1. #1
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Wat heb jij als mooiste/leukste verrassing aan je man gegeven?

    Salaam,

    Nou dame's kom op.. Wat is het mooiste verrassing dat je aan je man hebt gegeven voor bijv. zijn verjaardag?

    Gr, Oumaima

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  2. #2
    El hamdoulillah

    Reacties
    4.310
    16-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    ik ben zijn mooiste en leukste verassing.

  3. #3
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hanan23 Bekijk reactie
    ik ben zijn mooiste en leukste verassing.
    Ja, wie niet voor zijn partner... Ik ga hem met zijn verjaardag het geslacht van zijn 2de kleine bekend maken... Ook een mooi cadeau nir ela?

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  4. #4
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    onze dochter voor al zijn verjaardagen voor de rest van zijn leven.
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  5. #5
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Benisaidgirl Bekijk reactie
    onze dochter voor al zijn verjaardagen voor de rest van zijn leven.

    Zo leuk, is ze geboren op zijn verjaardag. Ewa dubbel feest dus!

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  6. #6
    El hamdoulillah

    Reacties
    4.310
    16-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    Ja, wie niet voor zijn partner... Ik ga hem met zijn verjaardag het geslacht van zijn 2de kleine bekend maken... Ook een mooi cadeau nir ela?

    zeker leuk..
    geniet van je zwangerschap...

  7. #7
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    Zo leuk, is ze geboren op zijn verjaardag. Ewa dubbel feest dus!


    nee 6maanden voor zijn verjaardag maar toch zal dit zijn kado zijn voor de rest van al zijn verjaardagen
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  8. #8
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hanan23 Bekijk reactie

    zeker leuk..
    geniet van je zwangerschap...
    Ja, Dankje wel lieverd

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  9. #9
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Benisaidgirl Bekijk reactie
    nee 6maanden voor zijn verjaardag maar toch zal dit zijn kado zijn voor de rest van al zijn verjaardagen
    Dus elk jaar als ie jarig is! Herinner je hem eraan van '' dit jaar is dit je cadeautje weer! '' Hij zal een hechte vader worden met zijn dochtertje!!

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  10. #10
    mon coco

    Reacties
    7.683
    27-03-2005

    yallah tips dames

  11. #11
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    Dus elk jaar als ie jarig is! Herinner je hem eraan van '' dit jaar is dit je cadeautje weer! '' Hij zal een hechte vader worden met zijn dochtertje!!


    ja. en hij heeft er vrede mee nee wij doen niet aan verjaardagen maar geven elkaar zo nu en dan spontaan een kado..


    mabrouk met je zwangerschap geniet ervan
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  12. #12
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door alhob_3adab Bekijk reactie
    yallah tips dames
    Ja heel graag!!! Ik ben dat parfummetjes gedoe ens. Echt helemaal zat! Dus nu iets speciaals en unieks dat we kunnen geven aan onze partners!

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  13. #13
    mon coco

    Reacties
    7.683
    27-03-2005

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    Ja heel graag!!! Ik ben dat parfummetjes gedoe ens. Echt helemaal zat! Dus nu iets speciaals en unieks dat we kunnen geven aan onze partners!

    Wou met hem samen naar de privé sauna maar heb er op dit moment (zie ot) geen budget, dus dan wordt het maar massage-olie
    Volgend jaar beter incha'allah

  14. #14
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Tip voor Oumaima: een leuke outfit. Ga naar een mannenzaak en koop iets leuks voor hem. Een nette pak of iets sportiefs. Dat vinden mannen ook leuk.
    Terug na een lange afkickperiode.


  15. #15
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Benisaidgirl Bekijk reactie
    ja. en hij heeft er vrede mee nee wij doen niet aan verjaardagen maar geven elkaar zo nu en dan spontaan een kado..


    mabrouk met je zwangerschap geniet ervan
    Dat is natuurlijk ook het mooiste wat je kan krijgen!! Daar ben ik het ook volledig mee met je eens.

    En niet dat wij het ook speciaal vieren maar zo elkaar toch herinneren aan elkaars verjaardag vind ik wel leuk.

    Allah barkfiem & bedankt eey!!

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤