1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Post Abu Jahja...wat vind jij van hem?

    Citaat Geplaatst door fatoshhamarosh
    hallo mensen,

    Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie meningen. wat vinden jullie eigenlijk van hem? Ik weet namelijk niet zo goed wat ik van hem moet denken/vinden.

    groetjes xxxjes fatosh_hamarosh
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    Jahja is een persoon met redelijk extreme standpunten, net zoals zijn lokale tegenhanger De Winter... Hopelijk zal de AEL ervoor zorgen dat er weer wat meer dialoog gaat plaatsvinden in Vlaanderen en dat de situatie uiteindelijk beter gaat worden daarzo...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    Origineel gepost door foouuaad
    Ik vind aboe Yahya een zeer bewust heer die zelfrespect heeft en daar moet wij als voorbeeld van hebben, maar dan wel een echte origin marokkaan.Want dier zijn er ook, alleen ze krijgen geen kans vanuit de media!!!!en het is ook een van mijn twijfels over mister Yahya wie is hij eigenlijk?????en Waarom wordt ondersteunt door de media
    Hij heeft interessante standpunten, of je het nu met hem eens bent of niet. Vandaar de logische aandacht in de media.
    Kun je een voorbeeld geven van een Marokkaan in Nederland die geen kans krijgt in de media?

  4. #4
    Êæßá Úáì Çááå

    Reacties
    1.975
    17-08-2002

    jah jah, een en al een show man, houdt van aandacht........

    hij heeft geen echte doel hij weet niet hoe hij het aan moet pakken, eigenlijk is het een prutser.........

    hij heeft een extreme ideologie, ik zou hem in dezelfde categorie zetten als dewinter.

    hij doet meer slecht dan goed...........hij moet echt een andere strategie gebruiken.
    “Oprechtheid leidt tot deugd en deugd leidt tot het paradijs. Een man volhardt in het vertellen van de waarheid, totdat hij bij Allah bekend staat als een waarheidsgetrouw man. Leugenachtigheid leidt tot zonde en zonde leidt tot het vuur en een man gaat door met het vertellen van leugens, totdat hij bij Allah als een leugenaar te boek staat.”ÇáÅÓáÇã

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    808
    08-11-2002

    Origineel gepost door Jemal2002
    jah jah, een en al een show man, houdt van aandacht........

    hij heeft geen echte doel hij weet niet hoe hij het aan moet pakken, eigenlijk is het een prutser.........

    hij heeft een extreme ideologie, ik zou hem in dezelfde categorie zetten als dewinter.

    hij doet meer slecht dan goed...........hij moet echt een andere strategie gebruiken.
    je bent wel negatief over hem ?
    "Aanbidt Allah alsof je Hem tengenover je ziet.Wanneer je Hem niet ziet,ziet Hij je wel".

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12
    16-03-2002

    Salaam,

    Ik vind erg intelligent en communicatief bijzonder vaardig. Ik weet niet hoe de situatie in België precies is, dus ik reageer vanuit een andere beleving. Toevallig heb ik dinsdagavond zijn bezoek bij Barend en van Dorp gezien. Hij zal natuurlijk zijn standpunten gebaseerd hebben op zijn ervaringen in België, maar wat ik van hem gezien en gehoord heb is wel erg extremistisch. Ik ben van mening dat indien een partij met dergelijke extreme opvattingen tijdelijk wel hoog zal scoren, echter niet op de lange termijn. Hij weet de media goed te gebruiken en daarnaast is hij ontzettend goed in het slimme ontwijken van antwoorden, op het moment dat naar zijn eigen mening en standpunt wordt gevraagd.

    Ik sta erg kritisch tegenover extremisten en hij is er een van. Daarnaast heb ik het idee fat hij mikt op vatbare laag van zijn samenleving. Helaas zijn dat de Marokkanen in dit geval. Hij weet ze goed te treffen omdat hij de koe bij de hoorns vat, echter ik denk niet dat hij de juiste oplossing is!

    De tijd zal het leren wat hij precies voor de Marokkanen in België gaat betekenen.
    verloren illusies zijn gevonden waarheden