1. #526
    Alhamdoulilah

    Reacties
    1.758
    13-12-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah subhanna Wata3ala jullie snel een wondertje schenken, Ameen!

    Ik ben zelf niet getrouwd maar leef echt met jullie mee!

    "We know too well that our freedom is incomplete without the freedom of Palestinians."


  2. #527
    <a href="http://www.

    Reacties
    29
    22-01-2010

    lieve dames, wie kan me helpen

    ik zit met een aantal vragen.

    Voorheen werd ik altijd op de 19e van elke maand ongesteld.

    Nu ben ik op 19 maart voor het eerst begonnen met de pil Mercilon een strip met 17 pillen. Ik heb dit gedaan omdat ik in de tussentijd zou gaan trouwen.

    Ik ben dus op 19 maart begonnen met de pil slikken. Ik heb dit 17 dg gedaan totdat de strip op was op 4 april.
    Toen ben ik gelijk weer aan één aansluitend op 5 april begonnen met de volgende strip zonder tussenstop, Ik heb dit maar werkelijk 6 dg gedaan en ben dus weer op 10 mei gestopt met de pil..

    Nu is het alweer 18 mei en ben ik nog steeds niet ongesteld. ik heb vandaag een test gedaan en hij was helaas negatief.

    hoe zit het nu kan iemand mij dat uitleggen
    _______________________
    ]

  3. #528
    Wa Alhamdolillaah!

    Reacties
    13
    18-09-2011

    Salaam wa alaykoum!

    Ik ben nieuw hier, maar ik stuitte op dit onderwerp! Superleuk, want ik kan ook wel wat steun gebruiken..
    Ik ben in februari 2011 gestopt met de pil, maar ik ben tot nu toe nooit meer ongesteld geworden. Ik ben afgelopen week bij de huisarts geweest. Die stuurde me door naar de gyneacoloog-echoscopist, en zij checkte mijn eierstokken dmv een Echo Genitalia Interna..

    Nu blijkt dat ik in mijn linker-eierstok een cyste heb, waardoor mijn eitjes niet kunnen springen. Er werd me aangeraden nog eventjes wat geduld te hebben en dan zou het wel weer loslopen.

    Als ik het wachten niet meer aan zou kunnen, zouden ze gaan kijken of ik een hormoonbehandeling kan krijgen, om de eisprong te helpen stimuleren. Ik heb besloten om sowieso eventjes te wachten..

    Nouja... ghair incha'Allaah... Het zal vast wel weer goedkomen. Ik blijf natuurlijk alhamdolilaah zeggen, maar het doet pijn.. Ik wil zo graag een kindje, al is het er maar eentje...

    Wa alaykoum salaam!

    'De sleutels tot het leven van het hart zijn het nadenken over de Qor-aan, en in stilte onderdanig zijn aan Allaah en zonden nalaten.''

    www.ma-as-samaa.hyves.nl [Alleen voor zusters, incha'Allaah}.


  4. #529
    Khmiessa Deco

    Reacties
    14.950
    17-09-2008

    @Ma-As-Samaa, komt goed insha Allah, zodra die cyste weg is kan het weer!

    ''Truly I am a warner:
    No god is there but Allah,
    the One, Supreme,
    and Irresistible."
    {Qur'an 38:65}


  5. #530
    Wa Alhamdolillaah!

    Reacties
    13
    18-09-2011

    Ah! Dat stelt me gerust! Heb je het zelf ook meegemaakt of..?

    'De sleutels tot het leven van het hart zijn het nadenken over de Qor-aan, en in stilte onderdanig zijn aan Allaah en zonden nalaten.''

    www.ma-as-samaa.hyves.nl [Alleen voor zusters, incha'Allaah}.


  6. #531
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Moge Allah swt jullie verblijden met een kindje insha allah..