1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    197
    30-08-2002

    Origineel gepost door kelly
    zoals ik al zei....... klein kind........ kom je aandacht te kort of zo..... ?
    van cyclop kan je veel leren schat
    is the bibel god"s word? www.islamicity.com/multimedia/cybertv/ch28/

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    8
    29-11-2002

    waar zijn we nou mee bezig

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    8
    29-11-2002

    denk effe eerst na voordat je wat zegt, wees blij dat een marokaan (arabier) deze prijs krijgt. Op zulke mense zou je eigenlijk jaloers moeten zijn voor wat ze bereikt hebben en waarvoor ze beloond worden.

    peace

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    8
    29-11-2002

    He hamidon

    that's some serious shit

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    8
    29-11-2002

    Bagdad daar heb je helemaal gelijk in, waarom zoudenw ij ons precies moeten defineren in berber of arabier. Je wordt toch aangekeken als marokaan.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.627
    11-12-2002

    Het prins claus fonds wil ons gewoon uit elkaar drijven met die prijs van niks, wij marokkaanse berbers moeten er gewoon voor uitkomen dat we een volk zijn zonder verschillen.Bovendien hebben we die klote berber schrift niet nodig, je moet je niet alle dag verdiepen in de geschiedenis je moet je ontwikkelen.

  7. #22
    SliCkEr ThAN YOurEAveRaGe

    Reacties
    785
    06-12-2002

    heel interessant
    schrijft het 16-jarige lid

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    326
    03-06-2002

    Origineel gepost door soldaat
    Het prins claus fonds wil ons gewoon uit elkaar drijven met die prijs van niks, wij marokkaanse berbers moeten er gewoon voor uitkomen dat we een volk zijn zonder verschillen.Bovendien hebben we die klote berber schrift niet nodig, je moet je niet alle dag verdiepen in de geschiedenis je moet je ontwikkelen.
    Wat een lachertje die reactie hierboven......

    Wat nou we??? ieder moet het zelf weten of hij dat schrift wel of niet wil leren je word niet gedwongen ofzo ..... Dat kloteschrift???? ik vind het een mooi schrift en ben me het aan het aanleren (DAT IS MIJN KEUS!!! DAAR HEB JIJ NIETS MEE UIT TE STAAN!!!) Ik vind het juist mooi dat men in marokko bezig is om het te willen onderwijzen En dat die gast een prijs krijgt voor zijn initiatief is alleen maar mooi ik vind dat hij het zeker verdient heeft! En voor die gasten die denken dat het marokkanen uit elkaar zal drijven je moet het gewoon zien al verrijking in plaats van een bedreiging. En voor die gasten die het niets vind dat is ook prima, niets moet......


    Groeten
    Riady
    Iwa Tbarkellah 3liekum a chebab

  9. #24
    SliCkEr ThAN YOurEAveRaGe

    Reacties
    785
    06-12-2002

    Kelly,

    Ik adviseer je niet in te gaan op miniscule uitspraken
    schrijft het 16-jarige lid

  10. #25
    Getrouwd lid

    Reacties
    2.586
    22-06-2002

    K vind het inderdaad goed wat hij doet
    Kijk Marokko''s oorspronkelijke taal is tamazight en vind ook dat het erkend moet worden
    Het is goed dat ze daar in marokko arabisch leren en schrijven en communiceren is ook van belang zowel voor je geloof (islam)en ontwikkelen maar jemoet je moedertaal niet vergeten en dat doen heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    K ben van oorsprong berbers en beheers het nauwelijks omdat die taal aan het uitsterven is
    We zijn gewoon gehersensspeld met het feit dat we arabieren zijn en dat ik arabisch ben maar als ik naar me stam kijk ben ik gewoon een rasechte berber en ben er trots op oooooooooooooook
    En k ben ook blij dat hij die prijs heeft gewonnen
    Het doet me goed dat het een Marokkaanse is
    2. De Koe (el-Baqarah) ayaa 255.
    God! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent het geen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    326
    03-06-2002

    Origineel gepost door NoreJihan
    K vind het inderdaad goed wat hij doet
    Kijk Marokko''s oorspronkelijke taal is tamazight en vind ook dat het erkend moet worden
    Het is goed dat ze daar in marokko arabisch leren en schrijven en communiceren is ook van belang zowel voor je geloof (islam)en ontwikkelen maar jemoet je moedertaal niet vergeten en dat doen heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    K ben van oorsprong berbers en beheers het nauwelijks omdat die taal aan het uitsterven is
    We zijn gewoon gehersensspeld met het feit dat we arabieren zijn en dat ik arabisch ben maar als ik naar me stam kijk ben ik gewoon een rasechte berber en ben er trots op oooooooooooooook
    En k ben ook blij dat hij die prijs heeft gewonnen
    Het doet me goed dat het een Marokkaanse is
    En met jou zijn er zovelen die denken dat ze arabier zijn terwijl ze berbers zijn..... Iwa dat moeten die mensen zelf weten als ze dat graag willen wie ben ik dan om er iets van te zeggen.... Maar ga geen mensen af zitten zeiken die belangstelling hebben voor hun berberse oorsprong/cultuur! Die keuze moet iedereen maar persoonlijk nemen

    p.s. "Je hoeft geen arabier te zijn om een moslim te zijn"
    Groeten,
    Riady
    Iwa Tbarkellah 3liekum a chebab

  12. #27
    SliCkEr ThAN YOurEAveRaGe

    Reacties
    785
    06-12-2002

    interessant, ik zal het zeker eens gaan bekijken
    schrijft het 16-jarige lid