1. #1
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Turks..

    Hallo allemaal!

    Ik zou graag het recept van de bekende turkse pizza willen hebben en de bereiding ervan!


    En weet iemand misschien ook hoe je ''baklava'' maakt?
    Graag hier dan ook het recept en de bereiding ervan!


    Alvast bedankt!!!


    Groet,
    :verliefd: Dreamlover.

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    181
    06-09-2002

    wil je het zelf maken??????
    want je kan het ook kopen!!!
    als je het zelf wil maken kan ik aan een turkse vriensin van mij vragen om een recept
    hoe heet die pizza?

    boussa yasmijn
    Bij wiskunde zat ik te denken aan jou,maar er viel niet te berekenen hoeveel ik van jou hou!

  3. #3
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Ja ja ik wil het eens een keer zelf maken, ik weet dat het te koop is

    De pizza is gewoon de bekende turkse pizza wat je op de beverwijk enzo gewoon kan kopen, die dunne die ze oprollen, dus als je het geen moeite vindt, zou je het dan aan je vriendin willen vragen? En de baklava ook als dat niet te veel gevraagd is

    Alvast bedankt!!!

    Kusjes,
    Dreamlover.

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    181
    06-09-2002

    ooooh die pizza heet doeroem ofzoiets of niet?
    en tuurlijk is dat niet teveel gevraagd!!!
    ik doe het graag als ik je daarmee kan helpen!

    kusjes yasmijn
    Bij wiskunde zat ik te denken aan jou,maar er viel niet te berekenen hoeveel ik van jou hou!

  5. #5
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Shahid ik weet dat het goedkoop is maar ik vind het interessant om het zelf te maken, ik ben een kookgek, en ik ben ook heel benieuwd hoe ze die stroophoning maken van de baklava, vandaar dat ik ernaar vraag.

    En yasmijn, nee, die pizza heet lahmascun!
    Alvast bedankt als je me er mee kan helpen!

    Groetjes,
    Dreamlover. :verliefd:

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  6. #6
    **Bismi'allah**

    Reacties
    1.760
    31-03-2002

    Het recept kan je aan onze enige echte Kadir vragen



    Die weet er alles van
    Wist je dan een persoon zijn ouders tot de hoogste rangen van het paradijs kan brengen met gebeden?
    Abu Hurayrah heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''Een man zal een hoge status krijgen in het Pardijs, en de man zal vragen ''waar komt dit vandaan?'' En er zal gezegt worden ''dat komt door je zoon's gebeden voor vergeving voor jou'' [Overgeleverd door Ibn Maajah, 3660 als Saheeh]

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    181
    06-09-2002

    mag ik dan meekomen eten om te proeven??????

    groetjes yasmijn
    Bij wiskunde zat ik te denken aan jou,maar er viel niet te berekenen hoeveel ik van jou hou!

  8. #8
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    KADIR!!! Where Are You? Come Here And Help ME!!!

    Haha

    En yasmijn..dan moet het wel eerst lukken he!


    Groetjes,
    :verliefd: Dreamlover.

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  9. #9
    **Bismi'allah**

    Reacties
    1.760
    31-03-2002

    Origineel gepost door Dreamlover
    KADIR!!! Where Are You? Come Here And Help ME!!!

    Haha

    En yasmijn..dan moet het wel eerst lukken he!


    Groetjes,
    :verliefd: Dreamlover.

    ja hahahahha waar in hemelsnaam is Kadir ?????
    Wist je dan een persoon zijn ouders tot de hoogste rangen van het paradijs kan brengen met gebeden?
    Abu Hurayrah heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''Een man zal een hoge status krijgen in het Pardijs, en de man zal vragen ''waar komt dit vandaan?'' En er zal gezegt worden ''dat komt door je zoon's gebeden voor vergeving voor jou'' [Overgeleverd door Ibn Maajah, 3660 als Saheeh]

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    181
    06-09-2002

    Origineel gepost door Dreamlover
    KADIR!!! Where Are You? Come Here And Help ME!!!

    Haha

    En yasmijn..dan moet het wel eerst lukken he!


    Groetjes,
    :verliefd: Dreamlover.
    laat je me het dan even weten?????

    groetjes yasmijn
    -xxxxxxxxxxxxx-
    Bij wiskunde zat ik te denken aan jou,maar er viel niet te berekenen hoeveel ik van jou hou!

  11. #11
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Yeaaah, altijd is ie er, en nu heb ik hem nodig, is ie er niet..
    Maar ik heb Yasmijns vriendin! Die is ook welkom!

    Groet,
    Dreamlover. :verliefd:

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  12. #12
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Origineel gepost door yasmijn
    laat je me het dan even weten?????

    groetjes yasmijn
    -xxxxxxxxxxxxx-

    Eerst moet ik recepten hebben he!

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    181
    06-09-2002

    hahaha ja die krijg je morgen wel!!!


    beslamma
    -xxxxx-
    yasmijn
    Bij wiskunde zat ik te denken aan jou,maar er viel niet te berekenen hoeveel ik van jou hou!

  14. #14
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Incha'allah!




    Groetjes,
    Dreamlover. :verliefd:

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    deeg :
    meel
    zout
    water
    je doet dit goed kneden en laat het dan even rusten.je maakt er dan hele kleine bolletjes van,en laat die dan even rusten onder tussen maak je alvast de saus.ongeveer een half kilo gehakt in een koekepan braden,uitje,peterselie.zout en kruiden erbij en als het goed gaar iseen pot spagettiesaus erbij doen.je weet wel die van heinz.dan uit zetten en af laten koelen.ondertussen maak je de sla.snij augurk,ijsbergsla,tomaat engroene olijven in kleine stukjes.Dan ga je een bolletje van de deeg uitrollen ,gebruik veel bloem want het plakt heel snel,rol ze uit tot het deeg heel dun is dan smeer je er een beetje van de saus op tot die helemaal bedekt is.dan rol je een ander uit en leg je die boven op de besmeerde pizza.dan doe je ze in in dat ding waar je altijd pannekoeken of pizza in bakt ik weer niet hoe die precies heet. als het aan de ene kant gaar is keer je m om aan de andere kant,dan haal je m er uit en haalt m uit elkaar,dan vul je de pizza met de sla .je kaN M DAN DOOR TWEE SNIJDEN WANT ZE ZIJN BEST GROOT.
    [GLOW=blue]£ove cαŋ ŧouch u§ one ŧime…And £a§t for α £ifetime..And never £et go till шe're gone [/GLOW]