1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    143
    04-03-2002

    Negaffa Laila!!!!!!!!!!!!

    Heeft iemand van jullie ervaring met Negaffa Laila uit Den Haag....Mijn vriendin wil haar huren voor der trouwfeest dus heeft ze mij gevraagd deze op oproep te plaatsen( aangezien zij geen internet heeft)..

    De vraag is dus of jullie weten of ze goed is??? kan ze goed op maken??? heeft ze mooie kleding??? enz...

    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..
    hoi, hier ben ik weer....ja sorry..ik moest weer even kijken.....

  2. #2
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    als zij de laila is die ik denk dat het is dan zou ik zeggen niet doen voor dat geld kan je beter naima nemen uit den haag.
    het spul dat laila heeft is oud en ze heeft niet genoeg ervaring naima daar in tegen is echt ervaren en heeft goed spul en investeerd ook geld in nieuwe "lebsa's"

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    20
    01-10-2002

    nou ik kan laila maar ze is heel goe dzean heel goed opmaken.
    mijn zus had haar ook neem het maar van mijn aan

    groetjes
    Een moslim is een broeder van een moslim.Hij behoort hem niet te bedriegen of een leugen te vertellen of hem te vernederen.Godsvrees is een innerlijke eigenschap. (tirmidi)

  4. #4
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Nee niet doen.... Zoals beppie_truus zegt.... ze heeft best oude spullen... Ga zelf ook binnenkort trouwen en ben ze allebei gaan vergelijken... en het verschil zag je echt goed hoor tussen Laila en Naima!!! Die naima is 1000 x beter!!!!!! Zij is echt !!!!!!

    Maarre.... de keus blijft natuurlijk altijd bij de bruid zelf... ze moet ze gewoon even gaan bekijken...

    XxXx Angel...
    ........................

  5. #5
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    Doe naima uit den haag. is veeeeeeeeeeel beter dan laila. echt, geloof me veeeeeeeeeeeeel beter!!!!!!!!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    64
    12-06-2002

    Mijn zus is vorig jaar getrouwd en heeft ook laila gedaan maar de ervaring was heel positief. Mijn zus zag er prachtig uit, echt een prinses ze heeft heel veel complimenten gekregen.
    Laila kan heel goed opmaken en de kleding was ook heel mooi. Ze is ook heel aardig en beleefd, heel stipt en netjes.
    Ga gewoon een keer kijken wat je er van vindt want smaken verschillen natuurlijk altijd!

  7. #7
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    Ga gewoon een keertje langs bij namia (of laila)
    Wisten jullie trouwens dat die 2 aangetrouwd familie zijn??? Laila is het nichtje van Naima's man. So zijn jullie weer op de hoogte

    Adres van naima

    Scheldestraat 60
    Den Haag (postcode weet ik niet)

    070 3479711

    0651830828

    ps: naima zit al bijna 10 jaar in het vak. Soooo maak je geen zorgen. ervaring genoeg

  8. #8
    tayssir

    Reacties
    322
    03-04-2007

    naima zit in dit vak al bijna 17 jaar .zij is begonen toen ik trouwde ,dat was 1993

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    53
    09-11-2006

    je moet niet de leerling nemen als je de leraar kan krijgen inderdaad,naima heeft zelfs laila opgemaakt op haar eigen bruiloft,zij is inderdaad haar aangetrouwde tante,maar dames laila heeft t ook best goed gedaan,jammer van die soepjurken die zo op elkaar lijken en die attitude van kijk mij nou,helaas hou van gezelligheid en niet van hooghartigheid in ieder geval ieder zn mening