1. #1
    mama van 2prinsesjes

    Reacties
    8.030
    11-03-2005

    wie gaan deze jaar met de auto naar marokko?

    ik ga voor het eerst met me geizn na marokko met de auto.is inmiddels alweer 9 jaar geleden dat ik voor het laatst met de auto ben geweest?

    wanneer vertrekken jullie,en wat moet ik vooral niet vergeten om mee te nemen voor onderweg.alle tips zijn welkom

  2. #2
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Wij gaan altijd met de auto.

    Vertrektijd is bij ons verschillend. Meestal wanneer mijn pa er zin in heeft. Vorig jaar vertrokken we om 18.00 's avonds. Ik vond het een rottijd. Ik vertrek liever 's ochtends vroeg.

    Handig om mee te nemen:

    Lichte hapjes zoals broodjes met kaas, tonijn enzo. Ga niet staan bakken want dat gaat stinken. Vroeger maakte mijn moeder kip en gehakt en damn wat stonk het. Vanaf nu nemen we gewoon broodjes, koekjes mee. En natuurlijk heel veel drinken. Wij nemen alles vanuit huis voor de eerste dag. Tweede en derde dag kopen we dingen van de benzinestation of een restaurant. Neem je eigen toiletpapier en vochtige doekjes mee. Voor de rest rijdt voorzichtig.
    Terug na een lange afkickperiode.


  3. #3
    mama van 2prinsesjes

    Reacties
    8.030
    11-03-2005

    Citaat Geplaatst door Ambreen Bekijk reactie
    Wij gaan altijd met de auto.

    Vertrektijd is bij ons verschillend. Meestal wanneer mijn pa er zin in heeft. Vorig jaar vertrokken we om 18.00 's avonds. Ik vond het een rottijd. Ik vertrek liever 's ochtends vroeg.

    Handig om mee te nemen:

    Lichte hapjes zoals broodjes met kaas, tonijn enzo. Ga niet staan bakken want dat gaat stinken. Vroeger maakte mijn moeder kip en gehakt en damn wat stonk het. Vanaf nu nemen we gewoon broodjes, koekjes mee. En natuurlijk heel veel drinken. Wij nemen alles vanuit huis voor de eerste dag. Tweede en derde dag kopen we dingen van de benzinestation of een restaurant. Neem je eigen toiletpapier en vochtige doekjes mee. Voor de rest rijdt voorzichtig.
    bednkt schat,mijn man wil graag s'nachts vertrekken.ik heb al veel blikjes drinken gekocht ,rietjes .platic bestek.wc papier had ik ook al in gedachten.

    en hoe zit het met dekens en kussens enzo nemen jullie dat ook mee?

  4. #4
    Allergy fake-people

    Reacties
    1.999
    29-04-2010

    Meenemen; Zonnebril, deo, vochtige doekjes, wegwerpwashandjes, lippenbalsem, pillen tegen misselijkheid en diarree, pepermuntjes, mentos, kauwgum, ijsklontjes kopen steeds voor onderweg, extra kleding, koelbox met water en frisdrank, lichte hapjes, fruit, handdoeken, ehbodoos, vitaminepillen, handcreme....etc
    Be aware of the jew in disguise.
    Pas op voor fitnazaaiers die ahadeeth plaatsen vermengd met leugens om moslims te verwarren. Ga kennis opdoen en wees alert

  5. #5
    mama van 2prinsesjes

    Reacties
    8.030
    11-03-2005

    Citaat Geplaatst door Niesj_ Bekijk reactie
    Meenemen; Zonnebril, deo, vochtige doekjes, wegwerpwashandjes, lippenbalsem, pillen tegen misselijkheid en diarree, pepermuntjes, mentos, kauwgum, ijsklontjes kopen steeds voor onderweg, extra kleding, koelbox met water en frisdrank, lichte hapjes, fruit, handdoeken, ehbodoos, vitaminepillen, handcreme....etc


    we hebben een koelbox,maar weet niet of ik hem mee neem.neem zoveel plek in.ik weet ook niet of die koeldingen die er in moeten lang koud blijven?

  6. #6
    Allergy fake-people

    Reacties
    1.999
    29-04-2010

    Citaat Geplaatst door moedertjelief2 Bekijk reactie


    we hebben een koelbox,maar weet niet of ik hem mee neem.neem zoveel plek in.ik weet ook niet of die koeldingen die er in moeten lang koud blijven?
    Ja hoor, vrij lang, tenminste als je steeds ijsblokjes koopt bij de pomp.
    En over die kussens ja ik zou er twee meenemen, twee kleintjes..
    Be aware of the jew in disguise.
    Pas op voor fitnazaaiers die ahadeeth plaatsen vermengd met leugens om moslims te verwarren. Ga kennis opdoen en wees alert

  7. #7
    Cogito ergo sum

    Reacties
    6.622
    29-10-2009

    Verzekeringspasjes
    Legitimatiebewijs
    Master-/Visacard
    Dekens
    Bestek
    Medicijnen (ook voor de boot, als je zeeziek wordt)

  8. #8
    mama van 2prinsesjes

    Reacties
    8.030
    11-03-2005

    Citaat Geplaatst door Niesj_ Bekijk reactie
    Ja hoor, vrij lang, tenminste als je steeds ijsblokjes koopt bij de pomp.
    En over die kussens ja ik zou er twee meenemen, twee kleintjes..
    ik heb wel een koelbox maar die dingen moet ik even kijken of ze die ook losverkopen.had hem van iemand gehad.


    en ook dekens voor in de auto?of alleen voor buiten om erop te zitten en te rusten.

  9. #9
    schattige lid

    Reacties
    2.420
    21-03-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door moedertjelief2 Bekijk reactie


    we hebben een koelbox,maar weet niet of ik hem mee neem.neem zoveel plek in.ik weet ook niet of die koeldingen die er in moeten lang koud blijven?

    het is goed voor 1 dag, wat hierboven is vermeld neem ook mee vooral als je kinderen hebt, zeker geen misselijkheid pillen vergeten, mijn kinderen geven onderweg over, dus kan echt niet zonder.....
    ik maakte ook cake, vond wel lekker voor onderweg, maakte broodjes alleen voor de eerste dag daarna gingen we in restaurants eten en drinken....
    Layrahmek papalief 21-11-2009

  10. #10
    mama van 2prinsesjes

    Reacties
    8.030
    11-03-2005

    Citaat Geplaatst door Mnyrtarella Bekijk reactie
    Verzekeringspasjes
    Legitimatiebewijs
    Master-/Visacard
    Dekens
    Bestek
    Medicijnen (ook voor de boot, als je zeeziek wordt)
    de eerste 3 heel belangrijk .

  11. #11
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Citaat Geplaatst door moedertjelief2 Bekijk reactie
    bednkt schat,mijn man wil graag s'nachts vertrekken.ik heb al veel blikjes drinken gekocht ,rietjes .platic bestek.wc papier had ik ook al in gedachten.

    en hoe zit het met dekens en kussens enzo nemen jullie dat ook mee?
    Dekens en kussen nemen we ook mee. Die stoppen we in de probox dakkoffer.
    Terug na een lange afkickperiode.


  12. #12
    **InshaAllah**

    Reacties
    2.425
    27-02-2007

    van die babydoekjes zijn echt handig. gewoon om je even snel mee op te frissen. beetje je oksels schoonmaken enzo..heerlijk

    verder weet ik niet wat voor eten we mee moeten nemen..zowiezo niks bakken, want dat is toch niet te vreten als het koud is en het gaat stinken idd.

    anytips?

    PoebelieWoepski is lief


  13. #13
    mama van 2prinsesjes

    Reacties
    8.030
    11-03-2005

    Citaat Geplaatst door doha Bekijk reactie
    het is goed voor 1 dag, wat hierboven is vermeld neem ook mee vooral als je kinderen hebt, zeker geen misselijkheid pillen vergeten, mijn kinderen geven onderweg over, dus kan echt niet zonder.....
    ik maakte ook cake, vond wel lekker voor onderweg, maakte broodjes alleen voor de eerste dag daarna gingen we in restaurants eten en drinken....
    ga zeker ook misselijkheidspilletjes halen.zijn die speciale voor wagen ziek?en diaree pillen ook.ik neem blikjes tonijn mee en plakjes kaas.en broodjes,denk toch dat we onderweg nog wel een frietje kopen enzo.maar drinken wil ik wel veel meenemen.en zakjes chips voor de kinderen wat sneopjes.

  14. #14
    TheFirstLady!

    Reacties
    16.306
    30-10-2003

    Citaat Geplaatst door Mnyrtarella Bekijk reactie
    Verzekeringspasjes
    Legitimatiebewijs
    Master-/Visacard
    Dekens
    Bestek
    Medicijnen (ook voor de boot, als je zeeziek wordt)
    Hey beauty, jou heb ik gemist!
    Heb je al een tijdje niet gezien hier. Hoe gaat het met je??


  15. #15
    **InshaAllah**

    Reacties
    2.425
    27-02-2007

    en extra trui of vest meenemen voor savonds/snachts. kan heel koud zijn dan

    PoebelieWoepski is lief