1. #1
    Bestaat niet

    Reacties
    15.870
    27-02-2009

    Talking Life and cooking

    Lijkt me leuk om vanaf de Eerste Ramadandag een lid het woord te geven over hoe hij/zij het vasten heeft ervaren van die dag en een leuke foto van de Ramadantafel.


    Wie begint er morgen? Ik wil best gaan klesse bessen als er geen gegadigden zijn.





    Planning:

    1. lilchakir
    2. Ambreen
    3. Hayam
    4. Esmerkiz.
    5. 00laila00
    6. MANELXX
    7. Tangia26
    8. Respectvol_25
    9. Rachid_adam
    10. Maram
    Stop en adem in. Neem het volgende tot je: 1. wat is mijn intentie?/ 2. Hoe ga ik een ander met mijn reactie laten voelen?/3. Is dat het dan ook waard?/ 4. Kan ik een onschuldige derde partij hier meeschaden?/5. Realiseer je dat Allah Getuige is van alles? >>>> Wie rechtvaardig is zal steun vinden in het feit dat Allah Rechtvaardiger is. Wie geen genade kent, diens slachtoffer zal steun vinden in Allah De Barmhartige De Genadvolle. Allah Yahdiena

  2. #2
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Mag ik beginnen?
    Terug na een lange afkickperiode.


  3. #3
    Bestaat niet

    Reacties
    15.870
    27-02-2009

    Citaat Geplaatst door Ambreen Bekijk reactie
    Mag ik beginnen?


    Nee.


    Je bent nummero twee. Ik heb een bijzonder dame die we allen erg lief hebben gevraagd dit doen. (PS ontvang je wel mijn PM's?)



    Lieve lieve lieve Lillachakir. Zou jij de eer willen om te beginnen?
    Stop en adem in. Neem het volgende tot je: 1. wat is mijn intentie?/ 2. Hoe ga ik een ander met mijn reactie laten voelen?/3. Is dat het dan ook waard?/ 4. Kan ik een onschuldige derde partij hier meeschaden?/5. Realiseer je dat Allah Getuige is van alles? >>>> Wie rechtvaardig is zal steun vinden in het feit dat Allah Rechtvaardiger is. Wie geen genade kent, diens slachtoffer zal steun vinden in Allah De Barmhartige De Genadvolle. Allah Yahdiena

  4. #4
    lid sinds 2007.

    Reacties
    946
    12-05-2010

    Gezellig, ik kijk mee.

    BARCA.



  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    ik doe ook mee.
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes

  6. #6
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Citaat Geplaatst door Respectvol_25 Bekijk reactie
    Nee.


    Je bent nummero twee. Ik heb een bijzonder dame die we allen erg lief hebben gevraagd dit doen. (PS ontvang je wel mijn PM's?)



    Lieve lieve lieve Lillachakir. Zou jij de eer willen om te beginnen?
    No problemo! Dan gaat lil Chakir als eerst.

    Ik heb geen pms ontvangen.
    Terug na een lange afkickperiode.


  7. #7
    Bestaat niet

    Reacties
    15.870
    27-02-2009

    Dames ik moet hollen. Lees de reacties straks Insha Allah! Ma3a Salama
    Stop en adem in. Neem het volgende tot je: 1. wat is mijn intentie?/ 2. Hoe ga ik een ander met mijn reactie laten voelen?/3. Is dat het dan ook waard?/ 4. Kan ik een onschuldige derde partij hier meeschaden?/5. Realiseer je dat Allah Getuige is van alles? >>>> Wie rechtvaardig is zal steun vinden in het feit dat Allah Rechtvaardiger is. Wie geen genade kent, diens slachtoffer zal steun vinden in Allah De Barmhartige De Genadvolle. Allah Yahdiena

  8. #8
    .

    Reacties
    583
    11-07-2010

    heel leuk idee! wil ook mee doen
    The Prophet (Sallallaahu 'Alayhe wa Sallam) said, "He who believes in Allah and the Last Day must either speak good or remain silent."

  9. #9
    hou van mijn liefje

    Reacties
    1.349
    13-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik wil ook meedoen, ik ben toch werkloos
    ik ga me extra uitsloven
    !

  10. #10
    Alhamdolilah

    Reacties
    1.111
    08-01-2010

    geshellug...

  11. #11
    KISSQUEEN

    Reacties
    13.419
    05-04-2004

    MVC Premium MVC Premium
    klinkt goed ,kom hier dan inspiratie opdoen


    dames ramadan moebarik
    I Don't have time to Hate people who Hate me......Because i'm too Busy loving people who Love me!!!!!!

  12. #12
    Artistica

    Reacties
    7.815
    29-11-2006

    Begint het morgen? Nou Ramadan Moubarek allemaal..


    Ik zal ook een keertje meedoen (wanneer onze tafel op zn lekkerst is gedekt :hihi)

  13. #13
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    oooh wat een eer ik zal morgen een verslagje maken hoe het is gegaan. en wat foto's schieten ..
    gezegend walielah el7amd

  14. #14
    Samen met Patatje

    Reacties
    4.064
    27-01-2003

    Leuk ik kijk mee haha

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    Omg wat een onzin

    1 lid per dag hello??? een dag telt wel 24 uur hé ; laat gewoon iedereen lekker zyn ding vertellen ; leuke fototjes te plaatsen ; is altyd leuk om de mooie ramadan tafelkes te zien