1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    320
    26-10-2008

    verjaardagsidee?

    Ik ben binnekort jarig en ik ben op een zaterdag jarig dus dat is wel lekker. Nou wilde ik overdag mn familie laten komen en savonds mn vriendinnen.. maar ik zit te denken wat te gaan doen maar weet niet wat. Aangezien ze elkaar niet allemaal kennen. Btw bijna niemand heeft auto dus kan ook niet zeggen we gaan met auto en dn stappen ofzo.
    • Nooit een mislukking, altijd een les #
    • Keep your mind on your money and roll in school and if the years pass by you can show them fools
    • Op een dag veranderen littekens in herinneringen, & pijn in ervaring .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    59
    21-05-2006

    hmm, even nadenken

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    59
    21-05-2006

    wat dacht je van overdag lekker eten en gezellig bijkletsen met je familie...en 'savonds idemdito met je vriendinnen, gezellig muziekje aan, gezellig dansen....

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    320
    26-10-2008

    ja ik dacht ook gewoon lekkere hapjes te maken nzo en dn gewoon muziek en zo en kletsen.. maarja niet iedereen kent elkaar dus ik ben bang dat het dn groepjes worden nzo dat lijkt me echt niet leuk.
    • Nooit een mislukking, altijd een les #
    • Keep your mind on your money and roll in school and if the years pass by you can show them fools
    • Op een dag veranderen littekens in herinneringen, & pijn in ervaring .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    59
    21-05-2006

    hmm, dat kan inderdaad gebeuren...en als men dan groepjes gaat vormen is eigenlijk ook niet de bedoeling...je kunt in iedergeval muziek draaien, waar men op kan dansen...dat gaan toch weer verschillende personen met elkaar dansen of niet...ff denken....moeilijk...het is uiteindelijk aan de gasten om met iedereen te kletsen.Je hebt wel gelijk..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    59
    21-05-2006

    de vriendinnen die 's avonds komen, kennen die elkaar ook niet??

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    320
    26-10-2008

    fam kent elkaar allemaal of course en vriendinnen komen in de avond maar die kennen elkaar niet allemaal .. echt stom ik maak me nu al zorgen er om.
    • Nooit een mislukking, altijd een les #
    • Keep your mind on your money and roll in school and if the years pass by you can show them fools
    • Op een dag veranderen littekens in herinneringen, & pijn in ervaring .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    59
    21-05-2006

    je zou dan bijvoorbeeld iets doen; ik bedoel, mekaar opmaken, gezichtsmaskers bij elkaar. En je moet je echt geen zorgen maken, het loopt echt wel los. In iedergeval behalve lekker eten en muziek luisteren, kun je iets bedenken..waardoor iedereen bezig is met een ander...(op internet kun je veel ideeen opdoen)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3
    12-05-2010

    Gewooon wat je altijd doet, lechekjij nog verjaardag voor wat ? Alleen maar tegesaaath, haha vier dat je nog leeft wat ga je nog vieren dat je ouder wordt..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    320
    26-10-2008

    Citaat Geplaatst door Skunkgast Bekijk reactie
    Gewooon wat je altijd doet, lechekjij nog verjaardag voor wat ? Alleen maar tegesaaath, haha vier dat je nog leeft wat ga je nog vieren dat je ouder wordt..

    stil egjoer ik wil mijn verjaardag vieren punt uit ben 'n meisje geen jongen dat jongens het nou bijna nooit doen!
    • Nooit een mislukking, altijd een les #
    • Keep your mind on your money and roll in school and if the years pass by you can show them fools
    • Op een dag veranderen littekens in herinneringen, & pijn in ervaring .

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    59
    21-05-2006

    ach gewoon niet op reageren en lekker je verjaardag vieren met je familie en vrienden...degene zit volgens mij op een verkeerde topic...
    JIJ BENT ZATERDAG JARIG...LEUK EN ALVAST PROFICIAT...MEID MAAK ER EEN MOOIE DAG VAN....

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    320
    26-10-2008

    ja pas 5juni hihi.. dankjewel(L)wat doe je eigenlijk nog wakker joh hihi
    • Nooit een mislukking, altijd een les #
    • Keep your mind on your money and roll in school and if the years pass by you can show them fools
    • Op een dag veranderen littekens in herinneringen, & pijn in ervaring .

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    59
    21-05-2006

    helaas ben ik nog aan het werk, maar gelukkig mag ik om 01.00 uur naar huis...pfff

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    59
    21-05-2006

    ooo, 5 juni..achja ben ik de eerste die je heeft gefeliciteerd.....en jij hebt nog even tijd om op internet te surfen en ideeen opdoen...dus voor je vriendinnen iets verzinnen wat je met zijn allen moet doen...of leuk henna plaatsen...

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    320
    26-10-2008

    [wat voor werk doe je dan?
    • Nooit een mislukking, altijd een les #
    • Keep your mind on your money and roll in school and if the years pass by you can show them fools
    • Op een dag veranderen littekens in herinneringen, & pijn in ervaring .