1. #1
    mama van reyousa

    Reacties
    4.569
    13-10-2004

    gedemma in Marokko in huis?

    Wie doet dat nou van jullie?. Ik moet er niet aan denken, een wildvreemd iemand in je huis die je slaapkamer binnen komt en opruimt en dweilt. Ze ziet en hoor alles. Ik zou me alles behalve relaxed voelen



    Ooh ja, ze schijnen ook mannen in te pikken
    three men and a little princess with whom I'm madly in love

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.364
    30-10-2003

    ik zou het heerlijk vinden.
    Peace out!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    876
    23-08-2009

    Citaat Geplaatst door Nisrientje Bekijk reactie
    Wie doet dat nou van jullie?. Ik moet er niet aan denken, een wildvreemd iemand in je huis die je slaapkamer binnen komt en opruimt en dweilt. Ze ziet en hoor alles. Ik zou me alles behalve relaxed voelen



    Ooh ja, ze schijnen ook mannen in te pikken

    Mijn nicht heeft een vaste gedemma voor als ze op vakantie is. Tot nog toe heeft ze haar man niet ingepikt en ik denk eerlijk gezegd ook niet dat haar man een zwak heeft voor die vrouwen

  4. #4
    mama van reyousa

    Reacties
    4.569
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door fatna Bekijk reactie
    ik zou het heerlijk vinden.
    echt waar?


    Ik zou het echt als een inbreuk op mijn privacy ervaren.


    Mijn vriendin had de de gedemma de afgelopen zomer de sleutel van har huis gegeven. Sochtends vroeg kwam ze al binne en maakte ze ontbijt en dweilen en de was enzo, savonds ging ze weer naar huis.
    three men and a little princess with whom I'm madly in love

  5. #5
    MaNaNaNaN

    Reacties
    970
    12-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    is toch goed. Verdienen die meiden ook nog eens wat. Et helpt ze alleen maar.

    Mijn oude tante heeft al sinds jaar en dag dezelfde vrouw in huis als hulp. En ze heeft ook haar kids geholpen met studiekosten en alles. Tis ook een hele leuke lieve vrouw.

    Mijn oma heeft haar achternicht die helpt in huis. Ook zij krijgt niet alleen betaald, maar haar kids worden ook geholpen met bijv studiekosten. 1 van haar dochters helpt in de huishouding van mijn opa's broer. Op die manier verdient ze ook geld. Zo helpt men elkaar.

    Ik zou sowieso nooit zomaar een onbekende aannemen. Meestal gaat dat ook niet zo. Gaat via via, of familie.


  6. #6
    mama van reyousa

    Reacties
    4.569
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door MijnAmber Bekijk reactie
    Mijn nicht heeft een vaste gedemma voor als ze op vakantie is. Tot nog toe heeft ze haar man niet ingepikt en ik denk eerlijk gezegd ook niet dat haar man een zwak heeft voor die vrouwen



    Ja maar zij hebben wel een zwak voor dat soort mannen
    three men and a little princess with whom I'm madly in love

  7. #7
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    Ik vind het heerlijk In marokko zijn we bijna nooit thuis.. Het is wel fijn dat je even niet hoeft druk te maken om schoonmaak!!
    Baby djelli is zo'n schatje! Rabbi i 7afdo o Galihli

  8. #8
    mama van reyousa

    Reacties
    4.569
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door Sarah_Tetouania Bekijk reactie
    Ik vind het heerlijk In marokko zijn we bijna nooit thuis.. Het is wel fijn dat je even niet hoeft druk te maken om schoonmaak!!
    Dat zou echt heerlijk zijn jah, maar toch haar nog achterlaten in mijn huis, noway
    three men and a little princess with whom I'm madly in love

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.945
    26-04-2005

    gedammat in marokko zijn meestal arme jonge meisjes

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.364
    30-10-2003

    ik zou het heerlijk vinden. ik ga dit jaar met mijn man naar het huis van mijn ouders. Dat wordtb3 verdiepingen dweilen.m Maar goed ik haal dan gewoon de gedemma van me tante voor een keer per week dweilen denk ik.
    Peace out!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.503
    07-03-2010

    Waar dan ook op de wereld hoef ik geen huishoudster. Iemand die aan mijn spullen komt vind ik missleijkmakend. Ik kan daar niet tegen.
    Er zijn geen rozen zonder doornen.

  12. #12
    MaNaNaNaN

    Reacties
    970
    12-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Een gademma hoeft toch niet aan je spullen te komen? Dweilen, woongedeelte strak trekken, de was doen, koken, afwassen.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.503
    07-03-2010

    Citaat Geplaatst door Manana Bekijk reactie
    Een gademma hoeft toch niet aan je spullen te komen? Dweilen, woongedeelte strak trekken, de was doen, koken, afwassen.

    Mohiem ik krijg er geen goed gevoel bij.
    Er zijn geen rozen zonder doornen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.440
    04-12-2007

    Citaat Geplaatst door Manana Bekijk reactie
    Een gademma hoeft toch niet aan je spullen te komen? Dweilen, woongedeelte strak trekken, de was doen, koken, afwassen.
    precies... de slaapkamers moeten degene die daar slapen zelf doen. Dan zit er ook niemand aan je spullen.
    .......

  15. #15
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    Citaat Geplaatst door Samples Bekijk reactie
    Waar dan ook op de wereld hoef ik geen huishoudster. Iemand die aan mijn spullen komt vind ik missleijkmakend. Ik kan daar niet tegen.

    Ik moet zeggen.. die van "ons" doet niet veel eigenlijk.. We maken allemaal onze eigen bedden op thuis.. De kleren kast komt ze ook nooit aan... Ze kookt heel af en toe.. Als we toevallig thuis zijn.. Het enige wat ze doet is eigenlijk afstoffen en dweilen.. evt. afwas als het er ligt... Ze komt s'ochtens en in de namiddag vertrekt ze weer naar haar eigen gezin meskiena.. We zijn heel blij met haar... We zien haar meer als familielid die wat meer doet in de schoonmaak, dan dat ze een "gedamma"is...
    Laatst zag ik ook bij een kennis dat hun "gedamma" niet bij hun aan tafel mag zitten tijdens het eten... En dat vond ik echt zielig
    Baby djelli is zo'n schatje! Rabbi i 7afdo o Galihli