1. #1
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Wink Mensen leg me uit.. AUB

    Iwa mensen... Ik vroeg me net iets af....

    Waarom denken veel mensen dat meiden uit DAgilia ****en zijn, en dat de jongens *******s zijn? Kifesch? We hebben een very slechte naam... Niet dat het me iets doet maar ik wil graag eens een reden horen. is het omdat je iemand kent toevallig uit dagilia die de **** aan het uithangen is en zo denkt dat alle dagilien zo zijn..... ?

    vaag zijn de meeste... Als ik zeg ik kom uit casablanca dan of ze nemen afstand van me of ze denken Makkelijk of je wordt als troep behandeld....

    het enige wat ik wil als een dagilia is SOME RESPECT ook al kom ik uit Casa.... :melig: In ieder geval jullie mogen zeggen wat jullie willen ik ben trots op wat ik ben Net zo ALS JULLIE elhamdoelah

    Bent dagilia
    La vie est belle!

  2. #2
    Verliefd lid

    Reacties
    502
    10-02-2002

    Question Discriminatie

    Salaam Dagilia

    Ik vraag me wel eens af waarom je zoveel waarde hecht aan wat mensen over je denken, wat mesen over je zeggen.
    Je weet toch zelf wel wie en wat, of je een goed of slecht mens bent. Mensen oordelen nou eenmaal over een afkomst, niet over wie iemand in zijn/haar hartje is, zijn dat gewoon schijnheilige mensen, vinden ze alleen maar zichzelf goed en durven ze zich nog Moslim te noemen ook.
    Wel als dat hun leven is, prima dan, oordeel dan maar.
    Jij weet wie jij bent en ik weet wie ik ben.
    Blijf gewoon jezelf, ben ik zelf 10 dagen in Casa geweest, bij familie van een vriend, heb ik bewonderswaardige mensen ontmoet met een hart van goud, die niet oordelen en hun huis voor mij openstond, heb ik goede herinneringen aan lieve mensen. Is voor mij niet belangrijk waar iemand vandaan komt, gaat het om de persoon.
    Hee wees trots op jezelf en oordeel niet, ik weet het doet pijn heel veel pijn maar accepteren van mensen begint bij jezelf.

    Beslama

  3. #3
    ANDERS!!¤¤OP ZN BEST

    Reacties
    176
    02-09-2001

    mensen moeten eenmaal naar een ander wijzen. in dit geval is het naar dagilia
    (¯`·.¸¸.+>Waarom nemen mensen voor elkaar geen tijd Omdat ze steeds aan het jagen zijn Dat is nu eenmaal een feit De een rent nog harder bij de ander vandaan Kan er nog wel iemand eventjes rustig blijven staan<+.¸¸.·´¯)
    (¯`·.¸¸.+>oprechtheid leidt tot deugd!!leugenachtigheid leidt tot zonde!!

  4. #4
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Bent dagilia weet je waarom.De dames uit casablanca oujda rabat deden hun benen wijd wanneer de fransen bezzetings leger kwamen.Ze deden het zelfde wanneer spaanse franse nedelrandse duitse saoedische emiratse qatareze bahreinse

  5. #5
    Fleurige Lid.

    Reacties
    237
    09-02-2002

    Origineel gepost door Abdenour
    Bent dagilia weet je waarom.De dames uit casablanca oujda rabat deden hun benen wijd wanneer de fransen bezzetings leger kwamen.Ze deden het zelfde wanneer spaanse franse nedelrandse duitse saoedische emiratse qatareze bahreinse
    benen wijd????? en abdenour je noemt je zelf nog een moslim???? sorry dat soort taalgebruik tolereren wij niet van moslims.........
    [GLOW=deeppink]Morgen blijft altijd een verrassing.......[/GLOW]

  6. #6
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    heb jij een ander woord er voor dit is de beste

  7. #7
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Trouwens jij moet eerst moslim zijn om iets anders te toloreren van andere moslims

  8. #8
    Fleurige Lid.

    Reacties
    237
    09-02-2002

    Origineel gepost door Abdenour
    heb jij een ander woord er voor dit is de beste

    IK HOEF ER GEEN ANDER WOORD VOOR TE GEVEN.......EN IK DURF ER ZELFS GEEN ANDER WOORD VOOR TE GEVEN.......

    ZOALS SABRINAT AL ZEI:
    ARABIER+BERBERS= MAROKKAANS-> MOSLIM...
    [GLOW=deeppink]Morgen blijft altijd een verrassing.......[/GLOW]

  9. #9
    Fleurige Lid.

    Reacties
    237
    09-02-2002

    Origineel gepost door Abdenour
    Trouwens jij moet eerst moslim zijn om iets anders te toloreren van andere moslims
    IK BEN EEN MOSLIM, HAMDOLILAH
    EN IK TOLEREER ALLEEN DINGEN VAN MOSLIMS ALS HET IETS ZINNIGS IS...
    [GLOW=deeppink]Morgen blijft altijd een verrassing.......[/GLOW]

  10. #10
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Haha kom op welke meid heeft een topci geopend over de toppunt van ZINA

  11. #11
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    ik heb het perfect gezegt ik heb geen slechte noch scheld woorden gebruikt.en ik heb het haar duidelijk gemaakt

  12. #12
    Fleurige Lid.

    Reacties
    237
    09-02-2002

    Origineel gepost door Abdenour
    Haha kom op welke meid heeft een topci geopend over de toppunt van ZINA
    wat???????
    [GLOW=deeppink]Morgen blijft altijd een verrassing.......[/GLOW]

  13. #13
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Moet ik je zina uitleggen is dat het

  14. #14
    Fleurige Lid.

    Reacties
    237
    09-02-2002

    ik weet heus wel wat zina is..........

    maar pleeg jij stiekem geen zina????---------> door alleen maar onzin uit te kramen?????
    [GLOW=deeppink]Morgen blijft altijd een verrassing.......[/GLOW]

  15. #15
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Alleen allh weet of ik zina pleeg.Maar als je onzin uitkraamt pleeg je geen zina.En vertel me eens waar deze onzin zich bevind.Kom eensm et die feiten heb je geen bewijs voor je argumenten