1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    415
    05-08-2004

    Lightbulb 17 jaar>>JONGENS,MAKE-UP,STAD,PLAYEN >>totdat.....

    Dit is een waargebeurd verhaal maar gebruik andere namen en andere steden.... ik hoor het wel van jullie wat jullie d'r van vinden...

    Nora: ''WAAAAA Soumaya ik zeg je hij was lomp, hij probeerde van alles echt een geilerd IEG''
    Soumaya: ''Wat dan eh kehbe vertel vertel wat hebben jullie gedaan? zeker heb je wel gezoend met hem? vertel dan eh temschoent''
    Nora: ''hahahaha ja man heb met m gezoend en niet alleen gezoend maar ik vertel je zo wel ben bijna in Rijswijk, eey trouwens Soum had Frank(onze werkgever) nog wat gezegd?''
    Soumaya: ''nee joh wat moet ie zeggen die idioot?''
    Nora: ''ja je weet toch misschien heeft ie wat door''
    Soumaya: ''nee joh koe kom snel ik wil je verhaal horen''
    Nora: ''ja ja ben er bijna tot zo''
    Soumaya: '' waga ben echt benieuwd.. love ya''

    Daar zat ik dan in de trein terug van een ''Date''... ik had afgesproken via TMF chat met een jongen genaamd Anouar, hij was lang zeker 1.90m en ik zelf ben 1,74m...
    hij zag er heel verlegen uit toen ik m zag maar wat was die jongen spontaan zeg en vies ook..
    Het was mijn eerste date dus had me zehma goed gekleed was helemaal in het spijker en hij toevallig ook...

    Soum had al 2 keer gezoend en ik zei tegen haar wallah voor mijn verjaardag als ik 17 word MOET ik gewoon een keer met iemand zoenen en dat werd dus Anouar.... tsja dat zoenen was niet eens zo lekker had lekkerder verwacht.... Met Anouar had ik niet alleen gezoend het ging wat verder hij streelde me,begon me overal te likken op een gegeven moment wou die wat doen maar dat vond ik echt TE ver gaan!
    Ik voelde me niet meer op me gemak voelde me vies terwijl ik gewoon met hem meedeed...
    Ik had op het strand met m afgesproken was bang voor bekende en zeker voor mijn broer aangezien ik tegen hun zei dat ik ging werken wat dus helemaal niet zo was en al kwam mijn broer d'r achter dan was ik echt dood!!
    Op weg naar me werk belde ik Soum om te vragen of Frank wat doorhad maar gelukkig..had ie niks door....

    hoop dat jullie het wat vinden... Alle reacties zijn welkom negatieve en positieve....
    ''Er is geen grote zonde als men om vergeving vraagt en er is geen kleine zonde als men doorgaat met het herhalen ervan''
    [url=http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=333800][COLOR=Magenta][SIZE=3]

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    05-05-2003


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    704
    10-01-2004

    ewa ben je 2de fan ga snel verder ben benieuwd
    [

    IMG]http://daisypath.com/pic/080113/gmut.jpg[/IMG]


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    85
    27-03-2004

    ga snel vervder!!!!
    Bid voordat er voor jouw gebeden wordt! sluier jezelf voordat je gesluierd wordt!

  5. #5
    Ehsasi Beek

    Reacties
    6.225
    19-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    wajoow meid....prachtig ga gauw weer verder......
    hopelijk zal dit vele meisjes doen wakker schudden....

    je zuster.....beslemmaaa

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    185
    09-12-2003

    a salam oelaikom zuster

    ga door meid....!!!!

    inschallah zal dit zeker veel meiden wakker schudden......


    wa salaam oealaikom
    Wij zijn verantwoordelijk voor onze inspanningen en Allah voor het resultaat!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    362
    05-12-2003

    Goed Begin..Ga Gauw Verder..!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    415
    05-08-2004

    ''STATION RIJSWIJK''...
    he he wat duurde die reis lang zeg... ik stapte snel uit de trein keek om me heen voor bekende... gelukkig niemand... snel rende ik naar de supermarkt waar ik werkte....
    Ik zag Soumaya ze keek met een bigsmile naar me ze zei gelijk: ''zied vertel''...
    ik zo:''eh koe heb gerend van station en jij gelijk zied vertel ben halfdood hoor!''
    Soum: ''ewa ja hallo ben gewoon nieuwsgierig...''
    Frank:'' Zo Nora reden de treinen weer?''
    Ik:''uhmm ja so was echt erg hoor een uur vertraging''
    Frank:'' ja dat is wel erg ja maar je bent er dus je kan gaan werken en Soumaya ga maar naar huis Nora neemt het nu wel over.. ''
    Soumaya:''is goed ik ga maar tot morgen''
    Frank:'' tot morgen Soumaya en bedankt''
    en hij liep weg gelukkig ik was niet zo goed in liegen werd altijd heel snel rood..
    Soumaya:'' eey koe je bent echt niet van me af morgen wil ik alleeeeeeeeeees horen''
    Ik:'' ja ja rustig morgen hoor je alles''
    Soumaya:'' beslama werk ze''
    Ik: ''ja tnx beslama''

    Ik stond achter de versafdeling mijn gedachtes waren bij Anouar....
    ieg ik voelde me vies had overal zand in me schoenen, in mijn broekzak, wajauw zelfs in mijn haar....
    Moet nodig douchen......
    ineens begon ik te lachen zomaar uit het niets TFOE dacht ik ben ik echt zo triest via TMF chat afspreken.. als mensen dit horen gaan ze me echt uitlachen en wajema hoe gaat Soumaya morgen reageren zeker gaat ze me **** en **** noemen!!
    waa we zien morgen wel wat ze gaat zeggen.....
    ''Er is geen grote zonde als men om vergeving vraagt en er is geen kleine zonde als men doorgaat met het herhalen ervan''
    [url=http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=333800][COLOR=Magenta][SIZE=3]

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    362
    05-12-2003

    Tnx Voor Het Vervolg..!!.. Ga Snel Weer Verder..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.832
    05-07-2004

    ik vind t een interressant begin

    Tegseth nig Tsjahed.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    185
    09-12-2003

    ga door meid
    Wij zijn verantwoordelijk voor onze inspanningen en Allah voor het resultaat!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    415
    05-08-2004

    bedankt dames voor al jullie reacties en ik ga gelijk een vervolgje typen...
    gelukkig dat jullie het een leuk verhaal vinden en inscha'Allah word het nog een leerzaam verhaal...

    wa salaam,
    een moslima
    ''Er is geen grote zonde als men om vergeving vraagt en er is geen kleine zonde als men doorgaat met het herhalen ervan''
    [url=http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=333800][COLOR=Magenta][SIZE=3]

  13. #13
    Meerdere Gebruikers

    Reacties
    1.910
    11-12-2002

    hey meid ga snel verder lijkt me een heel leuk verhaal

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    415
    05-08-2004

    *Zaterdag*

    Ik werd wakker en dacht gelijk hmm.. vandaag moet ik alles vertellen aan Soumaya ben benieuwd hoe ze gaat reageren...
    Soumaya woonde naast mij... ja ik woonde in een flat en zij ook... en we gingen altijd op de fiets naar ons werk als 2 zwervers...
    Soumaya zag ik al wachten op mij bij de ''loco'' dat was een snackbar bij ons in de buurt...
    Ik:''eeey Soum''
    Soumaya:'' eey koe alles goed?''
    Ik: '' ja goed joh met jou''
    Soumaya: ''ewa ke tzared''
    IK: ''saffie houd je bek eh illie''
    Soumaya:'' hahaha vertel over gister want ik heb laaang gewacht''
    Ik:'' ja ik vertel zo wel''
    Soumaya" Wallah je gaat nu vertellen meskiena ikke wachten gaat ze nog zeggen ik vertel zo wel...NU!!''
    ik:'' ja is erg man, ik schaam me beetje... je gaat echt schrikken''
    Soumaya:'' ja bla bla zied vertel''
    ik: '' ja als we op werk zijn dan ga ik alles heel goed vertellen waga?''
    Soumaya:'' is goed.. hihihi ben benieuwd eh temschoent''

    Ik schaamde me zelfs voor Soumaya mijn beste vriendin.. terwijl ik alles bij haar kwijt kon en ik wou het eigenlijk toch niet vertellen...
    Maar ja moest wel want zij is de grootste ZEURPIET!!
    Onderweg ging ik al beetje denken hoe ik moest beginnen enzo..
    Tazzz dacht ik het is maar Soum hoor zij heeft gezoend met een Surinamer en een Nederlander die van mij was be3da een Marokkaan en ''moslim''....
    ''Er is geen grote zonde als men om vergeving vraagt en er is geen kleine zonde als men doorgaat met het herhalen ervan''
    [url=http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=333800][COLOR=Magenta][SIZE=3]

  15. #15
    Meerdere Gebruikers

    Reacties
    1.910
    11-12-2002

    hey meid ga snel verder vandaag nog pleaseeeeeeeeee :grijskus:


    ciao