1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    41
    04-10-2002

    PARADISO 8 december! (Reacties)

    Selaam Allemaal,

    Ik wil graag weten van de mensen weten die naar Faudel zijn geweest, wat jullie ervan vonden?
    Zelf ben ik er helaas niet geweest, maar ben daarom juist wel nieuwsgierig hoe gezellig of niet gezellig jullie het hadden.

    Ik wil jullie reacties graag horen!!!
    Ben benieuwd
    Alvast bedankt

    Beslamma

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Origineel gepost door stylishgirl
    nou van mn broer had ik gehoord dat het 3 keer niks was er was et veel ruis en iedereen pratten door mekaar heen,je kon het muziek nauwelijks horen op gegeven moment, en ja het leek meer discussie bijeenkomst dan een concert,maar ja wat verwacht je nou wat voor publiek zal komen?echt low hoor!! 5 januari wordt een top feest in heineken music hall, mischien hebben jullie reclame al gezien op marokaanse net? word echt leuk inchallah,ik ga in ieder geval met een groot groep,dus zeker gezellie
    beslamaaaaaaa
    Dat door elkaar heen praten is niet waar. De muziek stond hard genoeg. Faudel was ook goed. Alleen was het sletgehalte erg hoog in de R&B-zaal. Dat was wel jammer...

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    67
    19-08-2002

    Me was daar ook.....

    was wel gezellig hoor.......

    alleen zo als Miss Banana al zei was het **** gehalte erg HOOG in de R&B zaal........( niet normaal meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    maar voor de rest was het wel lachen......

    ik groet u...

  4. #4
    tzzzz

    Reacties
    66
    10-09-2002

    ey hahaha dat damesgehalte was wel oke alleen pfoee die meiden mogen echt wel wat deo spuiten zooo erggg mang..maar de grootse sletten waren wel de bezems ..volgende keer toegang weigeren aan die mensen ps...aleen die faudel viel wel tegen
    Karima Sgimmmmmelteen De Groeten

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    212
    18-12-2001

    Was wel gezellig hoorde in wat vrienden zeggen.
    Let op je gedachten,Ze worden Woorden.
    Let op je Woorden, Ze worden je Daden.
    Let op je Daden, Ze worden je Gewoontes.
    Let op je Gewoontes, Ze vormen je Karakter.
    Let op je Karakter, Ze vormen je Lotsbestemming...

  6. #6
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Origineel gepost door Miss_Banana
    Dat door elkaar heen praten is niet waar. De muziek stond hard genoeg. Faudel was ook goed. Alleen was het sletgehalte erg hoog in de R&B-zaal. Dat was wel jammer...
    Dan moeten ze er wel heeeeeeeeeeeeel erg aan toe zijn, als zelfs jij dat zegt.

    Had je verwacht dat er dames met hijab zouden komen naar zo'n haramfeest? Natuurlijk trekt het dames en heren die de islam niet praktiseren.

  7. #7
    -

    Reacties
    376
    02-12-2002

    Origineel gepost door Najib26
    Dan moeten ze er wel heeeeeeeeeeeeel erg aan toe zijn, als zelfs jij dat zegt.

    Had je verwacht dat er dames met hijab zouden komen naar zo'n haramfeest? Natuurlijk trekt het dames en heren die de islam niet praktiseren.
    Ik heb een stuk of 5 dames met een hijab gezien......
    Gone with the wind...

  8. #8
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Origineel gepost door RealCasawia
    Ik heb een stuk of 5 dames met een hijab gezien......
    Niet alle dames met hoofddoek praktiseren de islam. En ik weet zeker dat ze geen HIJAB droegen, dus hals, oren en borst bedekt, maar een HOOFDDOEKJE droegen.

  9. #9
    -

    Reacties
    376
    02-12-2002

    Origineel gepost door Najib26
    Niet alle dames met hoofddoek praktiseren de islam. En ik weet zeker dat ze geen HIJAB droegen, dus hals, oren en borst bedekt, maar een HOOFDDOEKJE droegen.
    Nee hoor echt ze waren bedekt alles niets te zien ze hielden zich wel heel rustig enzo zaten rustig in een hoekje naar Faudel's optreden te kijken....
    Gone with the wind...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.808
    09-01-2005

    wowwww dit is een ouwe topic
    gestopt met marokko.nl per 16-06-2013 omdat t alleen tot fitna en haat zorgt en de moderators scheelt t helemaal niks