1. #48811
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Vrouwzijnde, wat een prachtig nieuws!
    Mabrouk met je zwangerschap, moge Allaah sub7ana wa ta3ala je een gezond kindje schenken dat zal opgroeien tot een vrome gelovige! Ik ben zo blij voor je!
    Allaah vergeet niemand. Hij is groots, Zijn gunsten zijn groot en alleen Hij is in staat tot zulke wonderen.
    Alhamdu li Allaah.
    Ook ik werd spontaan zwanger na een lange periode kinderloosheid, na 15 jaar.
    Mijn jongetje is alweer 3 jaar.
    Geniet van deze mooie tijd. Het is je van harte gegund meid!
    Mas saa Allah Ilove soap dat wist ik niet!! Wat een sabr tbark Allah. Inderdaad nooit opgeven Allah is groot en ziet alles en zal je nooit in de steek laten.

  2. #48812
    LilChakir (L)

    Reacties
    15.960
    07-09-2009

    Salam Alaykoum Lieve Damessssssssss

    Het is muisstil hier.

    Ik dacht ik ga even proberen in te loggen hahaha..
    Nou ik moest wel ff weer opnieuw mijn wacgtwoord aanvragen en zie hier VROUWZIJNDE in the house..

    Kort berichtje over mij weer. Mijn zoontje Sabri is alweer bijna 4 jaar Inshaa Allah.
    Tijd gaat snel en vergeten we de tijden wat we hebben meegemaakt met zen alle.

    Ik hoop oprecht dat als iemand dit nog leest dat Allah jullie goede wensen laat uitkomen en dat hij iedereen een gezond nageslacht schenkt, heb sabr.

    Ze zeggen vaak het komt wanneer je het niet verwacht, dat klopt ook ergens wel!

    Veeeeel Liefs Vrouwzijnde (hahaha!)

    Snap: NimaTammant
    Alhamdoulillah - Sabri my boy, 16-07-2016.

    Sabr is de sleutel - Liefs Vrouwzijnde

    (snap:Nima Tammant)

  3. #48813
    *Tatouzint*

    Reacties
    7.711
    23-02-2006

    Heyyyy Nima,

    Heb gezien op snapchat dat je hebt ingelogd. Dus ben ook eens komen kijken.

    ¸„ø¤º°¨¨¨°º¤ø„¸Abdelaziz Rasheeda¸„ø¤º°¨¨¨°º¤ø„¸