1. #1
    03-10-09

    Reacties
    2.454
    12-03-2009

    Hoe is jullie bevalling begonnen

    tell me

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.116
    18-08-2009

    Hoe?? Gewoon met weeen....

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    7.876
    13-03-2005

    om 5 uur sochtends met hele lichte mesntruatie krampen..rond 12uur verloor ik soort van slijmpropje ofzo en toen werden de weeen heftiger om 23.15 die avond is hij geboren.

    zo ff kort vertelt

  4. #4
    Just me

    Reacties
    4.594
    09-02-2008

    Met breken van vruchtwater... dan langzaamaan werden de weeen heviger...

    Ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan . Alle zwangeren, en die moeten bevallen "I wish you all luck en heel veel kracht "

    " Alleen liefde en vriendschap bieden ons de illusie dat we niet alleen zijn''


    'Het slechte begint altijd onschuldig.'


    De boekenclub http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1663399


  5. #5
    Al-Ghorabaa

    Reacties
    7.099
    21-02-2009

    Eerste keer in de nacht. Tweede keer in de nacht. Derde keer tijdens vrijdags preek in de moskee, daarna nog naar Haagse markt geweest en in de nacht echte werk.

    Islamitische betrouwaar boeken Nederlands, Engels, frans, Arabisch
    http://forums.marokko.nl/showthread....#post108645811

    Info, Manhadj Assalafiyya

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4285653


  6. #6
    03-10-09

    Reacties
    2.454
    12-03-2009

    Ik heb zelf nog geen vruchtwater verloren slijmprop heb ik volgens mij verloren bij 34 weken het is slijm met beetje bloed maar weet het niet zeker. Verder heb ik lichte buikpijn en last van me rug en erg misselijk op dit moment en heb al ontsluiting van 4 centimeter die had ik al bij 33 weken. Het is mijn eerste kindje inscha''allah ik weet niet wat me allemaal te wachten staat ik heb in de nacht alleen maar lopen spugen en last van harde buike denken jullie dat het door gaat zetten??

  7. #7
    *****

    Reacties
    4.777
    09-03-2009

    met hoge koorts hoofdpijn overgeven en het ijskoud hebben

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ik kreeg een geplande keizersnede.. maar net voor ik de deur uit wou gaan om naar het ziekenhuis te gaan (moest me om 07:00 melden) braken mijn vliezen ook spontaan.. dit was met 38 weken en 5 dagen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.116
    18-08-2009

    Citaat Geplaatst door Oktober_Bride Bekijk reactie
    Ik heb zelf nog geen vruchtwater verloren slijmprop heb ik volgens mij verloren bij 34 weken het is slijm met beetje bloed maar weet het niet zeker. Verder heb ik lichte buikpijn en last van me rug en erg misselijk op dit moment en heb al ontsluiting van 4 centimeter die had ik al bij 33 weken. Het is mijn eerste kindje inscha''allah ik weet niet wat me allemaal te wachten staat ik heb in de nacht alleen maar lopen spugen en last van harde buike denken jullie dat het door gaat zetten??

    Inshallah gaat het doorzetten.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    323
    20-01-2006

    He October Bride,

    Hoe gaat het met je?zo jij gaat bijna bevallen insha allah mag de bevalling insha Allah spoedig verlopen meid.

    Groetjes

    ( Snoepje18)

  11. #11
    03-10-09

    Reacties
    2.454
    12-03-2009

    Citaat Geplaatst door Mayday09 Bekijk reactie
    Inshallah gaat het doorzetten.
    amien inscha''allah ik ging liggen maar kan niet stil blijven zitten

  12. #12
    03-10-09

    Reacties
    2.454
    12-03-2009

    Citaat Geplaatst door lady_tmazight Bekijk reactie
    He October Bride,

    Hoe gaat het met je?zo jij gaat bijna bevallen insha allah mag de bevalling insha Allah spoedig verlopen meid.

    Groetjes

    ( Snoepje18)
    Hi lieverd,

    Das een tijdje geleden... met mij gaat het hmdl goed alleen last van weeen op dit moment hoe is het met jou nog niet zwanger Ik hoop inscha''allah dat het deze keer gaat doorzetten heb straks zo ie zo een afspraak in het ziekenhuis

  13. #13
    03-10-09

    Reacties
    2.454
    12-03-2009

    Citaat Geplaatst door -Bubbels- Bekijk reactie
    ik kreeg een geplande keizersnede.. maar net voor ik de deur uit wou gaan om naar het ziekenhuis te gaan (moest me om 07:00 melden) braken mijn vliezen ook spontaan.. dit was met 38 weken en 5 dagen
    zo mijn vliezen zijn nog steeds niet gebroken

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    563
    22-12-2008

    Ik denk dat iedere vrouw da anders ervaart. Bij mijn eerste heb ik nooit slijmprop verloren of vliezen die braken, ze braken mijn vliezen in ziekenhuis. Bij de ene gaat het heel snel de andere weer heel moeizaam. Sommige hebben uren lichte pijn zoals menstruatiepijn andere vliegen er meteen heel snel in!

    Enige wat ik nu wel weet is; ik had vorige week nog geen ontsluiting, heb af en toe wa last van pijn zoals menstruatiepijn, heb nog geen slijmprop verloren en water is nog ni gebroken, ik zie af van rug- en bekkenpijn, maar ik wil zoooooooooooo graag gaan bevallen , Yarebi help ons zwangere vrouwen hier snel doorheen! Amien.
    Naaister in België: Takchita's, kaftan's, jelaba's allemaal op maat gemaakt aan zeer vriendelijke prijzen. Interesse pm me voor meer info!

  15. #15
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ben benieuwd hoe het bij mij gaat gebeuren, heb echt nog geen menstruatiekrampje meegemaakt en zit hier maar te wachten
    Weg