Het opvoeden van kinderen is inderdaad geen grapje, mensen nemen het niet serieus.
    Dat kun je nu echt zien. Volgens onderzoek zijn allochtone kinderen de zwakste schakel in Nederland en dat komt door de ouders.
    Er is geen goede manier van opvoeden. Er is alleen de Marokkaanse manier van opvoeden.

  15. #15
    Mijn Tetouani <3

    Reacties
    1.195
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door sweetygurly Bekijk reactie
    nee echt niet...mijn kinderen zal ik nooit uit het oog verliezen...vanaf dag 1 zijn ze bij mij ...

    Totdat ze lastig beginnen te worden. Dan mogen ze de hele dag buiten spelen. Standaard.