1. #1
    Alhamdoelilah

    Reacties
    2.221
    07-01-2008

    Matrassen.. waar te vinden?

    Salaam..

    Ik heb een vraagje, ik ben opzoek naar een matras voor mijn aankomend kindje.. voor een ledikant.. Maar waar kan ik een goede matras vinden?

    Groetjes

  2. #2
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    1.357
    27-05-2009

    Ikea, Prenetal, Babydump.

    Succes meid.
    Het mooiste in ons leven, het liefste in ons bestaan, het kostbaarst ooit gegeven, Amin Camilia en Anisa is de naam

  3. #3
    Oem Romaissa

    Reacties
    2.371
    18-05-2006

    Citaat Geplaatst door casawia2 Bekijk reactie
    ikea?
    ja ikea heeft verschillende babymatrasjes, alle soorten en prijzen
    Jammer nou

  4. #4
    *Happy Married*

    Reacties
    454
    24-01-2005

    Heb die van mijn dochtertje bij de prenatal gehaald.

    Daar heb je ook verschillende maten en prijzen.
    Mom of 2 wife of 1.

  5. #5
    De Maroekaaan. :D

    Reacties
    8.601
    12-01-2010

    mijn dochtertje is uit haar wiegje gegroeid dus moet op zeeer kort termijn de ledikantje gaan gebruiken, en op advies ben ik ook van plan om bij de prenatal aan te schaffen.. en is dus helemaal niet zo duur. \zit plus min op de 30 euros..
    Miep..Miep... Zoefff

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    142
    09-01-2011

    Ik heb de eerste matrassen altijd trouw bij de Gardo(babyspeciaalzaak) gehaald, maar op een dag zag mijn man bij de Leenbakker heerlijk dikke matrassen voor de ledikant staan, met anti-allergiehoes, voor maar €39,99!

    We hebben toen de matrassen voor de meiden vervangen, die waren toen nog peuter en dreumes en ik gebruik er nu eentje voor mijn allerkleinste, hij slaapt gewoon op een wolk, heeeerlijk!

    http://www.leenbakker.nl/nl/assortim...ne%282%29.aspx

    Maar vreemd, hier zit geen anti-allergiehoes omheen, of zou het wel zo zijn? Beter dat je naar de winkel gaat om te kijken, succes!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    387
    16-06-2008

    ik heb de mijne ij babydump halen....Je hebt zoveel verschillende prijzen...Maar mijn tip is niet teveel naar de verkopers luisteren wan die bienden je het duurste van het duurste aan met luchtdoorlatende weet ik veel wat allemaal...Die van ons was volgens mij 50 of 60 euroo....Je hebt ze zelfs nog goedkoper....Je moet wel kijken of ze zon keurmerk hebben...

  8. #8
    Alhamdoelilah

    Reacties
    2.221
    07-01-2008

    Citaat Geplaatst door Laila.M Bekijk reactie
    ik heb de mijne ij babydump halen....Je hebt zoveel verschillende prijzen...Maar mijn tip is niet teveel naar de verkopers luisteren wan die bienden je het duurste van het duurste aan met luchtdoorlatende weet ik veel wat allemaal...Die van ons was volgens mij 50 of 60 euroo....Je hebt ze zelfs nog goedkoper....Je moet wel kijken of ze zon keurmerk hebben...
    Welke keurmerk??

  9. #9
    Alhamdoelilah

    Reacties
    2.221
    07-01-2008

    Citaat Geplaatst door Mommy4Life Bekijk reactie
    Ik heb de eerste matrassen altijd trouw bij de Gardo(babyspeciaalzaak) gehaald, maar op een dag zag mijn man bij de Leenbakker heerlijk dikke matrassen voor de ledikant staan, met anti-allergiehoes, voor maar €39,99!

    We hebben toen de matrassen voor de meiden vervangen, die waren toen nog peuter en dreumes en ik gebruik er nu eentje voor mijn allerkleinste, hij slaapt gewoon op een wolk, heeeerlijk!

    http://www.leenbakker.nl/nl/assortim...ne%282%29.aspx

    Maar vreemd, hier zit geen anti-allergiehoes omheen, of zou het wel zo zijn? Beter dat je naar de winkel gaat om te kijken, succes!
    Aah fijn, ga ik daar ff kijken.

  10. #10
    La Illaha Ila Allah

    Reacties
    334
    22-06-2008

    Citaat Geplaatst door Mimiedias12 Bekijk reactie
    mijn dochtertje is uit haar wiegje gegroeid dus moet op zeeer kort termijn de ledikantje gaan gebruiken, en op advies ben ik ook van plan om bij de prenatal aan te schaffen.. en is dus helemaal niet zo duur. \zit plus min op de 30 euros..
    denk niet dat je bij de prenatal voor die prijs een matras zal vinden..

    الحق لايعرف بالرجال وإنما الرجال يعرفون بالحق