1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6.460
    29-02-2004

    Ik vind het merk cakewalk leuk en Room seven.
    Laatst kwam ik dit jasje van cakewalk tegen en heb het dan ook meteen besteld voor mijn zusje! Kijkop kleertjes.com.

    We die only once...
    and for such a long time...


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    10.569
    12-01-2006

    Citaat Geplaatst door Vlampje Bekijk reactie
    Sorry Doortje, maar één rompertje cadeau doen is wel erg zuinig. Wij geven altijd echt een setje.
    Hallooooooooooooooooo, ik ga nog miljoen andere dingen kopen, hoor.
    Maar dit rompertje vond ik gewoon het leukste.
    Meestal geef ik niet eens rompertjes, omdat iedereen altijd met rompertjes en slabbetjes aan komt, maar deze kon ik niet laten liggen. Vooral niet omdat ik er leuke bijpassende schoentjes bij heb gekocht, maar die kon ik niet laten zien omdat die niet op de HEMA-webwinkel staan.
    Ik ga nog het grote Dikkie Dik boek kopen:

    En een gipspakket om afbeeldingen te maken van het handje of voetjes van je baby.


    Ps. Die baby is nog niet geboren, hoor. Maar ik verzamel alvast kadootjes.
    "Als iemand een smakeloze opmerking maakt, dan neem ik die meestal met een korreltje zout."

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    10.569
    12-01-2006

    Citaat Geplaatst door Doortje Bekijk reactie
    Hallooooooooooooooooo, ik ga nog miljoen andere dingen kopen, hoor.
    Maar dit rompertje vond ik gewoon het leukste.
    Meestal geef ik niet eens rompertjes, omdat iedereen altijd met rompertjes en slabbetjes aan komt, maar deze kon ik niet laten liggen. Vooral niet omdat ik er leuke bijpassende schoentjes bij heb gekocht, maar die kon ik niet laten zien omdat die niet op de HEMA-webwinkel staan.
    Ik ga nog het grote Dikkie Dik boek kopen:

    En een gipspakket om afbeeldingen te maken van het handje of voetjes van je baby.


    Ps. Die baby is nog niet geboren, hoor. Maar ik verzamel alvast kadootjes.
    En voor mijn vriendin dit boek:

    Exit supermama,
    hoe word ik een goedgenoegmoeder?

    Want zij is zo perfectionistisch. Dat wordt drama.

    En voor de vader dit boek:

    Met de mannen!
    De stoerste uitjes voor vaders en zoons.


    En voor in hun auto zo'n bordje waarvan je hoopt dat andere automobilisten er voorzichtiger van gaan rijden:


    Verder ben ik dol op Weleda Baby Producten. Lijkt me fijn om je baby met natuurlijke producten te verzorgen. Dus misschien koop ik wel zo'n setje met badolie, lotion en shampoo.


    En slofjes voor als het jochie een half jaar is in de winter. Superzachtige kinderslofjes van natuurlijk vilt. Fairtrade geproduceerd in India door Womenpower, een organisatie die bijdraagt tot een verbetering van de economische levensstandaard van kleine producenten in Nepal met behoud van de rijke tradities:
    http://www.goodforall.eu/shop/images...500%20copy.jpg
    "Als iemand een smakeloze opmerking maakt, dan neem ik die meestal met een korreltje zout."

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    6.460
    29-02-2004

    Citaat Geplaatst door Doortje Bekijk reactie
    En een gipspakket om afbeeldingen te maken van het handje of voetjes van je baby.


    Ps. Die baby is nog niet geboren, hoor. Maar ik verzamel alvast kadootjes.

    Haha, sorry schat! Ik neem mijn woorden terug! Dikkie dik heeft een heel leuk boek met handpop. Alleen die is niet zo dik, als die jij wilt geven, dus minder verhalen voor te lezen. Zie hier: http://www.selexyz.nl/product/978902...ierverhalenboe

    Die gipsplaats is trouwens erg leuk, waar heb je die vandaan?

    We die only once...
    and for such a long time...


  5. #20
    Rechtvaardig

    Reacties
    66
    06-04-2010

    Citaat Geplaatst door ikkuuh_ Bekijk reactie
    Prenetal, V&D, H&M, Bijenkorf

    keuze genoeg
    niet alle winkels leegkopen he
    haha, nee zo rijk ben ik niet...

  6. #21
    Rechtvaardig

    Reacties
    66
    06-04-2010

    Dames, allemaal harstikke bedankt voor jullie tips en leuke ideeen!!!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    10.569
    12-01-2006

    Citaat Geplaatst door Vlampje Bekijk reactie
    Haha, sorry schat! Ik neem mijn woorden terug! Dikkie dik heeft een heel leuk boek met handpop. Alleen die is niet zo dik, als die jij wilt geven, dus minder verhalen voor te lezen. Zie hier: http://www.selexyz.nl/product/978902...ierverhalenboe

    Die gipsplaats is trouwens erg leuk, waar heb je die vandaan?
    http://www.hetrietje.nl/contents/nl/...nlineshop.html Ik heb zomaar een plaatje geplakt, hoor. Want mijn gipspakket komt bij de Trekpleister vandaan. Daar hebben ze soms die gipspakketten. Ik zag ze een paar dagen terug ook nog liggen!
    Halverwege de pagina van bovenstaande link vind je dat gipspakket.

    Je kan ook bij Babywalz bestellen. Die hebben veel keuze:
    http://www.baby-walz.nl/Speelplezier...ht.a830.0.html
    "Als iemand een smakeloze opmerking maakt, dan neem ik die meestal met een korreltje zout."

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    8.402
    10-01-2003

    Citaat Geplaatst door Olijfje1984 Bekijk reactie
    'K koop babykleertjes in de Princess (Antwerpen)

    Zo ultraschattig
    waar zit deze winkel in antwerpen?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    12.998
    19-01-2009

    Weleda is geweldig ja! Ik gebruik het ook voor mijn zoontje. Vooral die Calendula Creme is echt super en kun je overal voor gebruiken. Ik zou zeker een setje kopen voor je vriendin.

    Citaat Geplaatst door Doortje Bekijk reactie
    Verder ben ik dol op Weleda Baby Producten. Lijkt me fijn om je baby met natuurlijke producten te verzorgen. Dus misschien koop ik wel zo'n setje met badolie, lotion en shampoo.

    إذا سكت العالم تقية و الجاهل بجهل فمتى يظهر ألحق؟


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    12.998
    19-01-2009

    Leuk zeg, dat kende ik ook nog niet. Ik heb gisteren nog een hand- en een voetafdrukje gemaakt van mijn zoontje maar het was in klei dus ik moet de afdrukjes nog even verven zodat het goed te zien is, maar zoiets is ook leuk!

    Citaat Geplaatst door Doortje Bekijk reactie
    http://www.hetrietje.nl/contents/nl/...nlineshop.html Ik heb zomaar een plaatje geplakt, hoor. Want mijn gipspakket komt bij de Trekpleister vandaan. Daar hebben ze soms die gipspakketten. Ik zag ze een paar dagen terug ook nog liggen!
    Halverwege de pagina van bovenstaande link vind je dat gipspakket.

    Je kan ook bij Babywalz bestellen. Die hebben veel keuze:
    http://www.baby-walz.nl/Speelplezier...ht.a830.0.html

    إذا سكت العالم تقية و الجاهل بجهل فمتى يظهر ألحق؟


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    10.569
    12-01-2006

    Citaat Geplaatst door Vlampje Bekijk reactie
    Haha, sorry schat! Ik neem mijn woorden terug! Dikkie dik heeft een heel leuk boek met handpop. Alleen die is niet zo dik, als die jij wilt geven, dus minder verhalen voor te lezen. Zie hier: http://www.selexyz.nl/product/978902...ierverhalenboe

    Die gipsplaats is trouwens erg leuk, waar heb je die vandaan?
    Zand erover.

    Nee, ik heb mijn oog al tijden op dat dikke Dikkie Dik boek
    Staan zo lekker veel verhaaltjes in.
    "Als iemand een smakeloze opmerking maakt, dan neem ik die meestal met een korreltje zout."

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    10.569
    12-01-2006

    Citaat Geplaatst door Sabrun_Jameel Bekijk reactie
    Weleda is geweldig ja! Ik gebruik het ook voor mijn zoontje. Vooral die Calendula Creme is echt super en kun je overal voor gebruiken. Ik zou zeker een setje kopen voor je vriendin.
    Ja he? Ga ik zeker doen.
    "Als iemand een smakeloze opmerking maakt, dan neem ik die meestal met een korreltje zout."

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    10.569
    12-01-2006

    Citaat Geplaatst door Sabrun_Jameel Bekijk reactie
    Leuk zeg, dat kende ik ook nog niet. Ik heb gisteren nog een hand- en een voetafdrukje gemaakt van mijn zoontje maar het was in klei dus ik moet de afdrukjes nog even verven zodat het goed te zien is, maar zoiets is ook leuk!
    Je bedoelt die pakketjes van Babywalz?
    "Als iemand een smakeloze opmerking maakt, dan neem ik die meestal met een korreltje zout."

  14. #29
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    Citaat Geplaatst door MyMy Bekijk reactie
    Bijenkorf heeft leuke baby-kleding...check de kleding van noppies (erg leuk).
    Babykledinglijn van noppies erg schattig!!
    @ topicstarter.. je kan ook online kijken www.kixx-online.nl aanrader!!
    Baby djelli is zo'n schatje! Rabbi i 7afdo o Galihli

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    12.998
    19-01-2009

    Ja en die foto die je als eerste had geplaatst. Erg leuk om zoiets te hebben maar ik bedenk me net dat ik niet weet of dat wel is toegestaan... Aangezien het wel een beeld is van een lichaamsdeel van een levend wezen... Eerst maar even uitzoeken dan!

    Citaat Geplaatst door Doortje Bekijk reactie
    Je bedoelt die pakketjes van Babywalz?

    إذا سكت العالم تقية و الجاهل بجهل فمتى يظهر ألحق؟