1. #1
    oegtkoum fi dien

    Reacties
    978
    30-05-2004

    Willliiiii

    hallo mensen ff vraagje

    kijk ik heb een probleem
    en dat is het volgende..mijn man is echt een schatje we zijn nu vijf jaar getrouwd en het gaat prima.Alleen hij kan nooit over problemen praten...dan wordt hij boos hij wil dat alles gaat hoe dat hij het zelf wil..bv stel hij heeft iets gedaan wat ik niet vind kunnen dan zeg t hij sorry en in zijn ogen heeft hij het goed gemaakt maar ik wil erover praten en dat vindt hij echt zoooo vervelend. dit vind ik echt een afknapper want hij wil dat nooit hij heeft zoiets kijk als het goed is is het goed en afgelopen klaar. Nou dat frustreert mij dus enorm...en als ik doorzeur volgt er gegarandeerd boosheid tussen ons met als gevolg dat ik altijd kalm en rustig probeer te blijven maar van binnen KNAAAAGT het verschrikkelijk aan me. Dus ik heb zoiets..als jij wil praten of iets verkeerds doen doe je dat en je wilt ervan afkomen met sorry en ik moet maar niet doorzeuren anders volgt er een scene...ZUCHT dit frustreert mij ontiegelijk en ik weet niet wat ik moet doen.Als hij zegt okay we gaan praten zit hij er ook maar met tegenzin bij. HALLLOOOO we leven niet in de middeleeuwen tog.......Oja hij denkt dat als hij een of andere zielugge kadootje meebrengr...bv goud of djellaba of takshita dat het dan weer goed is. Nou niet dus.....dat vind ik denigrerend. ( ps hij is het stereotype berber man) Mensen help me want ik weet het niet meer en ben alleen maar boos. Overigins doet hi niets ernstigs het zijn niet de dingen die hij doet( niemand is perfect) maar deze man(w ik prijs mezelf zeeer gelukkig)ier van handelen wat mij irriteert. Hij bepaalt wanneer we over problemen praten en als hij geen zin heeft dan reageert hij geirriteerd zo van het leven gaat door waarom blijven hangen....terwijl voor mij is het belangrijk de dingen UIT TE PRATEN Is dit iets typisch mannelijks of wat???

    Help jullie zusje

  2. #2
    Mommy

    Reacties
    394
    11-10-2001

    salaam wa aleikum

    shakira, geloof me, het is iets typisch mannelijks! :-)
    die beschrijving van je man komt helemaal overeen met die van mijn man. alleen is mijn probleem nog groter, hij wordt helemaal niet boos, hij wordt nooit boos! en dat frustreert mij enorm! maar ja, ik heb me er al bij neergelegd hoor. en die raad zou ik jou ook geven, maak zoveel ruzie je wil, het maakt niks uit hoor! ze willen gewoon geen ruzie en dan zeggen ze vlug sorry en nog een mooi cadeautje en dan is het in hun ogen weer helemaal opgelost. :-)

    nou ja, er zijn vrouwen die met nog grotere en serieuzere problemen zitten en wij zitten te muggeziften omdat onze mannen te "braaf" zijn .

    leg je erbij neer en probeer ze vooral niet te veranderen, lukt niet hoor :-).

    veel geluk verder.

    mha salama

  3. #3

    Reacties
    8.834
    05-07-2004

    ik zou niet weten ben niet getrouwd maar best wel apart eigenlijk nooit een man gezien teminste mensen om me heen die ik ken en die kadootjes brengen enso maar insallah komt alles goed

    Ons Wondertje..


  4. #4
    oegtkoum fi dien

    Reacties
    978
    30-05-2004

    okay mensen thank you

    ben dus niet de enige gelukkig en inderdaad waarom zou ik de kadoos niet annemen en me erbij neerleggen...hij verandert tog niet.... bousaaaaa mensen laf you

  5. #5
    boe!!!!!!!!!!

    Reacties
    31
    15-02-2004

    OKE IK BEN DIE MAN DIE EEN MEISJE EEN EURO GEEFT EN LAAT ZWIJGEN WANT NU DE MEIDEN GAAT HET ALLEMAAL OP GELD
    JeWeetZelluf

  6. #6
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Re: Willliiiii

    Origineel gepost door shakirabouss
    hallo mensen ff vraagje

    kijk ik heb een probleem
    en dat is het volgende..mijn man is echt een schatje we zijn nu vijf jaar getrouwd en het gaat prima.Alleen hij kan nooit over problemen praten...dan wordt hij boos hij wil dat alles gaat hoe dat hij het zelf wil..bv stel hij heeft iets gedaan wat ik niet vind kunnen dan zeg t hij sorry en in zijn ogen heeft hij het goed gemaakt maar ik wil erover praten en dat vindt hij echt zoooo vervelend. dit vind ik echt een afknapper want hij wil dat nooit hij heeft zoiets kijk als het goed is is het goed en afgelopen klaar. Nou dat frustreert mij dus enorm...en als ik doorzeur volgt er gegarandeerd boosheid tussen ons met als gevolg dat ik altijd kalm en rustig probeer te blijven maar van binnen KNAAAAGT het verschrikkelijk aan me. Dus ik heb zoiets..als jij wil praten of iets verkeerds doen doe je dat en je wilt ervan afkomen met sorry en ik moet maar niet doorzeuren anders volgt er een scene...ZUCHT dit frustreert mij ontiegelijk en ik weet niet wat ik moet doen.Als hij zegt okay we gaan praten zit hij er ook maar met tegenzin bij. HALLLOOOO we leven niet in de middeleeuwen tog.......Oja hij denkt dat als hij een of andere zielugge kadootje meebrengr...bv goud of djellaba of takshita dat het dan weer goed is. Nou niet dus.....dat vind ik denigrerend. ( ps hij is het stereotype berber man) Mensen help me want ik weet het niet meer en ben alleen maar boos. Overigins doet hi niets ernstigs het zijn niet de dingen die hij doet( niemand is perfect) maar deze man(w ik prijs mezelf zeeer gelukkig)ier van handelen wat mij irriteert. Hij bepaalt wanneer we over problemen praten en als hij geen zin heeft dan reageert hij geirriteerd zo van het leven gaat door waarom blijven hangen....terwijl voor mij is het belangrijk de dingen UIT TE PRATEN Is dit iets typisch mannelijks of wat???

    Help jullie zusje


    Hamdoulillah heb ik die probleem niet, me man kan heel goed over dingen praten. Maar ik zou het echt niet weten als hij zo zou doen. Ik denk dat je op een goed moment met hem moet praten, want comminicatie in een huwelijk is heel erg belangrijk. Succes.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    22
    26-10-2003

    Origineel gepost door moech
    OKE IK BEN DIE MAN DIE EEN MEISJE EEN EURO GEEFT EN LAAT ZWIJGEN WANT NU DE MEIDEN GAAT HET ALLEMAAL OP GELD