1. #16
    ahloel hadieth

    Reacties
    2.539
    06-08-2009

    Ben de eerste x ingeleid, insha Allaah deze keer de natuurlijke weg.


    Nems, masha Allaah wat een toeter!
    Herinnering:
    Ik wens geen pm's te ontvangen van broeders noch aangesproken te worden en ook zal ik er niet op reageren. Zowel openlijk als prive!

  2. #17
    Oem Romaissa

    Reacties
    2.371
    18-05-2006

    ik had 5 cm ontsluiting maar geen weeen, alleen harde buiken, ik was toen 36 weken en toen besloten ze me vliezen en te breken en de ween op te weken.
    Jammer nou

  3. #18
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Alledrie mijn bevallingen begonnen met weeën die al heel snel vaker en sneller achter elkaar kwamen

  4. #19
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Citaat Geplaatst door Nemesis030 Bekijk reactie
    Ben benieuwd hoe het bij mij gaat gebeuren, heb echt nog geen menstruatiekrampje meegemaakt en zit hier maar te wachten
    Bij mijn eerste had ik van te voren ook nooit ook maar één krampje of oefenwee gevoeld totdat de echte weeën begonnen

  5. #20
    Tmazost 'n yemma

    Reacties
    5.749
    04-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Interessant ...

    Ben zondag uitgerekend en dit wordt ook ons 1ste kindje inshaAllah.
    Dus even meelezen ...

  6. #21
    -

    Reacties
    182
    24-02-2010

    Ik werd ingeleid, aangezien hij het goed had in de buik. Was 42 weken zwanger.
    "Treur niet als je een fatale pijl ontvangt van iemand die je het meest nabij was, want je zult iemand vinden die de pijl eruit trekt, de wond verzorgt en die je leven met een glimlach terug geeft.''

  7. #22
    -

    Reacties
    182
    24-02-2010

    Citaat Geplaatst door aischa89 Bekijk reactie
    ik had 5 cm ontsluiting maar geen weeen, alleen harde buiken, ik was toen 36 weken en toen besloten ze me vliezen en te breken en de ween op te weken.
    Ik liep gewoon al een hele tijd met 5 centimeter ontsluiting zonder dat ik het door had, . Raar is dat hè? Geen krampje, heb ook nooit last gehad van harde buiken, of ik heb ze destijds gewoon nooit gevoeld.
    "Treur niet als je een fatale pijl ontvangt van iemand die je het meest nabij was, want je zult iemand vinden die de pijl eruit trekt, de wond verzorgt en die je leven met een glimlach terug geeft.''

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    8.402
    10-01-2003

    Ik heb al twee zwangerschappen meegemaakt maar geen enkele keer met weeen of te moeten persen.Ben beide keren met keizersnede bevallen en dat zal deze keer ook zo zijn inchallah.

  9. #24
    Oem Romaissa

    Reacties
    2.371
    18-05-2006

    klopt, ik zag die 5cm als een cadeautje, ik had wel al heel veel voorween gehad en heb zelfs met 33 weken weenremmers gehad, toen was me baarmoedermoond wel al week maar geen ontsluiting. en met 36 weken dus eerst, 3 cm en 1 uur later weer 1 erbij en daarna was het dus 5 cm, en toen gingen ze inleiden, maar ik ben toch wel benieuwd wat er gebeurt was als ze me niet zouden inleiden, misschien had ik de 10 cm wel gehaald, zonder pijn
    Jammer nou

  10. #25
    I ❤ my kidsss..

    Reacties
    1.868
    19-12-2009

    Bij mij begon t met precies 37weken, de ontsluiting was al bezig terwijl k niks door had(was gewoon aan t shoppen met mams), pas toen k naar de wc ging en me vruchtwater en bloed verloor belde k gelijk de verloskundige en had al 6cm ontsluiting en daarna kreeg k weeen...

    Trouwens ik had 2x (2weken voor de bevalling) keiharde voorweeen...

    *». × ♥ Mijn Levens Hamdoelilah ♥ ×. «*


  11. #26
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door smurfin25 Bekijk reactie
    Ben de eerste x ingeleid, insha Allaah deze keer de natuurlijke weg.


    Nems, masha Allaah wat een toeter!
    InshAllah.

    Dankjewel, Allahi barak fiki

    Citaat Geplaatst door sunset Bekijk reactie
    Bij mijn eerste had ik van te voren ook nooit ook maar één krampje of oefenwee gevoeld totdat de echte weeën begonnen
    ja.. me neither dus.. het is gewoon helemaal afwachten..
    Weg

  12. #27
    Oem Nadine

    Reacties
    771
    25-11-2002

    ik werd 1 dag voor de inleiding(42 weken) voor de laatste keer gestript en toen ik naar huis ging verloor ik mijn slijmprop. Daarna begonnen de weeen heftiger te worden en uiteindelijk werd ik toch nog ingeleid met een soort van veter waar een gel aan zat die de baarmoedermond deed weken. Daarna ging het heel snel hamdoullah, van de 0 cm tot 4cm 4 uur over gedaan en van 4 tot 10 cm 20 minuten! Daarna kwam ons prinsesje ter wereld alhamdoulilah!

  13. #28
    03-10-09

    Reacties
    2.454
    12-03-2009

    Citaat Geplaatst door aischa89 Bekijk reactie
    klopt, ik zag die 5cm als een cadeautje, ik had wel al heel veel voorween gehad en heb zelfs met 33 weken weenremmers gehad, toen was me baarmoedermoond wel al week maar geen ontsluiting. en met 36 weken dus eerst, 3 cm en 1 uur later weer 1 erbij en daarna was het dus 5 cm, en toen gingen ze inleiden, maar ik ben toch wel benieuwd wat er gebeurt was als ze me niet zouden inleiden, misschien had ik de 10 cm wel gehaald, zonder pijn
    toe maar ik heb ook met 33 weken 4 centimeter ontsluiting en voelde ook geen erge pijn maar zit al bijna op de 40 weken en nog steeds niet bevallen ik word aanstaande donderdag wel gestript dus ben benieuwd

  14. #29
    03-10-09

    Reacties
    2.454
    12-03-2009

    Spannend om al die verhalen te lezen ben benieuwd hoe mijn bevalling zal verlopen

  15. #30
    Oem Romaissa

    Reacties
    2.371
    18-05-2006

    InschAllah zal je bevalling SNEL en VOORSPOEDIG gaan oktober_bride
    Ik vond het niet zo heftig zoals je meestal ziet op tv of zoals je het leest.
    Voor je het weet is het voorbij en heb je je baby in de armen, ow ja en probeer nu nog lekker te slapen ( al is dat moeilijk) want als je bevallen bent zul je veel minder slapen

    veel succses!
    Jammer nou