1. #16
    vrees Allah

    Reacties
    629
    07-06-2004

    Origineel gepost door Hanady
    Nou, mijn man mag van mij geen tweede vrouw hebben!!!!

    zeg effe eerlijk mensen, het staat misschien in de koran, maar het is toch niet iets van deze tijd meer dat een man 4 vrouwen trouwt..

    Wasalam

    waarom niet? een vrouw kan toch ook nog een hoofdoek over haar boesems dragen? dus waarom zou hij niet twee vrouwen kunnen hebben? dat is juiste het mooie van de islam er word niks aan veranderd de Koran blijft het zelfde we zijn geen Cristenen(het volk die misleid is) die ons laten misleiden door dergelijke zaken


    ik heet Babybruidje omdat ik een jonge dame ben en een bruidje

    liefje ik hou zoveel van jou laten we daarom de islam praktiseren zodat we insha Allah samen het paradijs moge binnentreden insha Allah

  2. #17
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Grappig.
    K weet zeker dat als zo een topic nu geopend wordt dat er veel gescheld plaats zou vinden.

    Ik vraag me af: zijn we in de loop van de jaren respectlozer geworden?

    Of is het meer seksuele frustratie die de meesten in de greep heeft?
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  3. #18

    Reacties
    4
    05-01-2021

    Waarom kan ik niks plaatsen ?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    323
    09-10-2017

    Citaat Geplaatst door jenniferlopezzz Bekijk reactie
    maar hoe zit het met de mannen die 2 vrouwen hebben, mogen ze met beiden tegelijk seks hebben???
    Waarom niet..

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-04-2020

    Veel mannen zijn smerig ! Ooh ja dat mag in onze deen ! Dat zijn mannen die er gebruik van maken !! Smeerlappen bah !!!!

  6. #21
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Haram om vele redenen. 1 reden is voldoende.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”