1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.180
    03-04-2003

    Rnaj, sta jij op de Marokko.nl-boot?

    Samen met Amazoelloe, Najibrsi, enz enz?

    Pas maar op dat er geen gat in gezaagd wordt...

    Misschien kom ik wel even kijken...
    Keep me away from the wisdom which does not cry, the philosophy which does not laugh and the greatness which does not bow before children <>< (Khalil Gibran)

  2. #17
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door arabchrstn
    Rnaj, sta jij op de Marokko.nl-boot?

    Samen met Amazoelloe, Najibrsi, enz enz?

    Pas maar op dat er geen gat in gezaagd wordt...

    Misschien kom ik wel even kijken...
    Dat zou ik nog leuker vinden dan een flash mop, maar dat zal de eerste jaren nog wel niet gebeuren.
    Misschien wel een goed subsidie item voor marokko.nl, een paar duizend euro valt er altijd wel te halen voor zo'n initiatief...

    En waarschijnlijk net zo vreedzaam als deze demonstratie

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  3. #18
    Ơldskúúúl, son.

    Reacties
    1.434
    14-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Wat een topper!

  4. #19
    Babylon Bewust

    Reacties
    489
    29-08-2003

    Origineel gepost door Noena
    Ben een NEDERLANDER OETL*L!
    rot op dan dit is marokko.nl

    heb je iets met marokko te maken
    nee opzouten dan

    "...Voorzeker, Allah verandert niet wat er in mensen is zolang zij niet veranderen wat er in hen zelf is..." (zie de vertaling v.d. betekennissen van Soerat : Ar-Ra'd 11)

  5. #20
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Re: Belangrijke oproep

    188 lezers tot dit moment, 20% opkomst is toch gauw zo'n 40 man. Wauw, dat kan alleen maar gezellig worden :boogie:


    Origineel gepost door rnaj
    Het lijkt mij wel een leuk idee als er maandag de volgende kop in Het Parool komt te staan

    Marokko.nl bestormt gaypride

    Vandaar deze oproep voor de eerste marokko.nl Flash mob, aanstaande zaterdag 17:00 op het Amstelveld in Amsterdam.

    Door de organisatie is er gezorgd voor muziek en een drankje.


    Tot Zaterdag

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door Kareem82
    rot op dan dit is marokko.nl

    heb je iets met marokko te maken
    nee opzouten dan
    Tut, tut.

    Waar staat die puntnl dan voor?

  7. #22
    Hometown Glory

    Reacties
    4.758
    06-09-2002

    Edah-verbonden, sorry!

  8. #23
    Agitator............

    Reacties
    167
    18-10-2003

    Is dit een topper??

  9. #24
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Daelan
    Is dit een topper??
    Dat heb je goed gezien, dit is een topper

    Maare kom je zaterdag ook...

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  10. #25
    Agitator............

    Reacties
    167
    18-10-2003

    Origineel gepost door rnaj
    Dat heb je goed gezien, dit is een topper

    Maare kom je zaterdag ook...
    Hmmm...nee, kan niet. Moet naar een straight-parade.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.293
    22-10-2001

    Origineel gepost door rnaj
    Dat heb je goed gezien, dit is een topper

    Maare kom je zaterdag ook...
    Ik kom en dan duw ik jullie in het water. Flatgebouw zal helaas niet kunnen doorgaan. Een ander feestje dan maar

    Speciaal voor uw topper.

    Gegroet,
    Wheen, wheen, wheen,
    Wheen al malajien, cha3b al a3rabie wheen, gadab al a3rabie wheen, dam al a3rabie wheen, charaf al ar3bie wheen.

    Allah m3ana, akwa oe Akbar min banie sahioen, yechrie, yektiel, yetfien, yektoel, ardie ma bet hoen. Dam iel ahmar, rawil agdar fie ta3miel laymoen. Nahna men iterien. Akwa min jibaal, aktar min riemaal.

  12. #27
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Daelan
    Hmmm...nee, kan niet. Moet naar een straight-parade.

    O, ga je weer naar de koopgoot

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  13. #28
    Babylon Bewust

    Reacties
    489
    29-08-2003

    Origineel gepost door amina01
    Ik kom en dan duw ik jullie in het water. Flatgebouw zal helaas niet kunnen doorgaan. Een ander feestje dan maar

    Speciaal voor uw topper.

    Gegroet,
    aaahahah precies

    "...Voorzeker, Allah verandert niet wat er in mensen is zolang zij niet veranderen wat er in hen zelf is..." (zie de vertaling v.d. betekennissen van Soerat : Ar-Ra'd 11)

  14. #29
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door amina01
    Ik kom en dan duw ik jullie in het water. Flatgebouw zal helaas niet kunnen doorgaan. Een ander feestje dan maar

    Speciaal voor uw topper.

    Gegroet,
    Is toch de bedoeling om het gezellig te houden, veel te leuk om dan ruzie te maken

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  15. #30
    Babylon Bewust

    Reacties
    489
    29-08-2003

    Origineel gepost door rnaj
    Is toch de bedoeling om het gezellig te houden, veel te leuk om dan ruzie te maken
    hoe kan het nou gezellig zijn als er homo s zijn mense die lager gezakt zijn dan dieren omdat ze hun verstand niet gebruiken om hun lusten te bevredegen en weet je wat hun nou lager dan dieren maakt ze hebben verstand maar gebruiken het dan niet

    "...Voorzeker, Allah verandert niet wat er in mensen is zolang zij niet veranderen wat er in hen zelf is..." (zie de vertaling v.d. betekennissen van Soerat : Ar-Ra'd 11)