1. #1
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Liefde en mijn schoonzussen

    Ze was altijd al de liefste van de familie.
    Toen ik met haar zus trouwde heeft ze mij met open armen ontvangen.
    Mijn lieve schoonzus Hanane.
    Ze is echt een schat.
    Met haar mooie groene ogen, lijkt ze op een Libanese zangeres.
    Haar glimlach was warm, liefdevol en verleidelijk tegelijk.

    Ze leek het meest op haar moeder Lalla Zaineb.
    De familie bestaat uit 4 zussen; Zahra de oudste, tevens mijn vrouw,
    daarna kwam Laila...






    Voor speciale prive bedankjes en verzenden van bloemen, mijn msn:
    stoute_hasan@hotmail.com
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  2. #2
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Laila, nu 26 jaar, is de intellectueel in de familie, ze heeft tevens de meeste kennis over de Islam. Van haar zussen is ze de enige die de hidjab draagt. Haar bedekking gaf haar een vrome schoonheid. Het accentueerde wel haar prachtige lichtbruine ogen. Ze heeft een wijze en bedachtzame blik. Je kon haar alles vragen, van trouwen tot dood en ze kon daarover een hadith aandragen. Je kon niet anders dan haar respecteren voor hoe ze was.



    Als derde kwam mijn lieve schoonzus Hanane, ze is 23. Een belichaam van schoonheid en goed karakter. Ze werkt als stewardess en geeft dat als reden dat ze nog niet kan bedekken en dat ze nog niet getrouwd is. Ze komt op de onregelmatigste tijden thuis. Soms midden in de nacht. Wat wel eens vreemde scenes veroorzaaktte. Het gebeurde wel eens dat ik s'nacht moest opstaan om te gaan douchen nadat ik met mijn vrouw wat leukere dingen had gedaan dan ruziëen. Ik sloop in mijn blootje door de gang als iedereen sliep en dook de badkamer in om vervolgens achter te komen dat mijn lieve schoonzus Hanane daar al eerder stond om zich te ontdoen van haar make up. Waarna ik oog in oog met haar zat. Haar blik gleed vluchtig naar beneden en met een sarcastisch glimlach merkte ze op; "Mijn zus is een gelukkige meid."



    Als laatste komt onze lieve Sana, een laatkomertje van 17.
    Ze is het jongste en tevens het grappigste van de meiden.
    Ze weet me altijd aan het lachen te maken, zelfs wanneer ik ruzie had met mijn vrouw Zahra, wist ze me weer in de goede bui te brengen met haar grappige opmerkingen. Ze kan heel erg goed buikdansen en geeft regelmatig op een spontane wijze een showtje in de woonkamer. Waarna Laila haar de kamer wegjaagt met de opmerking dat ze zich moet schamen voor mij.
    Waarop ze dan zegt; "Ach het is maar Hassan." en geeft me een ondeugende blik na.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  3. #3
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Lalla Zainab heeft haar man verloren twee jaar voordat ik met haar oudste dochter was getrouwd. Ze was heel blij met ons huwelijk en zei dat ze blij was dat er weer een man in huis was. Ze behandelde me ook als haar oudste zoon.

    Mensen klagen zo vaak over schoonmoeders, maar mijn lieve Lalla Zaineb is de beste schoonmoeder die een man maar kan wensen. Ik kon in haar ogen ook nooit iets fouts doen. Als ik ruzie had met Zahra kwam ze altijd voor mij op.
    Ze keek me aan met haar vriendelijke ogen en streek een hand over mijn hoofd en zei dat ik geduld moest hebben met Zahra want ze heeft vaak van haar buien.

    Ze zag er goed uit voor een vrouw van 52. Iedereen kan zien dat ze sinds haar jeugd een ware schoonheid moet zijn geweest. De kraaienpootjes onder haar ogen geven haar een vriendelijk ogende gelaat. Het maakt me blij als ik denk dat mijn toekomstige kinderen zo een lieve oma zullen hebben.

    Zoals jullie hebben gemerkt, heb ik nog niet veel verteld over mijn vrouw en ik.
    Ik ben een jonge man van 29 atletisch gebouwd, een lichtbruine tint, vrolijk gestemd. En zoals jullie al een beetje hebben gelezen heb ik een opmerkelijk leven. Ik werk in de automatisering en werk als netwerkbeheerder bij een bekend bedrijf die het netwerk beheert van politie, justitie en veiligheid.

    Het is daarom dat ik ook gescreened ben op activiteiten van terrorisme.
    Als je gaat werken bij een een Justitiële instantie wordt je altijd gescreened.
    Des te moeilijker het is voor de veiligheidsmannen om mij als moslim man waarvan meer dan de helft van mijn vrienden een Arabische voor of achternaam hebben, te screenen.

    Gelukkig heb ik zover ik weet geen vrienden in de kringen van de Hofstad groep of Al-Qaida. Het is niet altijd leuk om s'avonds naar de moskee te gaan en voorturend het gevoel te hebben dat je collega's je in de gaten houden. Of rare achtergrondgeluiden te horen als je een prive telefoongesprek hebt.

    Het zijn moeilijke tijden voor ons moslims. Maar inshallah zullen de mensen ooit begrijpen dat de Islam een vredelievend geloof is die niks te maken heeft met terrorisme. Al doet de media dat zo voorkomen.


    Mijn vrouw Zahra is 28 en heeft een oprecht karakter en is op zijn tijd lief.
    Ze is ietwat recht doorzee, waardoor ze vaak mensen pijnigen met haar woorden. Ik ben dan genoodzaakt om met een zenuwachtig lachje te vertellen aan de slachtoffer dat ze dat niet zo bedoelde.

    Haar motto is ook; vertel mensen waar het op staat dan weten we allemaal waar we aan toe zijn. Ik leerde haar kennen via vrienden in de moskee die vertelde dat haar moeder een man voor haar zocht. In eerste instantie had ik het nogal druk met mijn studie en merkte op dat ik nog niet toe was aan een huwelijk. Dat is, totdat ik haar zag. Mijn vriend Omar merkte op dat ik mijn tong weer in mijn mond moest stoppen want ik was aan het kwijlen.

    Zonder overdrijven een ware schoonheid. Roodachtig bruine haren, steil gekamd en hazelbruine ogen. Ze had een galante uiterlijk en keek zelfbewust van haar schoonheid uit haar ogen. Geloof me het boezemde zelfs mij angst aan. En ik ben veel gewend wat vrouwen betreft. En al zeg ik het zelf, ik ben een mooie jongen om te zien. En toch maakte haar schoonheid me onzeker.

    De dag dat we elkaar in de ogen keken wisten we dat we allebei dat we aan een huwelijk toe waren. Ze was toen 26 toen we trouwden. Het was een groot feest. Alle familie waren aanwezig, zelfs ooms en tantes van haar die speciaal voor het huwelijk naar nederland waren gekomen.
    Iedereen zei dat we een prachtig stel waren.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  4. #4
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Maar goed, om verder te gaan met mijn verhaal;
    Als jullie denken dat mijn vrouw mooi was, dan hebben jullie de zussen nog niet gezien. Oh mama, de ene mooier dan de ander.

    Ik kan tot de dag van vandaag niet echt zeggen wie de mooiste was.
    Ze hadden allemaal hun eigen aparte schoonheid en leuke karaktereigenschappen.

    Zaineb de oprechte en recht doorzee.
    Laila en haar vrome schoonheid.
    Hanane, de beeldschone sexy stewardess
    Sana de ondeugende pareltje en vol streken.

    En moeder Lalla Zaineb de beschermend mooie vrouw die alles bij elkaar hield.

    Als man kon ik niets beter wensen.
    Ik kan alleen zeggen Al-hamdulillah.


    Maar liefde neemt vaak rare wendingen aan.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  5. #5
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Zoals ik al zei had mijn vrouw een rechtdoorzee karakter en menigmaal deed ze niet alleen andere mensen pijn, maar mij ook.
    Al ben ik een stoer ogende jongeman, ik heb ook een gevoelige kant.

    Mijn vrouw had de eigenschap om verschrikkelijk agressief te worden als ze te weinig had geslapen of als ze haar periode had.
    Menigmaal liep ik s'avonds boos de slaapkamer uit en kwam kleine Sana tegen op de gang die dan een opmerking maakte van;" Ach jee de rode vlag hangt natuurlijk uit."

    Waarna er een licht glimlach uit mijn mondhoek kwam.
    En dan stamelde ik; "Ik wordt hier gek van."
    "Toch niet van mij he, lieve schoonbroer van me.", zei Sana.
    "Nee jij niet lieverd, je bent een schatje."

    Ze keek me dan met haar schattige ogen aan en nam me bij haar hand richting de woonkamer en fluisterde in mijn oren; "Zal ik voor je buidansen?"
    Ik zei; "Nu even niet lieverd." , waarop ik nog met een halve glimlach mijn boosheid probeerde te camoufleren.

    Ze ging dan op de bank zitten met haar handen op haar kin en bleef me aanstaren totdat mijn gezicht opklaarde en ik het niet kon laten om haar een knuffeltje te geven als vorm van dank omdat ze me altijd weet op te beuren.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  6. #6
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Op datzelfde moment hoorden we voetstappen in de gang en ik stond gauw op en snelde naar de slaapkamer en ging op de bank zitten staren naar mijn vrouw die ondertussen in slaap was gevallen net alsof er niks aan de hand was.

    Ik hoorde in de woonkamer nog Sana praten tegen Lalla Zainab die wakker was geworden van de geluiden. "Meisje wat doe je zo laat nog op, ga gauw slapen." Waarna de geluiden weer wegebden en de stilte weer was wederkeerd.

    De volgende ochtend zat ik aan de keukentafel, de ochtendkrant te lezen.
    Lalla Zainab, onze lieve mamma had lekkere na3na thee voor me gemaakt en wat lekkere BAGHRIR. Ik besefte dat ik niks te klagen had, ondanks een vrouw die wat problemen had met haar buien.

    Sana kwam net de keuken in met haar tas in de hand om naar school te gaan.
    Ze studeert aan de HBO, maar ik zie haar weinig huiswerk doen en zit meer op msn. Advies vragen aan studie genoten verteld ze vaak aan haar moeder.

    Ze gaf haar moeder een kusje en zei dat ze gauw weg moest.
    "Moet je niet eerst iets eten lieverd?" vroeg haar moeder.
    "Nee ik heb s'ochtends geen trek.", stamelde ze.
    Ze keek me nog even glimlachend aan en verdween de deur uit.



    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  7. #7
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ik at rustig mijn baghrir op en dronk mijn thee en las verder de krant.
    Datzelfde moment komt Hanane in haar nachtjapon de keuken in en kustte Lalla Zaineb.

    Ze glimlachtten naar elkaar en ze keek naar me.
    Ze zei; "hmm lekker...."
    Ik schrok even hoe ze naar me keek
    "Ik wil ook baghrir.", zei ze ondeugend.

    Ze ging tegenover mij zitten.
    "Waar is die vrouw van je", zei ze glimlachend"
    "uh ze heeft last van haar buik.", stamelde ik.
    "Ach jee is het weer zo ver", zei ze.

    En hoe is het met mijn lieve schoonbroer zei ze provocerend.
    Het gaat zijn gangetje, ietwat onrustig geslapen.
    "Ja, ik heb het vannacht gehoord." grapte ze.
    Ik dook onder mijn krant van schaamte en ik keek even vanuit mijn ooghoeken naar Lalla Zaineb die ongestoord de borden stond te wassen.

    Ik probeerde ongestoord de krant verder te lezen,
    maar werd al gauw afgeleid door een voet die tegen mijn schenen wreef van onder de tafel.

    Hanane had natuurlijk per ongeluk haar voeten tegen me aan geschoven.
    Maar toen ik even durfde mijn ogen boven de krant uit te steken keek ik recht in haar ogen. Haar blik verried iets ondeugends die ik maar al te goed kende.
    Mijn hart schoot nog harder in mijn keel toen ik de split in haar nachtjapon ontdekte die haar dijen slecht bedekte.

    Koud zweet begon me uit te breken.
    Op mijn voorhoofd druppelde het naar beneden.
    "Wat is er schoonbroer van me?", zei ze provocerend.
    "De thee, uhm, de thee is heet.", stamelde ik.

    Op dat moment stormde Sana de keuken binnen.
    "Moest je niet naar school", zei Hanane tegen haar.
    "Nee, ik ben mijn scriptie vergeten, stom."
    Even keek ze naar Hanane dan naar mij en zag haar benen te dicht tegen de mijne aan.

    Haar gezicht vertrok even. Ik zou bijna denken dat ik een spoor van jeugdige jaloezie had gezien. Ze snauwde en zei: "Mam zeg tegen Hanane dat ze zich redelijk moet kleden, het is geen respect naar onze schoonbroer toe."
    Ze keek venijnig naar Hanane, die een sarcastische glimlach in haar gelaat vertoonde.

    Op dat moment liep Laila de keuken binnen met een koraan in haar hand en zei: "Ze heeft gelijk, schaamte is een belangrijk onderdeel van het geloof."
    "Hanane, ga je eens degelijk kleden, het is haram hoe je hier bij loopt.", voegde ze toe.

    Hanane's gezicht vertrok en keek de kleine Sana boos aan.
    Triomfantelijk snelde Sana de keuken uit met een zelfvoldane gezichtje.
    Op dat moment verontschuldigde ik me gegeneerd en zei dat ik gauw naar mijn werk moest.

    Hanane gaf me gauw een knipoogje en ik gaf salam aan mijn schoonmoeder en durfde haar niet aan te kijken. Ik weet niet hoe snel ik de deur uit was.

    Op weg naar mijn werk was ik diep in gedachte verzonken.
    Ik stamelde in mezelf, een man in een huis met 5 vrouwen loopt nooit goed af.

    Oh mijn god wat een beproeving. Ik moet zo gauw mogelijk een huis kopen om met mijn vrouw alleen te wonen want dit dreigt echt fout af te lopen.
    Maar ik hoor mijn vrouw al zeggen, het is niet goed voor mam, ze overleeft die meiden niet alleen.

    Ze begint me laatste tijden al argwanend aan te kijken als ik begin over een huis voor ons alleen. En dan sla ik meestal dicht en probeer van onderwerp te veranderen.

    Op mijn werk aangekomen, weet ik niet eens hoe ik gereden heb.
    Die nieuwe Volkswagen Polo rijden zo lekker dat je er geen erg in hebt.

    Op mijn bureau aangekomen plofte ik in mijn stoel.
    Ik schuif mijn werktas onder het bureau en doe mijn beeldscherm aan.
    De inlogscherm staat al klaar, want ik doe mijn pc nooit uit de avond tevoren.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  8. #8
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Als het pc begint te ratelen en de login procedure voortschrijdt,
    zie ik op de reflectie van mijn beeldscherm een gezicht meestaren.



    Heeee gozer, slecht geslapen vannacht?
    Hoeveel van de zussen heb je al gepakt.
    En weet je vrouw er van?

    Ach jee, het is Larby. Mijn vriend uit Casablanca.
    Hoe heeft hij ooit ook deze baan kunnen krijgen.
    Als hij geen banden heeft met terroristen dan weet ik het ook niet.
    Hij lijkt sprekend op Mimoun Oaïssa van Shouf shouf habibi.
    Hij is alleen iets dikker. Grappige gozer, alleen is af en toe erg vermoeiend.

    "Yeee Hassan, mazelaar. Ga me niet vertellen dat je nog niet een gepakt hebt.
    Ik zie het aan je vermoeiende ogen.
    Ik zou beginnen met die jongste van 17.
    ewa jonge schaapjes zijn het malst."

    Oh nee, ik heb hier even geen zin in.
    He Larby, stamelde ik vermoeid.
    Nee ik heb niet aan mijn schoonzussen gezeten
    en nee mijn vrouw weet niks.
    Wil je me een plezier doen en ga aan je werk en kom na zessen terug.

    "Zessen??? maar dan ben je weg yee Hassan."
    "Precies", mompelde ik.

    Ewa Hassan, ik had al laaaang een familieschandaal veroorzaakt.
    En dan had ik mijn spullen gepakt en een tijdje in marokko schuil gehouden.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  9. #9
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ja, ja jij natuurlijk wel.
    Sommige van ons zijn nou eenmaal belast met iets wat ze geweten noemen.



    He trouwens Larby, weet je toevallig of er nog een huis te huur is hier in Amsterdam?

    Ja, bij de wallen....
    Nee, serieus.
    Hoe bedoel je een huis te huur, ga je bij je vrouw weg.
    Zeg eerlijk, ze heeft je betrapt en schopt je nu het huis uit.

    Nee, niks van dat alles.
    Ik wil juist met mijn vrouw daar weg.
    Het wordt iets te heet onder mijn voeten.

    He he he, jij viespeuk.
    Je hebt vast al iets gedaan en je hebt niets aan haar verteld.

    Nee, echt niet. Ik wil juist met haar in een relaxte omgeving gaan wonen.
    Misschien komt dat onze relatie ten goede.


    "Heren mag ik jullie even storen?", interupteerde Monique.
    Monique was een van de accountmanagers.

    "Hassan kan je straks even naar mijn kantoor komen,
    ik heb wat rapportage werk voor je."

    Ja is goed ik kom zo bij je, Monique.
    "Je moet snel komen, want het heeft spoed"
    Is goed Monique, ik kom zo direkt.

    "IESH GOET MOENIEK, IEK KOEM EN JIJ KOEMT AUK", wat een geslijm.", treiterde Larby.
    Ye Hassan, ik zeg je, die meid wilt wat van je. Ik snap niet wat die vrouwen in je zien.

    Het is mijn parfum Larby, het is mijn parfum. ha ha.

    Ga weg met je parfum en zorg dat je gauw een afspraakje regel met die schoonzusje van je.

    En weg was Larby richting de kopieerkamer.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  10. #10
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Met lood in mijn schoenen liep ik richting de kantoor van Monique.
    Hoi Monique, je had wat werk voor me.

    Ja het is niet heel erg veel maar het moet vandaag de deur uit.
    Maar vertel Hassan, ik wil niet in je prive leven bemoeien jongen,
    maar je lijkt nogal afwezig laatste tijd. Wordt het eens geen tijd om vakantie te nemen?

    Ha ha, lachtte ik zenuwachtig. Ja ik denk dat ik een tijdje maar weer eens naar Marokko ga. Marrakech, mijn geboortestad. Je moet eens een keertje het paleis komen bewonderen bij ons.

    Ja dat lijkt me wel wat inderdaad ja.
    "Als je volgende keer je vrouw achterlaat ga ik met je mee.", plaagde Monique ondeugend.

    Larby is een gekke gozer maar hij ziet dingen vaak erg goed.
    Monique heeft al een tijdje een oogje op me. Haar blik maakt me ongemakkelijk.
    Ze is een mooie meid, maar ik ben een getrouwde man en de weg naar djahannam is gauw afgelegd op deze wijze.

    Gelukkig is de Ramaddan nabij en kan ik mijn foute gedachtes zuiveren.
    Je zou het niet zeggen, maar ik kom uit een nette familie. Mijn vader was een Hadji. Ze noemde hem altijd AL-Hadj Mansoor.

    Hij komt uit een lijn van heilige familie. Men zegt dat we stammen van Abu Bakr Assidieq . Het ziet er naar uit dat de heiligheid van onze familie zal eindigen bij mij. Zucht.....

    Hassan, Hassan..... plots wordt ik even uit mijn diepe gedachte gewekt door de stem van Monique. Zie je wel je bent heel erg afwezig laatste tijden jongen.
    Ik keek even in haar ogen en besefte hoeveel beproeving ik om me heen heb.
    Larby had het wel geweten... maar ja ik ben Larby niet.
    Waarom kan ik niet gewoon zijn net als alle jongens en genieten van het goede die deze dunya voortbrengt.

    Ik hoor de stem van mijn vader al; Het leven van het hiernamaals is beter dan die van deze wereld jongen. Laat je voorvaderen trots op je zijn Hassan.

    Ok Monique, ik ga gauw aan het werk en ik leg het straks op je bureau als het af is.

    Is goed Hassan doe je best voor me.
    En ze gaf me een knipoog.
    Monique ziet vol dubbelizinnigheid.
    Ik zweer je dat ze zo een Marokkaanse had kunnen zijn.

    Onderweg naar huis zat mijn hoofd vol gedachten.
    Een huis huren voor mij en mijn vrouw.
    De schoonzussen proberen te weerstaan.
    Mijn werk die aan de hele situatie leidt.

    Thuis aangekomen stond de avondeten al klaar.
    Vanavond eten we Tajin. Hmm mijn lievelingskostje.
    We hebben een grote keuken, een eettafel voor zes personen.
    Lalla Zaineb aan het hoofd, Zahra het dichts bij haar dan kom ik.
    Sana aan mijn andere zijde. En laila aan de ander eind van de tafel.
    En raadt eens wie tegenover mij weer zit...
    Precies Hanane.

    Op het moment dat mijn vrouw over koetjes en kalfjes sprak,
    voelde ik weer een voet tegen mijn benen aan.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  11. #11
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ik schrok even en ging gewoon verder met eten.
    Ik negeerde het volkomen.
    Hanane bleef rustig eten.
    Wat deed ze dat ontzettend goed.
    Als ik niet beter wist had ik kunnen zweren dat ze niks anders deed dan gewoon eten.

    Ik stond op en zei; ik heb genoeg gegeten ik ga me even opfrissen.

    Schat, zei Zahra, blijf nog even. Er is nog toetje.
    Nu even niet schat. ik heb genoeg, ik ga me even opfrissen,
    het was een zware dag op het werk.

    Ik snelde naar de badkamer en bleef een tijdje staren in de spiegel.
    Met mijn beide handen op de muur steunend keek ik naar mijn ogen.
    Wallen, ik heb te weinig geslapen vannacht.



    Plots ging de deur open van de badkamer.
    Shit heb ik die niet op slot gedaan?
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  12. #12
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Sana stond naast me. Ze legde haar mond tegen mijn oren aan en fluisterde;
    "Ik was het die mijn benen tegen de jouwe drukte."
    Of had je gehoopt dat het Hanane was.



    Haar gehijg klonk hard in mijn oren.
    Ze beet met haar tanden op mijn oorlelletje.

    Ik weet wat in je hoofdje speelt jongen.
    Vergeet haar maar. Ze is een van mijn knapste zussen, maar vergeet niet wie altijd naar je omkijkt als je verdriet hebt.

    En wie kan zo mooi buikdansen.
    Ik weet wel waar je naar kijkt als ik buikdans.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  13. #13
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ze greep mijn hand en drukte het tegen haar achterste aan.
    Hier voel dit. Dit is wat je gaat missen als ik maar even merk dat je een oogje hebt op Hanane.

    Haar benen klemde zich om de mijne en mijn knieen zat tegen haar kruis.
    Mijn hoofd tolde en ik kon niet geloven dat dit gebeurde.
    Mijn jongste schoonzus randde me praktisch aan.
    Wie gaat mij nu nog geloven.

    Plots hoorde ik een andere voetstap de gang opkomen.
    Sana draaide met een reflex de deur op slot.

    Shiiiit, wat doet ze nu. Als mijn vrouw nu naar de badkamer komt en ons hier met gesloten deur treft snijdt ze mijn ballen af.

    Plots wordt aan de deur geklopt.
    Hassan... Hasaaan. Riep mijn vrouw Zainab.

    Stil, fluisterde ze.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.112
    15-09-2007

    is het waargebeurd?

  15. #15
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    "Hassan is hier niet!!" riep Sana terug. Hij is in de slaapkamer.

    Oh mijn god mijn hart gaat tekeer en mijn hoofd duizelt.
    I'm fucked.

    Inna lillahi wa inna ileihi Rajioen.
    Dat zijn de woorden die nu door mijn hoofd gaan.
    De laatste zinnen die voor een dode gelezen wordt.
    Oh, ik ga verder kijken, zei Zahra.

    Haar voetstappen ebden verder weg.
    Sana had haar hand op mijn mond gezet.
    En in een snelle beweging opende ze het slot van de deur en duwde me
    de gang op.

    In een soort shocktoestand liep ik snel richting de wc.
    Ik dook de wc in en merkte op dat mijn short te strak stond....

    Mijn hele rug was bezweet en ik voelde mijn hartklopping door mijn schedel.
    Opeens verstokte weer mijn adem.

    Hassan!!! Ya Hassan waar ben je? riep mijn vrouw vanuit de slaapkamer.
    Ik klopte op de deur en riep; ik ben in de wc!!!

    Op de achtergrond hoorde ik Laila zeggen; "Astagfirullah, je mag niet praten in de wc. Je noodzaakt de engelen die je fouten schrijven om naar binnen te komen om je daden te noteren."

    Het laatste waar ik me nu zorgen om maakte was om Engelen extra werkt te bezorgen.
    Wat dacht je wat voor straf er staat als ik aan mijn schoonzusje zit.
    Ouili, ik moet er niet aan denken.

    Na mijn kleren recht te zetten stapte ik uit de wc.
    En ik stond gelijk oog in oog met mijn vrouw....

    Ze keek me aan en zag mijn bezweette gezicht.
    Even stond de tijd stil.
    Ik had het gevoel dat de grond onder me vandaan zakte.
    Misschien is dit wat een dode ervaart als zijn ziel uit zijn lichaam treed.

    Plots begon ze keihard te lachen.
    Ha ha ha ha, je lijkt op een lijk met je witte gelaat en bezwete hemd.

    Het was de peper in het eten, yek? grapte ze.
    Een zenuwachtig lachje kwam uit mijn gelaat.
    Hi hi, ach mijn lieve mannetje toch.
    Ze kuste me op mijn voorhoofd en nam me in de armen richting de slaapkamer.

    In de slaapkamer aangekomen deed ze de deur achter haar dicht.
    Ze kroop tegen me aan en zei, ach mijn lieve mannetje ik heb de laatste tijden zo krengerig tegen je gedaan. Sorry hoor lieverd, je weet dat ik tijdens mijn periode niet echt gezellig kan zijn. Maar wat wil je, ik kan er ook niks aan doen. De hormonen he?

    Haar woorden klonken plots zo mooi.
    Haar woorden hebben nooit zo veel betekenis gehad als zo even.
    Ik keek haar aan en bemerkte hoe mooi ze kan zijn als ze vriendelijk glimlachtte.
    Ze keek zo vertederend naar me.

    In zachte lieve woorden vervolgde ze haar betoog.
    "Weet je schat, mijn periode is gisteren voorbij. Ik heb vanochtend gedouched en ben weer rein."

    Haar blik was veelzeggend. We keken elkaar aan en onze lippen raakte elkaar zacht. Een gevoel van enorme verliefdheid ging door me heen en ik besefte hoeveel ik eigenlijk wel van haar hou.

    Ze trok me op het bed en ontdeden elkaar van onze kleren.
    Ze keek naar mijn kruis en schrok even en zei glimlachend,
    ik zie dat je me enorm hebt gemist.



    Ik zei: "Je moest eens weten lieverd, je moest eens weten...."
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036