1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.489
    02-02-2009

    naaass djal holanda

    zo raar wat mijn tante vertelde in marokko haar schoonfamilie woont in nederland en ze hadden laatst kritiek op haar want ze kwamen uit nederland aan in marokko en ze had twee kippen gebraden toen zeiden ze achter haar rug tegen familie in marokko in holanda eten we geen kip wat is dat als gasten eten?

    haar zoontje tegen zijn oom toen hij een taartje voor hem willen kopen: ewaaa saafi in nderland gooien we die taart alleen naar elkaar eten we niet.

    Echt zo raar, moet je nagaan dat die mensen in rkempo leefden.

    ik heb zoiets mensen we plakken in holanda liefst had wilders en al die mensen die op hem stemmen ons naar ons eigen lang gedonderd en gaan mensen stoer doen tegen mensen in marokko en mensen denken dan ook dat het echt is wat ze zeggen

    moest ff mn hart luchten
    Pas op dat het hiernamaals jou zomaar overkomt, wie weet is vanavond jouw tijd al op...haast je naar gebed, zakaat en het eeuwig durende succes!!!.The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “On the Day of Resurrection, when people who had suffered affliction are given their reward, those who were healthy will wish their skins had been cut to pieces with scissors when they were in the world!!!

  2. #2
    no nonsens

    Reacties
    4.289
    15-05-2002

    ik vind het eerder triest als mensen over eten praten en wie wat eet en wie wat kookt.

  3. #3
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door keltoemti Bekijk reactie
    zo raar wat mijn tante vertelde in marokko haar schoonfamilie woont in nederland en ze hadden laatst kritiek op haar want ze kwamen uit nederland aan in marokko en ze had twee kippen gebraden toen zeiden ze achter haar rug tegen familie in marokko in holanda eten we geen kip wat is dat als gasten eten?

    haar zoontje tegen zijn oom toen hij een taartje voor hem willen kopen: ewaaa saafi in nderland gooien we die taart alleen naar elkaar eten we niet.
    Echt zo raar, moet je nagaan dat die mensen in rkempo leefden.

    ik heb zoiets mensen we plakken in holanda liefst had wilders en al die mensen die op hem stemmen ons naar ons eigen lang gedonderd en gaan mensen stoer doen tegen mensen in marokko en mensen denken dan ook dat het echt is wat ze zeggen

    moest ff mn hart luchten

    good vibes here

  4. #4
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    sommige mensen kennen geen schaamte

    zeg be3da hamdoulilah met wat je hebt ipv sjiekie komen doen met je nl en geen gebraden kippen eten ..alsof hun hier alleen kaviaar en oesters eten prr prr
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  5. #5
    SuNShiNe

    Reacties
    3.433
    11-12-2003

    Ik snap zoiezo niet wat je gaat lopen stoer doen tegen mensen uit rkempoe, die mensen hebben bijna niks, wat ga je daar nog bij lopen opscheppen wat voor nut, meestal zijn dat ook echt mensen die niks hebben zjoe3 ieggg

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.489
    02-02-2009

    k vind t zo raar dat eten we niet in nederland hoezo eten we geen kip mhammer, zo raar, juist lekker!
    Pas op dat het hiernamaals jou zomaar overkomt, wie weet is vanavond jouw tijd al op...haast je naar gebed, zakaat en het eeuwig durende succes!!!.The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “On the Day of Resurrection, when people who had suffered affliction are given their reward, those who were healthy will wish their skins had been cut to pieces with scissors when they were in the world!!!

  7. #7
    thezerth ino :)

    Reacties
    5.604
    23-03-2008

    ik snap er de ballen niet van
    mammie van A&A
    M. Allahiezjieb sjifa!

  8. #8
    thezerth ino :)

    Reacties
    5.604
    23-03-2008

    oooh ik snap em al, die mensen zijn dus gewoon chickie pickie aan het doen,
    mammie van A&A
    M. Allahiezjieb sjifa!

  9. #9
    ..........

    Reacties
    291
    23-02-2008

    aai haai ze3ma sjieki doen in marokko vooral mensen die takabor doen met eten vind ik zoo triest....omdat kip als goedkoop word gezien ze3ma mensen willen graag behandeld worden met ahhum hoogwaardig eten tazzzz

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    164
    17-11-2008

    Jammer genoeg heb je van zulke mensen
    Hier in NL hebben ze een uitkering en maar proberen hoe ze rond moeten komen, en als ze naar marokko gaan, gaan ze chikkie doen bij de armen mensen van kijk mij.
    Zijn sommige mensen die moeten elke jaar naar marokko en elke jaar een nieuwe auto.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.489
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door Cuisine_ramadan Bekijk reactie
    Wat mensen uit Marokko zeggen, moet je ook met een korreltje zout nemen

    euhm ik ken mijn tante het best hoor, en die zegt dat soort dingen niet zomaar zij vondt het juist erg ze zei kheb de hele dag in de keuken gestaan voor hun doen ze zo.
    Pas op dat het hiernamaals jou zomaar overkomt, wie weet is vanavond jouw tijd al op...haast je naar gebed, zakaat en het eeuwig durende succes!!!.The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “On the Day of Resurrection, when people who had suffered affliction are given their reward, those who were healthy will wish their skins had been cut to pieces with scissors when they were in the world!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    164
    17-11-2008

    Citaat Geplaatst door ranijati27 Bekijk reactie
    aai haai ze3ma sjieki doen in marokko vooral mensen die takabor doen met eten vind ik zoo triest....omdat kip als goedkoop word gezien ze3ma mensen willen graag behandeld worden met ahhum hoogwaardig eten tazzzz
    Ben gek op kip vooral als tie gebraden is

  13. #13
    browneyedbeast

    Reacties
    3.414
    27-11-2002

    lahie hdie maglaq.

    amin.

    If you are, you breath. If you breath, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow.If you grow, you wish. If you wish, you find.If you find, you doubt. If you doubt, you question.If you question, you understand. If you understand, you know.If you know, you want to know more…And if you want to know more, you are ALIVE


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    53
    03-01-2008

    [QUOTE=xxMeissiexx;84656870]Ik snap zoiezo niet wat je gaat lopen stoer doen tegen mensen uit rkempoe, die mensen hebben bijna niks, wat ga je daar nog bij lopen opscheppen wat voor nut, meestal zijn dat ook echt mensen die niks hebben zjoe3 ieggg[/QUOTEEffe off topic, Meissiexx wat een schattige baby in je avatar!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    104
    24-10-2005

    Citaat Geplaatst door keltoemti Bekijk reactie
    zo raar wat mijn tante vertelde in marokko haar schoonfamilie woont in nederland en ze hadden laatst kritiek op haar want ze kwamen uit nederland aan in marokko en ze had twee kippen gebraden toen zeiden ze achter haar rug tegen familie in marokko in holanda eten we geen kip wat is dat als gasten eten?

    haar zoontje tegen zijn oom toen hij een taartje voor hem willen kopen: ewaaa saafi in nderland gooien we die taart alleen naar elkaar eten we niet.

    Echt zo raar, moet je nagaan dat die mensen in rkempo leefden.

    ik heb zoiets mensen we plakken in holanda liefst had wilders en al die mensen die op hem stemmen ons naar ons eigen lang gedonderd en gaan mensen stoer doen tegen mensen in marokko en mensen denken dan ook dat het echt is wat ze zeggen

    moest ff mn hart luchten
    snap echt niet wat je wilt vertellen