1. #16
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    Origineel gepost door Daarom
    Daar is idd niets Islamitisch aan... vreemd...

    Ik bedoelde eigenlijk meer Nederlandstalige of engelse of Arabische tijdschriften die gaan over Dubai.

    Abdul_hakeem: Amien, Is goed hoor.

    Hoelang wonen ze eigenlijk in Dubai?
    bijna 2 jaar nu ongeveer, en hebben het naar zijn zin, het zijn praktizerende broeders baard.sounnah kleding enz. dus hele andere koek dan wat het beeld is van het leven daar. meerendeels zoals je vaak ziet maar dat heb je over al in een islamitisch land kijk maar naar Marokko en Tunesie en Libanon en zo kan ik door gaan.

  2. #17
    Bloed-serieus!

    Reacties
    885
    13-05-2004

    Origineel gepost door Abou_Batata
    Dit is engels.... hier nog van nederlandse toerist die daar ook geweest is

    - nachtleven : het nachtleven is erg gescheiden in Indisch/Iraans/Arabisch en Westers; de laatste twee zijn de duurste; Indisch vind je bijvoorbeeld in Hotel Paris in Deira (een tiental cafes en discotheken in dit hotel, sommige normaal, sommige vol Russische hoertjes, de prijzen vertellen in welk soort je bent, 7 Dh voor goedkoopste bier, 25 Dh voor duurste incl Russin)

    http://www.hansrossel.com/reisgids/emiratenPR.html

    La 7awla wala qowata Illa Billaah.

    abdul_Hakeem: Om die reden vind ik ook niks Islamitisch aan Marokko. Jongeren vinden het geweldig daar, een tweede Spanje waar ze Arabisch spreken en met Dirhams betalen. Onze koning noemen ze "Amir el moe'minien" Waarom weet ik niet. Marokko is gewoon een stom tegenstrijdig land vol onwetendheden en Culturele onzin. Ik had Dubai echt héél anders verwacht...een beetje het moderne Iran ofzo...
    Nee = Nee!!

  3. #18
    Bloed-serieus!

    Reacties
    885
    13-05-2004

    Origineel gepost door Abou_Batata
    Dubai by Night by Cynthia_marie


    Nightlife Spot:
    City Centre Mall

    Type:
    People Watching

    Description:
    Dubai is a beautiful city at night. There are lights on all the Palm Trees; some of the buildings change colors in the evenings. The malls are usually open until midnight. On Fridays, (which is a Sunday to most of us), nothing opens until 2 pm. It is very safe to walk around Dubai by yourself during the evenings.

    Dress Code:
    Anything and everything goes in Dubai. I was a bit surprised at this. Women wear mini-skirts; shorts; tank tops; you will see it all. However, on the private beaches there are signs posted indicating that going topless is forbidden.

    Address:
    Dubai

    http://www.virtualtourist.com/vt/1c5710/5/
    Dit kan gewoon niet serieus zijn!!

    Bestaat er nog wel een Islamitisch land? Een land waar je dit soort dingen niet op straat ziet? Een land waarin volgens niets anders dan de shari3a gehandeld wordt? Een land waar de banken niet met rente werken? Een land die zich niet bezig houdt met westerse onzin??
    Nee = Nee!!

  4. #19
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    Origineel gepost door Daarom
    La 7awla wala qowata Illa Billaah.

    abdul_Hakeem: Om die reden vind ik ook niks Islamitisch aan Marokko. Jongeren vinden het geweldig daar, een tweede Spanje waar ze Arabisch spreken en met Dirhams betalen. Onze koning noemen ze "Amir el moe'minien" Waarom weet ik niet. Marokko is gewoon een stom tegenstrijdig land vol onwetendheden en Culturele onzin. Ik had Dubai echt héél anders verwacht...een beetje het moderne Iran ofzo...
    na3am oughtie, je hebt gelijk, ik zelf zag het ook zo,maar ja gelukkig is het niet overal het zelfde daar heb ik begrepen, dit wat je ziet is meestal in het grote toeristenstad zelf, daarbuiten schijnt het anders te zijn . Allah oe Allam

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.071
    31-05-2004

    En dat is de reden dat veel Islamieten de wapens oppakken tegen hun regering, zoals dat nu in Saudie-Arabie gebeurd. De mensen zijn het gewoon zat dat de Islamitische normen en waarden vervangen worden door westerse normen en waarden. Het gewoon tijd dat de corrupte regeringen die in Marokko, Egypte, Saudie-Arabie of Qatar regeren te verwijderen desnoods met geweld en Islamitische regeringen aan de macht komen die onze waarden en normen beschermen.

  6. #21
    Bloed-serieus!

    Reacties
    885
    13-05-2004

    Origineel gepost door Abou_Batata
    Hij is geen marokkaan en kan daar dus niet over meepraten.

    Is deze opmerking nou echt nodig? Nee hé.
    Nee = Nee!!

  7. #22
    Bloed-serieus!

    Reacties
    885
    13-05-2004

    Origineel gepost door abdul_Hakeem
    na3am oughtie, je hebt gelijk, ik zelf zag het ook zo,maar ja gelukkig is het niet overal het zelfde daar heb ik begrepen, dit wat je ziet is meestal in het grote toeristenstad zelf, daarbuiten schijnt het anders te zijn . Allah oe Allam

    Allahu a3lam, ik hoor alleen maar verhalen over de dorpen maar daar is weer veel sprake van onwetendheid, mensen die niet kunnen lezen of schrijven. Onwetendheid is heel erg gevaarlijk.

    Baraka lahu fiek, als je er wat info over hebt mag je het mij opsturen.

    Abou_batata: Het gaat over Marokko.
    Nee = Nee!!

  8. #23
    Bloed-serieus!

    Reacties
    885
    13-05-2004

    Origineel gepost door Palestine
    En dat is de reden dat veel Islamieten de wapens oppakken tegen hun regering, zoals dat nu in Saudie-Arabie gebeurd. De mensen zijn het gewoon zat dat de Islamitische normen en waarden vervangen worden door westerse normen en waarden. Het gewoon tijd dat de corrupte regeringen die in Marokko, Egypte, Saudie-Arabie of Qatar regeren te verwijderen desnoods met geweld en Islamitische regeringen aan de macht komen die onze waarden en normen beschermen.

    Insha'Allah zal dat lukken. Al die 'leiders' mogen vervangen worden voor oprechte wijze godvrezende Islamitische mannen die genoeg kennis hebben om een land volledig Islamitische te regeren.
    Nee = Nee!!

  9. #24
    the granny

    Reacties
    12.307
    13-07-2003

    Angry

    Origineel gepost door Corrie
    Als je hiv hebt en onveilig met iemad vrijdt die niet weet dat je besmet bent is dat in mijn ogen poging tot doodslag...
    Juist.

    En die straf is dus veels te laag.

    Als hij die behoefte had, waarom dan geen condoom?
    Handen zijn er om te werken. Verstand is er om te denken.

    Gebruik ze allebeide goed, want er zal niemand jouw wat schenken.

  10. #25
    Een korreltje zout.

    Reacties
    5.016
    06-12-2002

    Origineel gepost door Daarom
    Guy: Ja, wat heb je gezien dan?


    Abou_batata: Ik ging info zoeken over Dubai op i-net..K krijg alleen maar Hotels en vliegtickets nergens informatie over het land zelf. Weet je waat ik wel onfo kan vinden?

    Oranje_leeuw: Wil je ons geen Koranisten noemen? Dat zijn we namelijk niet.
    Geheime disco's onder de grond. Alles wat je hier vindt, drugs, sex, alcohol vind je daar ook, alleen wat meer verborgen

  11. #26
    Bloed-serieus!

    Reacties
    885
    13-05-2004

    Origineel gepost door Guy
    Geheime disco's onder de grond. Alles wat je hier vindt, drugs, sex, alcohol vind je daar ook, alleen wat meer verborgen

    Ik heb een topic voor je geopend bij kletshoekje.

    Ja...K heb dubai al uit m'n hoofd gezet, ik ga een eigen Islamitische staat maken. *Droom lekker verder*
    Nee = Nee!!

  12. #27
    Een korreltje zout.

    Reacties
    5.016
    06-12-2002

    Origineel gepost door Daarom
    Ik heb een topic voor je geopend bij kletshoekje.

    Ja...K heb dubai al uit m'n hoofd gezet, ik ga een eigen Islamitische staat maken. *Droom lekker verder*
    Ewa, safe is Dubai echt afgekeurd. Mijn zus hoor ik ook weleens over dat ze later in Dubai wil wonen. Maar waarom precies dat land, is er iets specifieks aan


    En ik voel me vereerd door die topic

  13. #28
    Bloed-serieus!

    Reacties
    885
    13-05-2004

    hahaha..eh gewoon van de tv... de tv misleidt ons..
    Nee = Nee!!

  14. #29
    Een korreltje zout.

    Reacties
    5.016
    06-12-2002

    Origineel gepost door Daarom
    hahaha..eh gewoon van de tv... de tv misleidt ons..
    De tv he Ewa het internet is ook niet veilig hoor met al die ongure types

  15. #30
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Abou_Batata
    ISlamitisch ???? Nou ik kan je vertellen dat nederland islamitischer is.
    broeder, wat het ook is in dubai is de islam godsdienst nummer 1. in nederland niet. het verbaast me dat je dan nederland islamitischer noemt. ongeacht het gedrag van mensen blijft een land waarin men de vrijheid en gelegendheid krijgt om vrijdaggebed mee te maken en salaat t edoen en waarin ied een nationale feestdag is toch islamitischer dan een biled el kufr. verbeter me maar als ik het fout heb

    Allah hoe Alim
    kick in the door, wavin the FO-FO