1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-09-2002

    Arrow mijn liefde ooit waargebeurd

    hier bij wil ik een verhaal met jullie delen dat echt gebeurd is maar eerst vertel ik een beetje en dan jullie reacties en dan vertel ik verder.

    mijn nicht fatima had een neef ik kende hem niet hij heet brahim
    het was een mooie jongen en hij wilde met mijn trouwen dus hij ging naar fatima toe en ging informatie hallen over mijn en zag gaf ook informatie over mijn wie ik ben en waar ik me mee bezich hou .
    dus op een dag kwam ze naar me toe en zijn tegen mijn brahim wil met je praten ik zei:''wie is dat? en toen zij ze het is me neef je hebt hem wel eerder gezien ik zei toen:''maar wat wil hij dan naar een hele verhaal ben ik toch naar hem toe gegaan en heeft hij me verteld van:'' voor mijn ben je een goed meisje ik wil met jou trouwen en zo maar toe n zei ik van je kent me niet dus wel zijn hij ik heb alles gehoord van fatima. toen ging het zo maar door maar dan gebeurd het ergste van alles.

    ik moet nu weg ik vertel het jullie later
    maar eerst reacties veel liefs douaa
    moge allah ons helpen tegen het kwade.
    amien.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    15
    22-10-2002

    Iewa ga dan snel verder. Eerst maak je ons helemaal nieuwsgierig en dan stop je. Dus ga maar verder met je verhaal.

    Samia

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-09-2002

    vervolg
    dus het was al lang aan de gang met mijn en brahim we konden het goed vinden maar je weet als je een nicht hebt die fatima ze was op de een of ander manier jalours maar dat is fatima gewoon ik begrijp haar ook niet maar ja wat ze mijn vertelde is dat brahim een hele goede jongen is en dat hij veel over jou verteld (ik dus) en dat ze binnen kort komen om mijn ten huwelijk te vragen. dat was gewoon mijn grootste droom om met brahim te trouwen, dus hij heeft het tegen zijn moeder gezegd en die moeder zegt als jij haar wilt mijn zoon dan wil ik haar ook als mijn schoondochter. dus op een dag kwam fatima naar me toen en zei:"brahim wil met je praten ik zeg tegen haar waar is hij dan thuis zegt ze dus waren we naaar haar huis gegaan en ben ik naar brahim gegaan hebben we zitten praten over van alles waar hij wilde wonen maar toen pakte hij mijn hand en streelde het en toen kwam hij steeds dichter bij en zoende me maar ik draaide me om ik wou het niet maar aan de andere kant weer wel en hij zei:"wat is er ik zei niks hij zei weer ga ik te snel ik zei neer maar wat is er dan zei hij niks en toen kwam hij weer naar me toe en probeerde hij het weer en toen zaten we daar te zoenen maar ik was fatima vergeten dat ze er is maar ze heeft ons niet gezien gelukkig maar.

    vervolg komt snel
    moge allah ons helpen tegen het kwade.
    amien.

  4. #4
    Still in love...

    Reacties
    228
    17-02-2002

    ga door meid!
    ik ben benieuwd!
    dikke kus samia

    hey samia000! naamgenoot van me!
    Here's something I just can't understand.. If the guy have three girls then he's the man.. He can either give us some head, sex her off... If the girl do the same, then she's a ho**!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-09-2002

    dat niet als je goed leest dan begrijp je het
    toen ging hij weg naar mijn ouders huis wannnnt daar waren zijn ouders en die van zijn nicht. en toen kwam fatima naar me en zei want zijn hij en heb haar alles verteld wat er was gebeurd maar allen niet van het gezoen. toen kwamen ze me vragen en hebben ze alles meegenomen bos bloemen, suiker en de helle mikmak maar hij moest naar het buiten land voor een paar zaakjes maar wat weet ik niet toen kwam fatima naar me en zei:"brahim heeft gezegt dat hij je nummer wilt en je foto dus ik gaf het aan haar maar zei niet aan hem.

    en toen dacht hij oooo ze wilt me niet want ze heeft me haar nummer niet volgens fatima dan gegeven maar dat is niet zoo.
    maar me moeder zei ook denk goed na voor je wat doet ik zei tegen fatima:"zeg tegen brahim want zei spreekt hem via de telefoon dat ik nog wil wachten als ik het weet dan laat ik het hem wel horen maar zei heeft het niet verteld en toen is hij met een ander meisje getrouwdt.

    en dat brak mijn hard ik heb dagen zitten huillen en niet kunnen eten en ik sprak niemand maar fatima dacht dat het de normaalste dingen waren DUS NIET.
    en ik ben ook naar fatima gegaan en heb haar gevraagd of ze mijn nummer heeft gegeven maar ze zei ja maar zei was gewoon jalours.

    meiden ik wil jullie alleen zeggen pas op want je weet niet wie je echte nichten zijn.
    moge allah ons helpen tegen het kwade.
    amien.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    51
    02-12-2002

    was dit het verhaal ???????????????
    als dit het is dan is het een goede verhaaltje
    en ja ik zal oppassen wat voor nichten ik heb
    oke
    real love never diezzzz

  7. #7
    Just Sweet Me...

    Reacties
    374
    10-12-2002

    Ik snap hier geen bal van!!
    Ik begrijp dat je mensen wilt waarschuwen maar je hebt het heel slecht verwoord moet ik zeggen.

    No hard feelings.

    Greetzzz


    p.s. Ik hoop dat het beter met je gaat, alles is met elmakteb!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-09-2002

    dat is wel zoo maar ja het gaat nu wat better
    maar bedankt dat jullie meeleven

    veel liefs douaa
    moge allah ons helpen tegen het kwade.
    amien.