1. #1
    Bekeerde Kaaskop

    Reacties
    226
    21-04-2004

    Hoe zit het...........................

    Klopt het dat als je je man weigert er een engel komt die je in je slaap komt "lastigvallen" zodat je slecht slaapt?

    Ik heb het namelijk eens ergens gelezen en vroeg me af of het echt zo is.

    Thanks

    Sweet_Sultano
    De islam staat voor vrede en niet voor geweld!!!
    Laten we dat op deze site dan ook maar tonen!!!
    Dus respecteer elkaar en behandel een ander zoals je zelf ook behandelt wilt worden!!!

    Ana maši kilu batata

  2. #2
    vrees Allah

    Reacties
    629
    07-06-2004

    nee Allah oe allem maar je word dan vervloekt tot de volgende ochtend door de engelen


    ik heet Babybruidje omdat ik een jonge dame ben en een bruidje

    liefje ik hou zoveel van jou laten we daarom de islam praktiseren zodat we insha Allah samen het paradijs moge binnentreden insha Allah

  3. #3
    vrees Allah

    Reacties
    629
    07-06-2004

    ik ben de hadtihe aan het zoeken insha Allah


    ik heet Babybruidje omdat ik een jonge dame ben en een bruidje

    liefje ik hou zoveel van jou laten we daarom de islam praktiseren zodat we insha Allah samen het paradijs moge binnentreden insha Allah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    29
    03-08-2004

    klopt heb het ook gelezen op een site...je wordt vervloekt tot de volgende ochtend..,maar waarom weigeren?..wahahahha...
    Elke nadeel heeft zijn voordeel!
    Het leven is zoals het is...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    273
    13-08-2003

    Re: Hoe zit het...........................

    Origineel gepost door Sweet_Sultano
    Klopt het dat als je je man weigert er een engel komt die je in je slaap komt "lastigvallen" zodat je slecht slaapt?

    Ik heb het namelijk eens ergens gelezen en vroeg me af of het echt zo is.

    Thanks

    Sweet_Sultano


    hahahahah nee met slapen zou je geloof ik geen probleem hebben maare je wordt wel de hele nacht door vervloekt door die engeltjes

  6. #6
    Geen ondertitel:

    Reacties
    168
    13-05-2004

    Abou hourayrah radiya lahu 3anhoe verhaalt dat de profeet sallahu 3alayhi wa salam gezegt heeft: "Als een man zijn vrouw roept naar zijn bed en zij komt niet en hij gaat boos slapen, dan vervloeken de engelen haar tot in de ochtend." (Alboukhari en moeslim)

    "Allah ta3ala zal de talmende vrouwen vervloeken, die tegen hun echtgenoot zeggen, als deze hen naar hun bed roept: "Ik kom, ik kom..." tot hij in slaap valt." (Sa7i7 at-Tabarani)
    dus dat.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    220
    16-06-2004

    Origineel gepost door Ouiam_1
    Abou hourayrah radiya lahu 3anhoe verhaalt dat de profeet sallahu 3alayhi wa salam gezegt heeft: "Als een man zijn vrouw roept naar zijn bed en zij komt niet en hij gaat boos slapen, dan vervloeken de engelen haar tot in de ochtend." (Alboukhari en moeslim)

    "Allah ta3ala zal de talmende vrouwen vervloeken, die tegen hun echtgenoot zeggen, als deze hen naar hun bed roept: "Ik kom, ik kom..." tot hij in slaap valt." (Sa7i7 at-Tabarani)
    Maar is het nu de bedoeling dat je uit liefde en spontaniteit met je man naar bed gaat of is er sprake van moeten? Zou een mooie boel worden als de man alleen maar roept "en nu liggen want ik heb zin".

  8. #8
    Geen ondertitel:

    Reacties
    168
    13-05-2004

    Origineel gepost door nathalie2
    Maar is het nu de bedoeling dat je uit liefde en spontaniteit met je man naar bed gaat of is er sprake van moeten? Zou een mooie boel worden als de man alleen maar roept "en nu liggen want ik heb zin".
    Hij moet het haar ook naar haar zin maken, sex is iets moois tussen 2 mensen binnen een huwelijk en horen daar beiden van te genieten.

    1. Het past om te flirten met zijn vrouw om haar lusten op te wekken.
    "Laat een van jullie zijn vrouw niet ovevallen als een bruut. Geef een hint!! maar welke hint, Boodschapper van ALlah? zo vroeg men hem. "Dit is een kus, dit is een intieme conversatie, antwoorde de Profeet vzmh. (deilami, weinig bekend)

    2. De Profeet VZMH spoorde aan om zich tot Allah te wenden en zei:
    Als iemand van jullie hij zijn vrouw wilt benaderen, zegt: "Heer!. Bescherm ons tegen de sheitan en houd de sheitan verre van hetgeen U ons schenkt". dan zal de shietan het kind geen kwaad doen, wanneer Allah besluit een te geven tijdens copulatie (boechari)

    3. het is verboden de echtgenote te naderen tijdens de menstruatie of de bloeding na de bevalling, voordat zij zich geheel gereinigd heeft en gwassen. Allah zegt: "Onthoudt u van de vrouwen tijdens de bloeding en verenigt u niet met haar tt zij rein is geworden" (soerat al baqara 222)

    4. het is verboden om zijn vrouw via een anale coitus te benaderen. Dit is een van de vreselijkste zonden. de profeet vzmh zei: "wie ook maar zijn vrouw anaal penetreert, zal Allah op de dag der Opstanding niet aankijken (ahmed, ibn majeh)

    **5. De man moet zich niet terugtrekken op het moment van de paring alvorens de bevrediging van zijn echtgenote heeft plaatsgevonden, want deze terugtrekking zou schadelijk vor de vrouw kunnen zijn (moslim)
    dus dat.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    220
    16-06-2004

    Origineel gepost door Ouiam_1
    Hij moet het haar ook naar haar zin maken, sex is iets moois tussen 2 mensen binnen een huwelijk en horen daar beiden van te genieten.

    1. Het past om te flirten met zijn vrouw om haar lusten op te wekken.
    "Laat een van jullie zijn vrouw niet ovevallen als een bruut. Geef een hint!! maar welke hint, Boodschapper van ALlah? zo vroeg men hem. "Dit is een kus, dit is een intieme conversatie, antwoorde de Profeet vzmh. (deilami, weinig bekend)

    2. De Profeet VZMH spoorde aan om zich tot Allah te wenden en zei:
    Als iemand van jullie hij zijn vrouw wilt benaderen, zegt: "Heer!. Bescherm ons tegen de sheitan en houd de sheitan verre van hetgeen U ons schenkt". dan zal de shietan het kind geen kwaad doen, wanneer Allah besluit een te geven tijdens copulatie (boechari)

    3. het is verboden de echtgenote te naderen tijdens de menstruatie of de bloeding na de bevalling, voordat zij zich geheel gereinigd heeft en gwassen. Allah zegt: "Onthoudt u van de vrouwen tijdens de bloeding en verenigt u niet met haar tt zij rein is geworden" (soerat al baqara 222)

    4. het is verboden om zijn vrouw via een anale coitus te benaderen. Dit is een van de vreselijkste zonden. de profeet vzmh zei: "wie ook maar zijn vrouw anaal penetreert, zal Allah op de dag der Opstanding niet aankijken (ahmed, ibn majeh)

    **5. De man moet zich niet terugtrekken op het moment van de paring alvorens de bevrediging van zijn echtgenote heeft plaatsgevonden, want deze terugtrekking zou schadelijk vor de vrouw kunnen zijn (moslim)
    Heel goed dat er ook regels zijn die er voor zorgen dat er geen onbevredigde vrouwen zullen zijn.

    Maar het ging mij om: "Als een man zijn vrouw roept naar zijn bed en zij komt niet en hij gaat boos slapen, dan vervloeken de engelen haar tot in de ochtend."

    Begrijp ik dat als je als meisje/vrouw een keer geen zin hebt je in de problemen komt? Allah heeft het meisje/vrouw toch ook de mogelijkheid gegeven tot het voelen van geen zin?

  10. #10
    vrees Allah

    Reacties
    629
    07-06-2004

    natuurlijk maar we weten allemaal dat een man meer drang voeld qwa sex dan een vrouw...als een vrouw 5 maanden geen zin heeft (komt vaker voor bij vrouwen) en die man heeft elke dag zin dan word het erg moeilijk voor de man om zijn vrouw trouw te blijven


    ik heet Babybruidje omdat ik een jonge dame ben en een bruidje

    liefje ik hou zoveel van jou laten we daarom de islam praktiseren zodat we insha Allah samen het paradijs moge binnentreden insha Allah

  11. #11
    Geen ondertitel:

    Reacties
    168
    13-05-2004

    Origineel gepost door nathalie2
    Heel goed dat er ook regels zijn die er voor zorgen dat er geen onbevredigde vrouwen zullen zijn.

    Maar het ging mij om: "Als een man zijn vrouw roept naar zijn bed en zij komt niet en hij gaat boos slapen, dan vervloeken de engelen haar tot in de ochtend."

    Begrijp ik dat als je als meisje/vrouw een keer geen zin hebt je in de problemen komt? Allah heeft het meisje/vrouw toch ook de mogelijkheid gegeven tot het voelen van geen zin?


    Dit is om overspel te voorkomen meid. Je mag met niemand anders dan je vrouw sex hebben...als ze elke keer niet wilt of geen zin heeft dan wordt het zoals babybruidje zegt moeilijk je vrouw trouw te blijven.
    dus dat.

  12. #12
    Gone ..

    Reacties
    663
    29-09-2003

    up

  13. #13
    ♥Alhamdoulilah♥

    Reacties
    11.177
    18-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door NaWeLoS
    klopt heb het ook gelezen op een site...je wordt vervloekt tot de volgende ochtend..,maar waarom weigeren?..wahahahha...
    nah ahahah gelijk heb je..

  14. #14
    Laila is Oelala....

    Reacties
    9.871
    30-11-2003

    Dus meiden nooit nee zeggen.

  15. #15
    Defender of Islam

    Reacties
    727
    22-04-2004

    Re: Hoe zit het...........................

    Origineel gepost door Sweet_Sultano
    Klopt het dat als je je man weigert er een engel komt die je in je slaap komt "lastigvallen" zodat je slecht slaapt?

    Ik heb het namelijk eens ergens gelezen en vroeg me af of het echt zo is.

    Thanks

    Sweet_Sultano
    1) je word de hele nacht vervloekt
    2) je verkloot het met Allah SWT
    3)Je verkloot het met je man
    4) je zorgt voor een andere sfeer binnen het gezin/huwelijk, doordat de man zich beledigd voelt
    5)grotere kans dat hij vreemd gaat

    als een vrouw 4 maanden achterelkaar sex weigerd is het toegestaan voor de man om te scheiden en te hertrouwen
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info