1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    76
    22-08-2006

    spoed!! kinderen eigen ned. paspoort

    spoed!! kinderen eigen ned. paspoort

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hallo allemaal

    Ik hoorde gisteren dat ook kinderen een eigen paspoort moeten hebben om terug te komen naar nederland.
    Ik heb zelf een nederlandse paspoort en mijn kids staan bij mij in de paspoort.
    Weet iemand of ik alsnog voor ieder een paspoort moet laten maken ..........of klopt er helemaal niets aan dit verhaal.

  2. #2
    Allahou malak al7amd

    Reacties
    2.800
    06-12-2009

    Tot hun 12e kunnen ze gewoon bij moeder staan ingeschreven als ik het goed heb.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.236
    29-01-2010

    ja inderdaad als je alleen reist met kids onder de 12 met briefje van de toestemming van je man en andersom ook i.v.m ontvoeringen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    356
    07-10-2005

    ze kunnen gewoon nog ingeschreven blijven bij jou..
    maar hoorde dat dat afgeschaft gaat worden medio 2012...dus voor dit jaar kan t nog.
    maar tegen de tijd dat ze het gaan afschaffen zal je er wel bericht over krijgen en dan moeten ze ieder een eigen paspoort.


    alvast een fijne vakantie!

  5. #5
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    209
    03-06-2003

    Per juni 2012 moeten kinderen ook een eigen idbewijs hebben. Ze wilden het eerst per januari van dit jaar maar hebben het verplaatst. Als je van je kinderen, kindstickers hebt in jouw paspoort of die van je man kunnen jullie gewoon onbezorgd op vakantie en weer terugkeren, Inshallah.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    583
    13-01-2004

    Mijn nichtje van 7 weken heeft een eigen paspoort.
    Getrouwd

  7. #7
    Lallayassmina

    Reacties
    74
    08-10-2006

    Citaat Geplaatst door NaoualenSoufi Bekijk reactie
    spoed!! kinderen eigen ned. paspoort

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hallo allemaal

    Ik hoorde gisteren dat ook kinderen een eigen paspoort moeten hebben om terug te komen naar nederland.
    Ik heb zelf een nederlandse paspoort en mijn kids staan bij mij in de paspoort.
    Weet iemand of ik alsnog voor ieder een paspoort moet laten maken ..........of klopt er helemaal niets aan dit verhaal.











    salam,

    ik heb het gevraagd bij de Gemeente en het gaat voor nederland pas in 2011 in>ik heb mijn kinderen ook in mij paspoort ingeschreven en dat is gewoon goed.

  8. #8
    Metalsia

    Reacties
    135
    22-01-2009

    ze meoten tog ook een eigen id daarnaast hebben..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    233
    14-02-2005

    Citaat Geplaatst door NaoualenSoufi Bekijk reactie
    spoed!! kinderen eigen ned. paspoort

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hallo allemaal

    Ik hoorde gisteren dat ook kinderen een eigen paspoort moeten hebben om terug te komen naar nederland.
    Ik heb zelf een nederlandse paspoort en mijn kids staan bij mij in de paspoort.
    Weet iemand of ik alsnog voor ieder een paspoort moet laten maken ..........of klopt er helemaal niets aan dit verhaal.
    Ben gisteren nog bij het gemeentehuis geweest, als je kinderen in je paspoort staan ingeschreven mogen ze t/m 15 jaar meereizen naar Marokko, sommige landen 16 jaar , maar Marokko 15 jaar, als ze ouder zijn dan moeten ze een eigen paspoort hebben en worden ze bij jouw in je paspoort uitgeschreven. Heb het ook meegemaakt mijn zoon is 16 geworden en heeft een eigen paspoort aangevraagd.

  10. #10
    *Gelukkig Getrouwd*

    Reacties
    3.411
    07-06-2011

    dus je hoeft geen paspoort voor de kleine an te vragen?? die kan bij mij in de paspoort?

  11. #11
    hihaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Reacties
    164
    27-01-2005

    hoi

    je kleine kan bij jouw ingeschreven worden in jouw paspoort maar of dat verstandig is? want in juni 2012 word dat afgeschaft en moet je kleine een eigen paspoort hebben dus dan kan je eigelijk nu gelijk een eigen paspoort voor je kleine aanvragen anders maak je dubbele kosten want uiteindelijk moet je toch een eigen id voor je kleine aanschaffen.
    groeten

  12. #12
    *Gelukkig Getrouwd*

    Reacties
    3.411
    07-06-2011

    ow dankjewel schat! dan wacht ikj tot de kleine wat groter is voor de fotos en dan maak ik een eigen paspoort