1. #1
    HVJ

    Reacties
    293
    08-12-2002

    MVC Premium MVC Premium

    wie kent laila

    ik ben van de week langs gegaan bij layla omdat ik binnenkort ga trouwen nou ze heeft hele mooie kleding en hele mooie stoelen binnen gekregen in de ramadan uit marokko en de make-up is ook heel mooi ze doet het heel natuurlijk en naima weer niet zij doet heel dik make-up en als je haar toch doet dan moet ze je niet flaschen door haar zus te sturen om voor jou op te maken want dan word je letterlijk een clown. naima gaat binnenkort bevallen over twee maanden dus is de kans groot dat je dan haar zus krijgt die voor jou gaat opmaken.mijn raad is doe layla of ga anders gewoon langs om te kijken wat ze heeft. ik heb heel wat bruiloften meegemaakt met naima en die waren allemaal mislukt omdat ze heel brutaal was tegen de familie van de bruid en dat alles was mislukt voor de bruid.

  2. #2
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    Heel leuk geprobeerd. Kijk dat je reclame wilt maken voor haar is prima, maar ga geen ander zwart maken. En dan kies je ook nog eens Naima die al zo lang neggafa is en toevallig wel beter is dan Laila.
    Kijk laila is pas begonnen en Naima doet dit al zo lang. Geloof jij dan echt dat laila beter is dan haar?? en ze maakt ruzie met de familie van de bruidjes. yeah right heeft ze daarom elk weekend een bruiloft. het is een schat van een mens. heel eerlijk, open en spontaan. wat wil je nog meer??
    Trouwens haar zus gaat ook alleen op pad. die werkt apart maar alleen omdat ze inderdaad zwanger is gaat haar zus met haar mee. en dan zie je er niet uit als een clown want dat zou naima (een echte prof op dit gebied) nooit toelaten.

    Sooooo als je iets zegt doe iedereen dan een lol en baseer het op de waarheid. Maak geen ander zwart. onterecht nog wel. laila is best wel goed maar ze moet nog veel leren. bijv. dat die man van haar niet overal mee moet bemoeien.


    By the way jij bent of kent laila persoonlijk want niemand zou een aparte topic voor haar openen en doen alsof zij de neggafa der neggafa's is. maar goed, ik wens laila veel succes bij het vorderen van haar carriere.

    Groetjes Salimma

    ps: ik heb ervaring met naima en geloof me, ze helpt goed en maakt absoluut geen ruzie tenzij je die uitlokt. het is gewoon een wijf met ballen. you go girl en gefeliciteerd met je zwangerschap. inshalah zal je een mooi, gezond kind baren.

  3. #3
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door salimma19
    Heel leuk geprobeerd. Kijk dat je reclame wilt maken voor haar is prima, maar ga geen ander zwart maken. En dan kies je oo nog eens Naima die al zo lang ***** is en toevallig wel beter is dan Laila.
    Kijk laila is pas begonnen en Naima doet dit al zo lang. Geloof jij dan echt dat laila beter is dan haar?? en ze maakt ruzie met de familie van de bruidjes. yeah right heeft ze daarom elk weekend een bruiloft. het is een schat van een mens. heel eerlijk, open en spontaan. wat wil je nog meer??
    Trouwens haar zus gaat ook alleen op pad. die werkt apart maar alleen omdat ze inderdaad zwanger is gaat haar zus met haar mee. en dan zie je er niet uit als een clown want dat zou naima (een echte prof op dit gebied) nooit toelaten.

    Sooooo als je iets zegt doe iedereen dan een lol en baseer het op de waarheid. Maak geen ander zwart. onterecht nog wel. laila is best wel goed maar ze moet nog veel leren. bijv. dat die man van haar niet overal mee moet bemoeien.


    By the way jij bent of kent laila persoonlijk want niemand zou een aparte topic voor haar openen en doen alsof zij de neggafa der neggafa's is. maar goed, ik wens laila veel succes bij het vorderen van haar carriere.

    Groetjes Salimma

    ps: ik heb ervaring met naima en geloof me, ze helpt goed en maakt absoluut geen ruzie tenzij je die uitlokt. het is gewoon een wijf met ballen. you go girl en gefeliciteerd met je zwangerschap. inshalah zal je een mooi, gezond kind baren.
    ik heb wat naima betreft niks aan toe te voegen
    zij is gewoon een topper.
    ik ben op een heleboel bruiloften geweest waar zij de negaffa was en echt alle complimenten aan haar en haar zus jamila.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  4. #4
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    HEY WIJFFIE NOU MOET JE SNEL JE BEK GAAN HOUDEN EN EENS IEMAND ANDERS ZWART GAAN MAKEN!!!!! DAT DIE 2 RIVALEN VOOR LIFE ZIJN IS JOU PROBLEEM NIET, EN HELEMAAL NIET T ONZE, IK HEB HAAR NAMELIJK OP MN BRUILOFT, EN WEET ZEKER DAT ZE ER EEN TOP DAG VAN GAAT MAKEN!!!!! TIS EEN GOED MENS MET EEN HART VAN GOUD!!!!!

    DUS: SSSSSSHHHHHHHTTTTTT!!!! EN GA DIE ONZIN OVER HAAR ERGENS ANDERS PLAATSEN!!!!! SMAAKLOZE BIMBO!!!
    ........................

  5. #5
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    Origineel gepost door Angel_82
    HEY WIJFFIE NOU MOET JE SNEL JE BEK GAAN HOUDEN EN EENS IEMAND ANDERS ZWART GAAN MAKEN!!!!! DAT DIE 2 RIVALEN VOOR LIFE ZIJN IS JOU PROBLEEM NIET, EN HELEMAAL NIET T ONZE, IK HEB HAAR NAMELIJK OP MN BRUILOFT, EN WEET ZEKER DAT ZE ER EEN TOP DAG VAN GAAT MAKEN!!!!! TIS EEN GOED MENS MET EEN HART VAN GOUD!!!!!

    DUS: SSSSSSHHHHHHHTTTTTT!!!! EN GA DIE ONZIN OVER HAAR ERGENS ANDERS PLAATSEN!!!!! SMAAKLOZE BIMBO!!!

    hmmmm.....is het nou echt zo moeilijk om volwassen te reageren???

    Ja, voor iemand van jouw klasse, niveau en IQ wel ja. Maar goed je kan l*llen tot je een ons weegt. ik maak niemand zwart. ik ben gewoon realistisch. lees deze forum maar goed door en je zult zien dat de meeste mensen voor Naima gaan. nogmaal ik maak niemand zwart.

    effe een tip; EERST EEN TEXT BEGRIJPEN, ANALYSEREN ENZ. EN DAN PAS REAGEREN, ANDERS GA JE IN HET VERVOLG WEER ZO'N DOMME REACTIE PLAATSEN EN DAT PROBEER IK TE VOORKOMEN.

    je mag me dankbaar zijn en succes met je huwelijk (als je echt gaat trouwen en niet gewoon uit je nek l*l wat hier nogal vaak gebeurd)

  6. #6
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    SamraS YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!

    Heb er verder niks aan toe te voegen. sommige mensen zitten een beetje met zichzelf in de knoop you know

  7. #7
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Origineel gepost door salimma19
    hmmmm.....is het nou echt zo moeilijk om volwassen te reageren???

    Ja, voor iemand van jouw klasse, niveau en IQ wel ja. Maar goed je kan l*llen tot je een ons weegt. ik maak niemand zwart. ik ben gewoon realistisch. lees deze forum maar goed door en je zult zien dat de meeste mensen voor Naima gaan. nogmaal ik maak niemand zwart.

    effe een tip; EERST EEN TEXT BEGRIJPEN, ANALYSEREN ENZ. EN DAN PAS REAGEREN, ANDERS GA JE IN HET VERVOLG WEER ZO'N DOMME REACTIE PLAATSEN EN DAT PROBEER IK TE VOORKOMEN.

    je mag me dankbaar zijn en succes met je huwelijk (als je echt gaat trouwen en niet gewoon uit je nek l*l wat hier nogal vaak gebeurd)
    Ikzelf had het over soumaya hooooorrr!!!!!!!!! Dus die tip van je kan je zelf goed gebruiken!!!!!!1 --> effe een tip; EERST EEN TEXT BEGRIJPEN, ANALYSEREN ENZ. EN DAN PAS REAGEREN, ANDERS GA JE IN HET VERVOLG WEER ZO'N DOMME REACTIE PLAATSEN EN DAT PROBEER IK TE VOORKOMEN!!!!!!!!!!!!

    HEY en oordeel voortaan niet over iemand zonder dat je diegene niet eens kent!!!!!!

  8. #8
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    Origineel gepost door Angel_82
    Ikzelf had het over soumaya hooooorrr!!!!!!!!! Dus die tip van je kan je zelf goed gebruiken!!!!!!1 --> effe een tip; EERST EEN TEXT BEGRIJPEN, ANALYSEREN ENZ. EN DAN PAS REAGEREN, ANDERS GA JE IN HET VERVOLG WEER ZO'N DOMME REACTIE PLAATSEN EN DAT PROBEER IK TE VOORKOMEN!!!!!!!!!!!!

    HEY en oordeel voortaan niet over iemand zonder dat je diegene niet eens kent!!!!!!

    Je bent ook zoooooooooooo duidelijk. Zet er dan effe een naam bij.


    By the way; IK OORDEEL OVER NIEMAND!!!!!!!!!!!

    ik weet niet hoe je erbij komt maar goed......het is je vergeven (ook al heb je je exuses niet aangeboden)

    groetjes van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAAAAAA

  9. #9
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    Zonder schelden bereik je veel meer.

    geloof me, veeeeeeel meer

  10. #10
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    he 'echtevrouw24' ieder z'n eigen smaak. Ik wil alleen effe zeggen dat mensen Naima over het algemeen wel goed vinden. En aroggant....nee dat moet je niet zeggen. Je kent haar niet neem ik aan......en eh iedereen heeft weleens een bad day.....of misschien hadden ze wel een klote bruid met een kolere familie. En daar word je niet bepaald vrolijk van.
    Anyway....zoals ik al zei; Ieder z'n eigen smaak

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    1.632
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    mensen vanwaar die discusies ,
    over twee personen die niet eens weten dat er een topic over hun is geopend.
    laat het mar lekker hangen als je wilt weten hoe ze zijn ga je maar bij hun langs om te informeren.
    dan heb je een eerlijke antwoord en niemand die je kan voorliegen dus mensen doe iets zinnigs

    alvast bedankt en dit is niet lullig bedoelt
    16-10-2010 is ons prachtige zoontje geboren.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    45
    19-12-2002

    ja laila heeft zeker leuke dingen!
    ik heb laast op mijn stage een feest georganiseerd waarbij ik haar had ingehuurd en de nieuwe stoelen zijn prachtig

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    333
    05-03-2002

    Hoi,

    Ik wilde eigenlijk niet reageren maar ik kon het gewoon niet laten.

    Ik ben het helemaal eens met hetgeen Echtevrouw24 heeft geschreven. Ik heb Naima ook meegemaakt op twee bruiloften van close familieleden en ik moet zeggen dat zij gewoon nog heel wat te leren heeft over hartelijkheid.

    Het is de taak van de negaffa om de bruid te geruststellen en ervoor te zorgen dat zij straalt op haar belangrijke dag. Op beide bruiloften kon Naima dat niet waarmaken. Bovendien kwam ze enkele afspraken niet na waardoor de bruidjes onnodig in de stress zaten.

    Begrijp me niet verkeerd, ik heb bewondering voor de mensen die dit werk doen. Het is namelijk geen makkie om met / voor Marokkanen te werken. Dus je moet als negaffa stevig in je schoenen staan. Maar de kunst is om dit niet ten koste te laten gaan van de bruid. En de hartelijkheid van de negaffa is hierbij ook gewoon heel belangrijk. Want zij kan ook de bruiloft min of meer maken of breken. Ik geloof best wel dat Naima heel hartelijk kan zijn maar dat is ze volgens mij alleen maar tegen de mensen die zij echt kent en mag.

    En Naima mag zeker wat zuiniger gaan doen met de make-up. DIt was vooral te merken aan de foto's naderhand van beide bruiloften. Je zag gewoon bij de bruidjes dat er een dikke laag plamuur op het gezicht zat. Ik vond dit erg zonde.

    Ik ken die Leila persoonlijk niet maar ik hoor wel in mijn omgeving dat zij toch wel een goed reputatie heeft opgebouwd.

    In ieder geval dit is mijn mening.

  14. #14
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Ik ken beide vrouwen en ze zijn allebei echte topwijfen super gezellig en spontaan heb hun op veel bruiloften meegemaakt

    maar zelf persoonlijk zou ik ze nooit nemen omdat iedereen ze neemt en ik wil orgineel zijn
    iedereen draagt bijna die jurken van naima en leila vind het niet orgineel maar de dames persoonlijk zijn echte topwijfen!!

  15. #15
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    Origineel gepost door Imaani
    Hoi,

    Ik wilde eigenlijk niet reageren maar ik kon het gewoon niet laten.

    Ik ben het helemaal eens met hetgeen Echtevrouw24 heeft geschreven. Ik heb Naima ook meegemaakt op twee bruiloften van close familieleden en ik moet zeggen dat zij gewoon nog heel wat te leren heeft over hartelijkheid.

    Het is de taak van de neggafa om de bruid te geruststellen en ervoor te zorgen dat zij straalt op haar belangrijke dag. Op beide bruiloften kon Naima dat niet waarmaken. Bovendien kwam ze enkele afspraken niet na waardoor de bruidjes onnodig in de stress zaten.

    Begrijp me niet verkeerd, ik heb bewondering voor de mensen die dit werk doen. Het is namelijk geen makkie om met / voor Marokkanen te werken. Dus je moet als neggafa stevig in je schoenen staan. Maar de kunst is om dit niet ten koste te laten gaan van de bruid. En de hartelijkheid van de neggafa is hierbij ook gewoon heel belangrijk. Want zij kan ook de bruiloft min of meer maken of breken. Ik geloof best wel dat Naima heel hartelijk kan zijn maar dat is ze volgens mij alleen maar tegen de mensen die zij echt kent en mag.

    En Naima mag zeker wat zuiniger gaan doen met de make-up. DIt was vooral te merken aan de foto's naderhand van beide bruiloften. Je zag gewoon bij de bruidjes dat er een dikke laag plamuur op het gezicht zat. Ik vond dit erg zonde.

    Ik ken die Leila persoonlijk niet maar ik hoor wel in mijn omgeving dat zij toch wel een goed reputatie heeft opgebouwd.

    In ieder geval dit is mijn mening.

    Hey meid,

    bedankt voor je mening. Joh over wat je van die afspraken zei....dat kan kloppen want ik heb vaker gehoord dat ze af en toe te laat komt. Maar laat ik je 1 ding zeggen. Naima doet dit werk bijna meer dan 10 jaar. Als ze zo slecht was (niet dat jij dit hebt gezegd) had ze niet elk weekend een bruiloft. Over hartigheid......tegen sommige mensen kun je nou eenmaal niet aardig blijven. Zoals je zelf zei is werken met mgarba heel erg moeilijk.

    groetjes van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAAAAAA