1. #271
    MVC Lid

    Reacties
    120
    01-01-2006

    Ik heb maar 3blz gelezen en ik werd al zat van je plaatjes en geile shit!
    hoe oud ben je nou? mijn god he..pfff nu pas snap ik je naam als stouterd!wat een vieze,geile man ben jij zeg!
    lahwla walla kowata illa billah!

  2. #272
    MVC Lid

    Reacties
    139
    25-10-2008

    Is t waargebeurd?

  3. #273
    MVC Lid

    Reacties
    957
    16-10-2009

    Ik dacht dat het vanuit een vrouwelijk perspectief zou zijn geschreven, maar helaas het gaat over een man en zijn schoonzussen. Ik heb alleen de eerste pagina gelezen en ben meteen maar gestopt

    Iedereen is vrij om te schrijven wat ie wil, maar kan er misschien ook een beetje respect worden getoond voor deze Heilige maand?

    Ik bedoel het niet beledigend, maar meer adviserend...

    Wasalaam

  4. #274
    samhan

    Reacties
    25
    27-08-2006

    hahahaha het verhaal was mooi.

  5. #275
    MVC Lid

    Reacties
    120
    01-01-2006

    Citaat Geplaatst door hikaya82 Bekijk reactie
    Ik dacht dat het vanuit een vrouwelijk perspectief zou zijn geschreven, maar helaas het gaat over een man en zijn schoonzussen. Ik heb alleen de eerste pagina gelezen en ben meteen maar gestopt

    Iedereen is vrij om te schrijven wat ie wil, maar kan er misschien ook een beetje respect worden getoond voor deze Heilige maand?

    Ik bedoel het niet beledigend, maar meer adviserend...

    Wasalaam
    haay Hikaya,

    Helemaal mee eens meiss, misschien moet je hem leren hoe ie een verhaal moet schrijven..en dit is sowieso niet waargebeurd..

  6. #276
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Citaat Geplaatst door hikaya82 Bekijk reactie
    Ik dacht dat het vanuit een vrouwelijk perspectief zou zijn geschreven, maar helaas het gaat over een man en zijn schoonzussen. Ik heb alleen de eerste pagina gelezen en ben meteen maar gestopt

    Iedereen is vrij om te schrijven wat ie wil, maar kan er misschien ook een beetje respect worden getoond voor deze Heilige maand?

    Ik bedoel het niet beledigend, maar meer adviserend...

    Wasalaam
    Dank je hykaya82 voor je goed bedoelde advies, maar misschien moet je goed kijken wanneer het verhaal geschreven is. Het was lang voor de Ramadan geschreven.

    Nog een opmerking voor de heilige dames van goede zede hier;
    Het verhaal heeft niet voor niets een 18+ logo.
    Ikzelf heet niet voor niets stoute Hassan en dat lijkt me een heel goede hint om niet verder te lezen als je het celibatair leven verkiest. En je weet zelf dat het Ramadan is, dan moet je voor jezelf opmaken om het niet te lezen net als ikzelf voor de respect van de Ramadan me niet bezig hou met het schrijven daarvan.

    Sorry als ik jullie beledigd heb, dat was niet mijn bedoeling.
    Ik heb het meer geschreven voor mensen die van een ondeugende fantasie houden en niet beweren heilig te zijn.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  7. #277
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Citaat Geplaatst door Naima-19 Bekijk reactie
    Ik heb maar 3blz gelezen en ik werd al zat van je plaatjes en geile shit!
    hoe oud ben je nou? mijn god he..pfff nu pas snap ik je naam als stouterd!wat een vieze,geile man ben jij zeg!
    lahwla walla kowata illa billah!
    Valt best mee, ik ben niet zo een geile man zoals je denkt, mevrouw Naima.
    Eerlijkheidshalve, ben ik wel erg ondeugend.

    Je schrijft wel hoe bah en vies ik wel niet ben maar wat ik dan niet begrijp is dat je ondanks de 18+ Logo het verhaal ging lezen.
    Mischien moet je toch wat eerlijker tegen jezelf zijn en niet zo de heilige vrouw proberen uit te hangen. Want je bent nog een jong meisje en geloof me Allah heeft nog veel beproeving voor je in petto om jezelf beter te leren kennen.

    Weet je, vroeger oordeelde ik ook graag en wees mijn vingertjes altijd naar anderen, totdat bepaalde levenservaringen me leerde dat er genoeg aan mezelf valt te sleutelen dat ik geen tijd heb om anderen op hun te daden te oordelen. En ik merkte dat anderen oordelen meer was om mezelf een pluim te geven.

    Denk er maar over na.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  8. #278
    MVC Lid

    Reacties
    120
    01-01-2006

    Citaat Geplaatst door stoute_hasan Bekijk reactie
    Valt best mee, ik ben niet zo een geile man zoals je denkt, mevrouw Naima.
    Eerlijkheidshalve, ben ik wel erg ondeugend.

    Je schrijft wel hoe bah en vies ik wel niet ben maar wat ik dan niet begrijp is dat je ondanks de 18+ Logo het verhaal ging lezen.
    Mischien moet je toch wat eerlijker tegen jezelf zijn en niet zo de heilige vrouw proberen uit te hangen. Want je bent nog een jong meisje en geloof me Allah heeft nog veel beproeving voor je in petto om jezelf beter te leren kennen.

    Weet je, vroeger oordeelde ik ook graag en wees mijn vingertjes altijd naar anderen, totdat bepaalde levenservaringen me leerde dat er genoeg aan mezelf valt te sleutelen dat ik geen tijd heb om anderen op hun te daden te oordelen. En ik merkte dat anderen oordelen meer was om mezelf een pluim te geven.

    Denk er maar over na.
    ik weet niet of je wel kan lezen of niet, maar als je goed naar mijn profiel kijkt zie je dat mijn naam naima-19 is, dat is een jaar geleden trouwens, dus dan ben ik nu 20 jaar. ik oordeel niet, ik zeg gewoon wat ik van je verhaal vind. hoezo moet ik reageren alleen als ik je verhaal top vind, anders niet!
    tja ik zou zo denken dat je verhaal 8+ is, met je afbeeldingen.

    wa salam!

  9. #279
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Citaat Geplaatst door Naima-19 Bekijk reactie
    ik weet niet of je wel kan lezen of niet, maar als je goed naar mijn profiel kijkt zie je dat mijn naam naima-19 is, dat is een jaar geleden trouwens, dus dan ben ik nu 20 jaar. ik oordeel niet, ik zeg gewoon wat ik van je verhaal vind. hoezo moet ik reageren alleen als ik je verhaal top vind, anders niet!
    tja ik zou zo denken dat je verhaal 8+ is, met je afbeeldingen.

    wa salam!
    Hahaha, 19 of 20 je blijft een jong ukkie. En je reactie over het verhaal is precies een reactie van een klein schattig meisje. Zo lief onschuldig.

    Ach over een paar jaren Als je van het verboden vrucht heb geproeft praat je anders.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  10. #280
    MVC Lid

    Reacties
    23
    25-07-2006

    hee stoute hassan
    had je deze verhaal al een paar jaar geleden niet geplaatst
    als ik me niet vergis
    groeten
    Laatst gewijzigd door bat: 02-09-2010 om 23:03 Reden: vergeten

  11. #281
    MVC Lid

    Reacties
    120
    01-01-2006

    Citaat Geplaatst door stoute_hasan Bekijk reactie
    Hahaha, 19 of 20 je blijft een jong ukkie. En je reactie over het verhaal is precies een reactie van een klein schattig meisje. Zo lief onschuldig.

    Ach over een paar jaren Als je van het verboden vrucht heb geproeft praat je anders.
    Dus als iemand zijn mening geeft houdt dat in dat diegen een klein schattige meisje is? ach ja ik ben weg hier want dit is totaal niet mijn verhaal style en al helemaal niet je kinderachtige afbeeldingen!

  12. #282
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Citaat Geplaatst door bat Bekijk reactie
    hee stoute hassan
    had je deze verhaal al een paar jaar geleden niet geplaatst
    als ik me niet vergis
    groeten
    Ja dat klopt, ik had het toen ook geplaatst.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  13. #283
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Citaat Geplaatst door Naima-19 Bekijk reactie
    Dus als iemand zijn mening geeft houdt dat in dat diegen een klein schattige meisje is? ach ja ik ben weg hier want dit is totaal niet mijn verhaal style en al helemaal niet je kinderachtige afbeeldingen!

    Ha ha ha, je laat me lachen.

    Je bent altijd welkom om je mening te geven hoor Naima.
    Ik bedoel alleen dat je met 18+ het een verhaal is wat erotiek kan bevatten.
    Dat is als hint dat je niet verder moet lezen als het niet jou ding is.

    En ik weet niet of die plaatje kinderachtig zijn. Mij lijkt het dat kinderen er niet naar mogen kijken, maar goed het zal vast aan mijn intelligentie liggen denk ik.

    Het is Ramadan trouwens, dus ik hou hier over op.
    Ik krijg er honger van.
    Beslama!
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  14. #284
    meerdere gebruikers

    Reacties
    38
    29-08-2010

    wooow wat een verhaal zeg wel leuk, maar super g...

  15. #285
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    you were a very, very, Bad boy
    hahahaha