1. #1
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Leukocyten gevaarlijk tijdens je zwangerschap??

    Salaam,

    De titel spreekt voorzich, me gynaecoloog heeft een hoeveelheid oftewel 3 +++ gevonden in mijn urinetest aan leukocyten.

    Maak me nu zo'n zorgen!!! Zijn deze gevaarlijk tijdens je zwangerschap... Heb zelf geen last van een blaasontsteking ofso maar wel veeeeeel harde buiken en steken dus was ik op spoedspreekuur geweest vorige week en vandaag kreeg ik dit nieuws. Maar ze wilde het opnieuw testen voor ze een antibiotica uitschreef.

    Iemand hier ervaring mee?

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  2. #2
    *****

    Reacties
    5.014
    25-08-2007

    Waar zit dat in of hoe kan je dat krijgen?

    Je spreek dokter taal nu
    The only thing that i do care about is the fact that i dont care about anything. - Klaagmuur -

  3. #3
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door klaagmuur Bekijk reactie
    Waar zit dat in of hoe kan je dat krijgen?

    Je spreek dokter taal nu

    Oooh, ik weet dat het witte bloedlichaampjes zijn die in je urine kunnen voorkomen. En dat kan dus wijzen op een infectie.

    Maar vond die gynaecoloog zo'n B*tch. Ze beantwoorde me vragen niet eens normaal. En nu mag ik weer een week wachten eer ik de uitslag krijg.

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  4. #4
    *****

    Reacties
    5.014
    25-08-2007

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    Oooh, ik weet dat het witte bloedlichaampjes zijn die in je urine kunnen voorkomen. En dat kan dus wijzen op een infectie.

    Maar vond die gynaecoloog zo'n B*tch. Ze beantwoorde me vragen niet eens normaal. En nu mag ik weer een week wachten eer ik de uitslag krijg.


    hmm ja ik zou het niet weten.

    Wacht de uitslag gewoon af. Of ga naar je huisarts voor info.
    The only thing that i do care about is the fact that i dont care about anything. - Klaagmuur -

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    3.640
    21-06-2003

    als je zwanger bent kan het zijn dat je teveel leukocyten in je bloed hebt, ik zou me er niet teveel zorgen over maken meid. het kan natuurlijk ook duiden op een virus of bacterie, ben je ziek geweest?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    10.569
    12-01-2006

    Probeer cranberrysap te drinken (te koop in natuurvoedingswinkels) of cranberrypillen te slikken. Natuurlijk wel in overleg met je dokter.
    "Als iemand een smakeloze opmerking maakt, dan neem ik die meestal met een korreltje zout."

  7. #7

  8. #8

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.052
    08-10-2009

    meestal betekent te veel Leukocyten in je urine dat je een blaasonsteking hebt. en als je zwanger bent kun je blaasontsteking hebben zonder pijn klachten, het is daarom dat je gyno zo raar doet want als je geen klachten hebt, kan de ontsteking naar je nieren rijzen en daar schade aan brengen waaarna er nier falen ontstaan.
    ik weet dit omdat ik zelf ook zwanger ben geweest en omdat ik iedere dag een urine moet sticken en opvangen voor onderzoek.

    ik hoop voor je dat het een simpele blaastonsteking is. en meer niet.
    veel sterkte meid.
    geef gerust een groen puntje, de mijne zijn net allemaal weggevlogen
    geen pm van mannelijke leden