1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    360
    01-08-2004

    Re: Berbermuziek

    Origineel gepost door Sultana
    Wie kent er sites waar ik Berberse muziek kan downloaden?
    Lelijk.com

    LuNatica, welkom terug
    Je laatste bezoek was 28-04-2005 om 01:03 waajow zo lang geleje


  2. #17
    *Teker3esht*

    Reacties
    663
    23-05-2002

    Re: Re: Berbermuziek

    Origineel gepost door LuNatica
    Lelijk.com
    .


    whahahahahahaah goeie

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    360
    01-08-2004

    Re: Re: Re: Berbermuziek

    Origineel gepost door nadoriazin
    .


    whahahahahahaah goeie

    LuNatica, welkom terug
    Je laatste bezoek was 28-04-2005 om 01:03 waajow zo lang geleje


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    91
    06-12-2002

    Re: Re: Berbermuziek

    Origineel gepost door LuNatica
    Lelijk.com


    Hahahahaha wellah die zat!!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    22
    26-10-2003

    Origineel gepost door babybruidje
    ook jammer dat het haram is
    LUISTER JIJ GEEN MUZIEK DAN

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    91
    06-12-2002

    Waarom niet gewoon naar El Aloua luisteren (Daoudi, Senhaji, Bourgon,Khadija El bidawia, Daoudia) klinkt toch beter dan die NIG NIG LELLA YEMA muziek!!!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    360
    01-08-2004

    Re: Re: Re: Berbermuziek

    Origineel gepost door Islemia
    Hahahahaha wellah die zat!!
    Ben gemeen he

    LuNatica, welkom terug
    Je laatste bezoek was 28-04-2005 om 01:03 waajow zo lang geleje


  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    1.632
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Islemia
    Waarom niet gewoon naar El Aloua luisteren (Daoudi, Senhaji, Bourgon,Khadija El bidawia, Daoudia) klinkt toch beter dan die NIG NIG LELLA YEMA muziek!!!
    Nou ieder zijn meug.Jij vindt berbers niks een ander wel. Er wordt op deze topic gevraagd waar berbers muziek kan worden gedownload en niet om een jury die oordeeld of het mooi is of niet.Dus als je antwoord hebt op de vraag prima zo niet ga dan elders de berbers discrimineren.
    16-10-2010 is ons prachtige zoontje geboren.

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    1.632
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Berbermuziek

    Origineel gepost door LuNatica
    Lelijk.com
    Nee lieverd op lelijk .com staat jou famillie te kijk. Er werd gevraagd waar berbers muziek te downloaden is.Als je dat niet weet ....zwijg dan.
    En alle andere die arabisch muziek geweldig vinden ....helemaal mee eens.Maar laat de berbers in hun waarde want als arabier ben je echt niet beter of zo.
    16-10-2010 is ons prachtige zoontje geboren.

  10. #25
    .

    Reacties
    80
    16-01-2004

    mientje007 go go gog og go og!!!!!!!!!!
    right to the point!
    sorry ik ken geen site's maar plaats ze voor mij, ik heb ze ook nodig thanks!!


    xxx amria

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    360
    01-08-2004

    Re: Re: Re: Berbermuziek

    Origineel gepost door mientje007
    Nee lieverd op lelijk .com staat jou famillie te kijk. Er werd gevraagd waar berbers muziek te downloaden is.Als je dat niet weet ....zwijg dan.
    En alle andere die arabisch muziek geweldig vinden ....helemaal mee eens.Maar laat de berbers in hun waarde want als arabier ben je echt niet beter of zo.
    Awalen: stom wicht ik ben geen arabier en berbers muziek is gewoon lelijk, het heeft niets met waarde te maken maar met EIGEN MENING. K weet dat niet elke berber/se dat mag, maar op dit forum mag je je eigen mening geven.

    Ou taniyen: begin niet over mijn familie, allah yahdiek. Niet denken dat je nu stoer bent. Laat me niet beginnen

    Taliten: Niemand heeft het hier over beter zijn als de ander! Lezen is dus niet echt je beste kant, zou ik als ik jou was snel wat aan gaan doen.

    Rabi3en: Ik zit BIJNA altijd stil achter mijn pc alleen als ik een Audio-gesprek heb dan PRAAT ik wel. Niet iedereen zit netals Jou kakelend en tegelijkertijd typend achter de pc.

    Thalla A yaghyour 'N ighyaar

    LuNatica, welkom terug
    Je laatste bezoek was 28-04-2005 om 01:03 waajow zo lang geleje


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    360
    01-08-2004

    Origineel gepost door Amria_maroc
    mientje007 go go gog og go og!!!!!!!!!!
    right to the point!
    sorry ik ken geen site's maar plaats ze voor mij, ik heb ze ook nodig thanks!!


    xxx amria
    Go op je voorhoofd, stom meeloper. Kun je zelf niet op de juiste woorden komen om die dan vervolgens tegen mij te gebruiken maar in plaats daar van d8 je ik wacht wel totdat 1 of andere ezelin het voor mij doet en k maar meedoen

    En dat RIGHT TO THE POINT, hoe kom je erop? Wat een stom lama

    I know i'm straight and you know what? I'm lovin'it!

    LuNatica, welkom terug
    Je laatste bezoek was 28-04-2005 om 01:03 waajow zo lang geleje


  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    1.632
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Re: Re: Berbermuziek

    Origineel gepost door LuNatica
    Awalen: stom wicht ik ben geen arabier en berbers muziek is gewoon lelijk, het heeft niets met waarde te maken maar met EIGEN MENING. K weet dat niet elke berber/se dat mag, maar op dit forum mag je je eigen mening geven.

    Ou taniyen: begin niet over mijn familie, allah yahdiek. Niet denken dat je nu stoer bent. Laat me niet beginnen

    Taliten: Niemand heeft het hier over beter zijn als de ander! Lezen is dus niet echt je beste kant, zou ik als ik jou was snel wat aan gaan doen.

    Rabi3en: Ik zit BIJNA altijd stil achter mijn pc alleen als ik een Audio-gesprek heb dan PRAAT ik wel. Niet iedereen zit netals Jou kakelend en tegelijkertijd typend achter de pc.

    Thalla A yaghyour 'N ighyaar
    Awalan a mousiba el ka7la lezen is niet jou sterkste kant.Jij zegt dat berbers muziek lelijk is. Dat wil zeggen dat het een feit is .Dus jij geeft hier geen mening maar je veroordeeld.Anders zou je schrijven Ik vind berbers muziek lelijk en niet berbers muziek is lelijk.Dus ga eerst leren wat het verschil is tussen subjectiviteit en objectiviteit.(mening en feit)

    Tenijen:Jij beledigt meteen een heel volk (berbers)Dus wat is jou familie op een volk.

    Taliten: Door jou oordeel(lelijk . com) geef jij een waarde oordeel weer.Kennelijk zijn berbers niet goed genoeg.Want waarom zou je anders berbers in verband brengen met lelijk.En al helemaal als iemand heel netjes vraagt waar berbers muziek gedownload kan worden.Degene die hier om vraagt vindt berbers muziek waarschijnlijk wel mooi.Wie ben jij dan om zo een antwoord te geven.Dat is beledigend voor de plaatser van de topic.

    En tenslotte (kennelijk ben je erg slecht geweest in tekstverklaren op school) met zwijgen bedoel ik in mijn context niet reageren als je het niet weet. Maar zoals je al zelf zij niet goed in lezen.Wat jij achter de pc doet boeit mij allerminst.En ja ik kakel achter de pc en weet je waarom ik ben gezellig van aard.Maar ja jij bent Remi dus leef je lekker uit op de chat heb je ook weer je verzetje voor het slapen gaan. Op sesamstraat . nl kan je nog een slaapliedje downloaden terwijl ik me helemaal dood zwing op mijn berbers muziek.LELIJK.COM jou fotoalbum.

    Nogmaals ik ben gezellig van aard totdat iemand mijn gezelligheid abrupt verstoord.

    Voor de moeilijke woordjes verwijs ik je naar de basisschool woordenboek met plaatjes.

    Wa salaam oe alikoem
    16-10-2010 is ons prachtige zoontje geboren.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    360
    01-08-2004

    Re: Re: Re: Re: Re: Berbermuziek

    Origineel gepost door mientje007
    Awalan a mousiba el ka7la lezen is niet jou sterkste kant.Jij zegt dat berbers muziek lelijk is. Dat wil zeggen dat het een feit is .Dus jij geeft hier geen mening maar je veroordeeld.Anders zou je schrijven Ik vind berbers muziek lelijk en niet berbers muziek is lelijk.Dus ga eerst leren wat het verschil is tussen subjectiviteit en objectiviteit.(mening en feit)

    Tenijen:Jij beledigt meteen een heel volk (berbers)Dus wat is jou familie op een volk.

    Taliten: Door jou oordeel(lelijk . com) geef jij een waarde oordeel weer.Kennelijk zijn berbers niet goed genoeg.Want waarom zou je anders berbers in verband brengen met lelijk.En al helemaal als iemand heel netjes vraagt waar berbers muziek gedownload kan worden.Degene die hier om vraagt vindt berbers muziek waarschijnlijk wel mooi.Wie ben jij dan om zo een antwoord te geven.Dat is beledigend voor de plaatser van de topic.

    En tenslotte (kennelijk ben je erg slecht geweest in tekstverklaren op school) met zwijgen bedoel ik in mijn context niet reageren als je het niet weet. Maar zoals je al zelf zij niet goed in lezen.Wat jij achter de pc doet boeit mij allerminst.En ja ik kakel achter de pc en weet je waarom ik ben gezellig van aard.Maar ja jij bent Remi dus leef je lekker uit op de chat heb je ook weer je verzetje voor het slapen gaan. Op sesamstraat . nl kan je nog een slaapliedje downloaden terwijl ik me helemaal dood zwing op mijn berbers muziek.LELIJK.COM jou fotoalbum.

    Nogmaals ik ben gezellig van aard totdat iemand mijn gezelligheid abrupt verstoord.

    Voor de moeilijke woordjes verwijs ik je naar de basisschool woordenboek met plaatjes.

    Wa salaam oe alikoem
    Weet je dat ik mensen zielig vind die mij nadoen.. Awalen, Tanijen, Taliten hahahahaha. How low can you sink?

    Wil jij mij de les komen lezen stom wicht? Jouw woorden voor mij zitten vol liefde . Wat een moeite allemaal, dat slapen heeft je wel goed gedaan.

    Lang leve de democratie, ik mag nog altijd mijn mening geven, like it or not

    Niet omdat jouw familie te eng voor woorden is en dat mensen van jullie wegrennen betekent niet dat de rest van de wereld het ook is, Ayaghyour N Ighyaar.

    Siri tqodwie, wella njie Nhereslek hadouk l3ainin djel elkelba, li majebratch ach ghadi dir!

    LuNatica, welkom terug
    Je laatste bezoek was 28-04-2005 om 01:03 waajow zo lang geleje


  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    1.632
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Berbermuziek

    Origineel gepost door LuNatica
    Weet je dat ik mensen zielig vind die mij nadoen.. Awalen, Tanijen, Taliten hahahahaha. How low can you sink?

    Wil jij mij de les komen lezen stom wicht? Jouw woorden voor mij zitten vol liefde . Wat een moeite allemaal, dat slapen heeft je wel goed gedaan.

    Lang leve de democratie, ik mag nog altijd mijn mening geven, like it or not

    Niet omdat jouw familie te eng voor woorden is en dat mensen van jullie wegrennen betekent niet dat de rest van de wereld het ook is, Ayaghyour N Ighyaar.

    Siri tqodwie, wella njie Nhereslek hadouk l3ainin djel elkelba, li majebratch ach ghadi dir!

    TRIESTTTTTTTTT


    DIT IS ECHT ZO EEN REACTIE VAN "SHIT IK STA VOOR L UL, EN IK WEET GEEN GOEDE REACTIE TE PLAATSEN" MAAR MEID JE BENT AFGEBLUFT SO GET REALLLLLLLLLLLLLLLLLLL.



    MWAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    16-10-2010 is ons prachtige zoontje geboren.