1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    51
    07-03-2002

    Angry Racisten op deze wereld

    Sommige mensen in deze wereld zijn heel erg schijnheilig!
    Neem nou sommige mensen, als er ook maar iets over ze gezegd wordt zijn ze direct op hun teentjes getrapt, en gillen ze discriminatie!!! discriminatie!!!
    Maar zelf lopen ze andere volkeren wel uit te schelden.

    Neem nou bijv. een discussie op het oude Yasmina Forum.
    Het ging erover dat Marokkaanse meisjes steeds vaker een neger verkozen boven een Marokkaanse jongen. Nou de woorden die daar vielen over negers waren gewoon te erg voor woorden. Net alsof je "ZOGENAAMD" beter bent dan hun ofzo. Sorry hoor maar we zijn allemaal mensen, ongeacht onze afkomst

    Of hoe er soms over Joden of Christenen wordt gescholden, te erg voor woorden, of het alleen maar slechte mensen zijn.
    Sorry hoor! maar voor zover ik weet moet je respect hebben voor andermans geloof

    XxX
    Shorty :melig:

  2. #2
    Ren weg !! ibe3asj

    Reacties
    134
    01-03-2002

    he johnie

    ik geeeeeeeeeeeeeeef je 100% gelijk
    1 2 3 4 hoedje van papier

  3. #3
    Fleurige Lid.

    Reacties
    237
    09-02-2002

    IK BEN HET 100% MET JE EENS!!!!

    MAAK NOOIT ONDERSCHEID TUSSEN RAS OF GELOOF, WANT WE ZIJN ALLEMAAL EEN MENS VAN VLEES EN BLOED.....
    [GLOW=deeppink]Morgen blijft altijd een verrassing.......[/GLOW]

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    143
    04-03-2002

    helloooooooooooooooooooooooooo,

    Toch wordt er onderscheidt gemaakt.En dat merk je nu vooral. De mensen gaan steeds meer discrimineren. Ik werk zelf alleen met Nedrelanders, en dat vind ik best.maar ik merk wel dat ze nu steeds meer discrimeneren, bijv: als een neger de winkel binnen komt dan wordt er altijd gezegd zwarte man hou goed in de gaten) dan wordt ie beschouwd als een dief.Sorry hoor maar als dit geen discrieminatie is dan weet ik het niet.
    Dat wou ik even kwijt.
    hoi, hier ben ik weer....ja sorry..ik moest weer even kijken.....

  5. #5
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    .......Leeuwenhart, ik wil je even zeggen dat ik altijd geniet van je stukjes, je weet waar je over schrijft........vooral doorgaan...... ma'assalama Sahira

  6. #6
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    vereerd?

    .....maar je blijft toch wel schrijven .........ma'assalama Sahira

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7
    24-08-2002

    HE SHORTY!!!!!!!!!!!!!!!

    K GEEF JE OOK VOOR 200% GELIJK OVER DAT RACISTEN GEBEUREN!
    VOLGENS MIJ ZIJN WIJ MAROKKANEN DE GROOTSTE RACISTEN DIE ER ZIJN OP T GEBIED VAN JODEN EN VOORAL NEGERS!! K KOM ER IEDERE DAG MEE IN AANRAKING DAT MAROK.JONGENS EEN GRUWLIJKE HEKEL AAN NEGERS HEBBEN...WAAROM TOCH??

    WE HEBBEN ALLEMAAL ROOD BLOED, WE MOETEN ALLEMAAL ETEN EN DRINKEN PLASSEN EN POEPEN..VERTEL ME WAT IS T VERSCHIL??

    GROETJES...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    607
    12-04-2002

    Re: he johnie

    Origineel gepost door Mister
    ik geeeeeeeeeeeeeeef je 100% gelijk
    ik zelfs 200%

    het gaat echt te ver
    ¿Alo habib alby, ezzayek?

  9. #9
    Lost in memory

    Reacties
    1.156
    12-11-2001

    Leef en laat leven.....iedereen is gelijk.
    Wie zijn wij om anderen te beoordelen
    Never say never...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    551
    03-07-2005

    Citaat Geplaatst door seanyboy
    dag shorty,
    ik zal eerst iets uitleggen aan je.
    ik geef van mezelf toe dat ik voor 50% racistisch ben; waarom?: wel, ik kan er niet tegen dat vreemdelingen en negers hapen in mijn gezicht en van anderen,en als je terug kijkt beginnen ze te zagen tegen je, en als je iets terug zegt klopt hij op je gezicht, doe jij iets terug dan gaat hij heel zijn land halen.ik zat vorig jaar in oostende op school, daar was het bijna iedere dag ambras met die vreemdelingen en negers tegen blanken,het was altijd 20 vreemdelingen en een paar negers tegen 2 of 3 blanke gasten.
    en ze kunnen niet tegen hun verlies.
    wat ik niet mee eens ben is dat racistische skinheads een vreemdelinge familie terroriseert als die familie nix gedaan heeft, dat ze jonge tiener negers terroriseren inplaats.
    ik heb ook wel een paar albanezen als maten, maar die zoeken geen ambras en een paar russische. ik zal niet zegn dat ik iets tegen het geloof van de vreemdelingen heb, wat ik weet daar niets van, maar wel tegen moslims.vele terroristen zijn moslims, zij zijn tegen het westen (en het westen is groot moet ik zegn) wat is dat nu weer voor bullshit. ze zijn tegen het westen omdat ze niet meer GELOVEN; waarom immigreren ze dan naar het westen , dat ze gewoon in hun land blijvn.
    Yah als je zo gaat beginnen, vraag ik me uberhaupt ook af waarom die "westerse" mensen dan naar die ander landen gingen om te "ontdekken"..ik bedoel alsof ik gekozen heb om hier te komen..en aan andere kant, alsof die zogenoemde "moslimlanden" perfect zijn met hun neppe praktijken en onderdrukken ...ik bedoel nergens is het perfect eigenlijk mya...mij boeit het eerlijk gezegd niet echt wat anderen denken of ze willen geloven of niet, maar ze hoeven niet anderen belachelijk te maken die wel geloven snapje? Als het maar met respect gaat, en niet dat je meteen als achterlijk wordt gezien, of achtergesteld of dus gediscrimineerd..ik bedoel dat wil zeggen dat ik dan ook ontzettend moet neerkijken op menzen die puur in wetenschap geloven , maar feit is dat het me niet boeit, iedereen z'n eigen ding...

    En je zegt vele terroristen zijn moslims, maar niet alle moslims zijn dan dus terroristen...is net als ik ken mensen die zijn gek, dus alle mensen zijn gek...snapje...is toch raar...en daarbij zul je ook exact naar de juiste oorzaak moeten kijken bij die mensen persoonlijk, waarom ze zo gedragen, en niet alles over 1 kam scheren...

    Ik zelf ben echt zwaar tegen rassendiscriminatie of zo, maar dat komt niet door mijn opvoeding meer door mijn eigen visie en omdat ik verliefd schijn te worden op alle soorten mensen en bevriend kan zijn met allerlei mensen van verschillende rassen, dus ja dan weet ik het ook niet meer he....

    Los daarvan je kan GEEN ENKEL bevolkingsgroep zo aanspreken van "ZE zijn zo en zo" ik bedoel, dat zou ook betekenen dat ik rassentrekjes heb, en sorry ik zie mezelf als mens, met MENSELIJKE trekken en niet als bepaald ras...kan je misschien nog qua uiterlijk zeggen, maar als mens ben je een individu denk k zo..

    Enig wat je aan ras kan merken is hoogstens traditie en cultuur en soms uiterlijk, geen van die 3 zijn heel erg van belang in de Islam, dus voor mij is mijn geloof het belangrijkst.. En ik zou nooit een ander lastig vallen, maar dan moeten ze ook niet op mijn weg lopen moeilijk doen of zo...als iedereen z'n eigen ding doet, dan komt alles wel goed, maar men loopt soms gewoon keihard te beoordelen en veroordelen puur op basis van vooroordelen die ontstaan zijn door eigen ervaring/opvoeding/vriendenkring etc etc...en in elke omstandigheid is het fout, want ieder mens is uniek of zo...en bij ieder ras zitten goede en slechte mooie en lelijke gemanierde of ongemanierde mensen..

  11. #11
    Meer gebruikers

    Reacties
    4.680
    09-02-2005

    niemand mag oordelen over een anderen, maar sommigen schijnen dit niet te kunnen begrijpen. maar hoe meer men er zich druk over maakt, hoe harder ze schreeuwen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    340
    19-02-2003

    Citaat Geplaatst door Shorty
    Sommige mensen in deze wereld zijn heel erg schijnheilig!
    Neem nou sommige mensen, als er ook maar iets over ze gezegd wordt zijn ze direct op hun teentjes getrapt, en gillen ze discriminatie!!! discriminatie!!!
    Maar zelf lopen ze andere volkeren wel uit te schelden.

    Neem nou bijv. een discussie op het oude Yasmina Forum.
    Het ging erover dat Marokkaanse meisjes steeds vaker een neger verkozen boven een Marokkaanse jongen. Nou de woorden die daar vielen over negers waren gewoon te erg voor woorden. Net alsof je "ZOGENAAMD" beter bent dan hun ofzo. Sorry hoor maar we zijn allemaal mensen, ongeacht onze afkomst

    Of hoe er soms over Joden of Christenen wordt gescholden, te erg voor woorden, of het alleen maar slechte mensen zijn.
    Sorry hoor! maar voor zover ik weet moet je respect hebben voor andermans geloof

    XxX
    Shorty :melig:
    IK ben een voorstander van discriminatie. Iedereen heeft het recht om te discrimineren. Rob oudkerk heeft het recht om Kut-Marokkanen te roepen. Als ik je niet moet dan moet ik je niet. Klaar. En vooral negers moet ik niet. Zo lang zij uit mn buurt blijven vind ik het best.
    Jullie zijn allemaal een stelletje SCHIJNHEILIGEN. Alsof jullie nooit discrimineren.
    Ik heb eerder respect voor Wilders die het in mn gezicht zegt dan jullie.

    Shorty, jij ben een SCHIJHEILIGE TRUT, je doet nu net of alleen de Marokkanen discrimineren. Waarom heb je het net over die joden, christenen en negers die dagelijks ons geitenneukers, talibans, snorfietsen enz noemen. Waarom richt je je pijlen alleen op de Marokkanen.
    Dat jij van NEGERS houdt is jouw probleem. Dat je graag door negers gelikt en bebaft wil worden moet jij weten, daar heb ik niks mee te maken. Niet alle marokkanen hoeven een nikker-lover te zijn. Kom niet bij mij janken dat ik die gasten niet mag.

    Om met de wijze woorden van de Amerikaanse zwarte dominee Jesse Jackson af te sluiten.
    "We zijn bang om te discrimineren, maar dat is nergens voor nodig. Onze voorkeur om met Ons Soort Mensen om te gaan, schaadt niemand. Pas als de overheid zich ermee bemoeit, lijden alle burgers eronder - blank én zwart".

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    551
    03-07-2005

    Citaat Geplaatst door Zazaro
    IK ben een voorstander van discriminatie. Iedereen heeft het recht om te discrimineren. Rob oudkerk heeft het recht om Kut-Marokkanen te roepen. Als ik je niet moet dan moet ik je niet. Klaar. En vooral negers moet ik niet. Zo lang zij uit mn buurt blijven vind ik het best.
    Jullie zijn allemaal een stelletje SCHIJNHEILIGEN. Alsof jullie nooit discrimineren.
    Ik heb eerder respect voor Wilders die het in mn gezicht zegt dan jullie.

    Shorty, jij ben een SCHIJHEILIGE TRUT, je doet nu net of alleen de Marokkanen discrimineren. Waarom heb je het net over die joden, christenen en negers die dagelijks ons geitenneukers, talibans, snorfietsen enz noemen. Waarom richt je je pijlen alleen op de Marokkanen.
    Dat jij van NEGERS houdt is jouw probleem. Dat je graag door negers gelikt en bebaft wil worden moet jij weten, daar heb ik niks mee te maken. Niet alle marokkanen hoeven een nikker-lover te zijn. Kom niet bij mij janken dat ik die gasten niet mag.

    Om met de wijze woorden van de Amerikaanse zwarte dominee Jesse Jackson af te sluiten.
    "We zijn bang om te discrimineren, maar dat is nergens voor nodig. Onze voorkeur om met Ons Soort Mensen om te gaan, schaadt niemand. Pas als de overheid zich ermee bemoeit, lijden alle burgers eronder - blank én zwart".
    Ik discrimineer echt niet qua ras, maar wel qua innerlijk van mensen...maar ik vind dat je daaruit kan halen soort zoekt soort (eerder innerlijk dan alleen maar uiterlijk)....uiterlijk is zo superschijn of zo...liever ga ik om met iemand die groen haar heeft en gele ogen maar die qua innerlijk is zoals ik dan iemand die op mij lijkt maar een schijnheilige leugenachtige doos blijkt te zijn....en je hoeft ook niet alles over 1 kam te scheren of zo.....mya ik blijf wel bij ik vind moslims die echt moslims zijn (ongeacht ras) relaxed om mee om te gaan, omdat ze de waarden respecteren en dat is relaxed, dan hypocriete schijnheilige bevooroordeelde mensen die maar per woord moslim zijn, er hetzelfde uitzien als ik, maar qua innerlijk verrot zijn...

    en idd wel bijna iedere mens discrimineert ook bijna ongeacht ras of geloof...dat is ook zo triest...mya in Islam wordt dat volgens mij ook afgekeurd

  14. #14
    Ik ben GEEN 37 jaar!

    Reacties
    5.010
    05-10-2003

    Citaat Geplaatst door seanyboy
    dag shorty,
    ik zal eerst iets uitleggen aan je.
    ik geef van mezelf toe dat ik voor 50% racistisch ben; waarom?: wel, ik kan er niet tegen dat vreemdelingen en negers hapen in mijn gezicht en van anderen,en als je terug kijkt beginnen ze te zagen tegen je, en als je iets terug zegt klopt hij op je gezicht, doe jij iets terug dan gaat hij heel zijn land halen.ik zat vorig jaar in oostende op school, daar was het bijna iedere dag ambras met die vreemdelingen en negers tegen blanken,het was altijd 20 vreemdelingen en een paar negers tegen 2 of 3 blanke gasten.
    en ze kunnen niet tegen hun verlies.
    wat ik niet mee eens ben is dat racistische skinheads een vreemdelinge familie terroriseert als die familie nix gedaan heeft, dat ze jonge tiener negers terroriseren inplaats.
    ik heb ook wel een paar albanezen als maten, maar die zoeken geen ambras en een paar russische. ik zal niet zegn dat ik iets tegen het geloof van de vreemdelingen heb, wat ik weet daar niets van, maar wel tegen moslims.vele terroristen zijn moslims, zij zijn tegen het westen (en het westen is groot moet ik zegn) wat is dat nu weer voor bullshit. ze zijn tegen het westen omdat ze niet meer GELOVEN; waarom immigreren ze dan naar het westen , dat ze gewoon in hun land blijvn.
    waarom kom je naar een forum vol moslims, als je wat tegen de moslims hebt?

  15. #15
    Hai!!

    Reacties
    974
    13-10-2003

    Citaat Geplaatst door sssalima
    als men gaat schelden is hij of zij zwak ....

    ik vind je moet elke persoon recpekt geven maakt niet uit wat hij is of welke huidskleur ik denk eerder door opvoeding want het valt me op dat de meeste die schelden over rassen en huidskleur de marokkaanen zijn ze volgen hun cultuur niet hun geloof als ze echt godvrees zouden hebben zouden ze bang zijn want allah swt heeft die mensen ook geschapen