1. #1
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium

    Inschrijving Belgie

    Weet iemand dit>>>> snel aub, als iemand het weet graag...
    Als je een woning op je naam hebt in nl en je gaat je inschrijven in Belgie, wordt je dan uitgeschreven in NL??

    vraag me af hoe die mensen dat doen die ergens anders wonen (ander land of iets) en hun woning gewoon zwart verhuren (in nl dus) terwijl het nog onder hun naam staat...weet iemand dit??
    Weg

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    1.134
    01-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Om je in te schryven in BE heb je die uitschryvingbewys van NL halen by gemeente maar dat beteknd niet dat je je huis ook kwyt bent hoor??

  3. #3
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door poppetje1984 Bekijk reactie
    Om je in te schryven in BE heb je die uitschryvingbewys van NL halen by gemeente maar dat beteknd niet dat je je huis ook kwyt bent hoor??
    Het is een huurhuis... het gaat hier om me zus.
    Kijk, ze heeft een huurhuis in NL en wilt tijdelijk naar Belgie.
    Ze moet zich inschrijven bij belgie maar als ze dan hier uitschrijft raakt ze dan niet haar huis kwijt??
    Als ze terug komt wilt ze weer in dat zelfde huis.
    Weg

  4. #4
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Wat een gedoe man..
    Weg

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    1.134
    01-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nemesis030 Bekijk reactie
    Het is een huurhuis... het gaat hier om me zus.
    Kijk, ze heeft een huurhuis in NL en wilt tijdelijk naar Belgie.
    Ze moet zich inschrijven bij belgie maar als ze dan hier uitschrijft raakt ze dan niet haar huis kwijt??
    Als ze terug komt wilt ze weer in dat zelfde huis.
    Weet je wat me vriendin heb gedaan?? Ze had ook een huurhuis, ze heeft zeg maar vandaag uit gemeente geschreven dus ze kreeg die brief, en morgen meer ingeschreven zeg maar ze zei ja blyf toch hier, zo had ze dus wel die uitschryvingsbewys om in BE in te schryven

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    305
    03-02-2004

    Jouw zus mag voor 8 maanden in 2 landen ingechreven staan. Dus in Belgie mogen ze geen uitschrijfbewijs eisen. Als ze dit wel eisen dan moet ze ze gewoon op haar rechten wijzen.

  7. #7
    ~As sweet as candy~

    Reacties
    4.788
    18-04-2002

    Je mag max 8 maanden in twee landen ingeschreven staan. Bij sommige Belgische gemeentes hoef je geen uitschrijfbewijs te tonen en sowieso moet je erop staan dat het recht achter je staat de eerste 8 maanden als ze erom vragen.
    .







    14-05-10



    Make my day--Hij die mij vergezelt in het leven









    Citaat Geplaatst door kurac
    Mensen die zoiets belachelijks doen als het bewust zwart maken van iemand zonder ook maar stil te staan bij gevolgen, kennen geen schaamte of inhoudingen, en doen t morgen weer als ze t kunnen..
    Aanpakken die hap!
    Als men je een spiegel voorhoudt, projecteer dat dan niet op de ander, maar verwelkom hetgeen jou wordt geschonken aan inzicht opdat je er rijker van wordt als mens.

  8. #8
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door poppetje1984 Bekijk reactie
    Weet je wat me vriendin heb gedaan?? Ze had ook een huurhuis, ze heeft zeg maar vandaag uit gemeente geschreven dus ze kreeg die brief, en morgen meer ingeschreven zeg maar ze zei ja blyf toch hier, zo had ze dus wel die uitschryvingsbewys om in BE in te schryven
    Oh handig hehe.
    Citaat Geplaatst door oujdiaesma Bekijk reactie
    Jouw zus mag voor 8 maanden in 2 landen ingechreven staan. Dus in Belgie mogen ze geen uitschrijfbewijs eisen. Als ze dit wel eisen dan moet ze ze gewoon op haar rechten wijzen.
    Oke, thanks!
    Weg

  9. #9
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 7eloua Bekijk reactie
    Je mag max 8 maanden in twee landen ingeschreven staan. Bij sommige Belgische gemeentes hoef je geen uitschrijfbewijs te tonen en sowieso moet je erop staan dat het recht achter je staat de eerste 8 maanden als ze erom vragen.
    Top
    Weg