1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    26-02-2002

    Angry centraal station utrecht en de jongens daar

    Meiden meiden kennen jullie dit ook?


    loop je rustig te winkelen stormen er opeens tientallen marocboys op je af of die zerma 2pac negers.



    gister was ik dus in utrecht voor het eerst en ik kon me oren niet geloven wat die jongens daar allemaal zeggen, geen schaamte, veel lef, maar toch weer laf.

    ik kom uit een bescheidewn dorpje waar wijn geloof ik de enige marocanen zijn, nl boys fluiten ook wel eens maar niet zo erg.

    nou wou ik vragen, wat vooral de meiden hiervan vinden,zijn jullie het inmidels zo gewend dat het normaal voor jullie is

    xxxx marocgirl
    Love is for everyone, you just got a find it.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9
    05-12-2001

    ja dat klopt de jongens daar(maar niet allemaal)zijn net als de meeste jongens uit Den Bosch.
    maar ja je weet ze hebben niets anders te doen

    ciao
    sharissa

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16
    26-02-2002

    maar ik vindt het zo raar dat ze zich niet schamen of zo
    Love is for everyone, you just got a find it.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9
    05-12-2001

    ik ken een jongen uit Utrecht ,in het begin deed die kei lief en toen we elkaar beter leerden kennen toen was het zoiets van .........iek
    sharissa

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    dat soort jongens heb je in heel Nederland (over de hele wereld)!

    Ik vraag me nog steeds af of ze zich niet schamen , vooral als je ze negeert of uitscheld.
    dat is toch een afgang of zie ik dat verkeerd?
    Vooral als ze met een groep staan en eentje probeert ze3ma stoer te doen, dan staat ie toch voor l ul bij zijn zogenaamde vrienden?

    welke jongen kan mij hier antwoord op geven?
    NIZNO ED POTS!!!

  6. #6
    Moderator

    Reacties
    24
    11-12-2001

    WHUHAHAHHAHAHAHAHAHA

    ik erg me er wel aan hoor

    maar weet je wat het is als je onbekend bent denken ze schyt we kennen haar toch niet maar als ze je kennen piepen ze wel anders dan hoor je niks van ze echt

    WHUAHHAHAHA ach ja wie weet stond je ware daar wel tussen

    maar ff serieus : je moet je er gewoon niks van aan trekken en vooral niet omkijken als ze fluiten ofzo want dan ben je gelijk slecht gewoon door lopen en geen aand8 geven en als ze vinden dat je kapsones hebt pech dan!!!!! moeten we maar niet fluiten of sissen

    ps. je kan ook als ze psssst zeggen
    dat jij dan ksssst zegt schrikken ze gelijk

    oke dat was ik weer met me verhaal

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9
    05-12-2001

    laat ze maar lekker versieren zou ik zeggen
    sharissa

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16
    26-02-2002

    ja sabrinat dat vraag ik mij ook af, enne kate26 meen je dat nou hahha gekkie

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    19
    23-02-2002

    HOI ALLEMAAL,

    IK BEN EEN UTRECHTSE JONGEN. IK WEET WAT JULLIE BEDOELEN EN IK GEEF JULLIE GELIJK HET IS ZO. DAT IS OOK DE REDE DAT IK DAAR BIJNA NOOIT KOM. MAAR HEB JE DE MEISJES GEZIEN DAARZO ZE GENIETEN HELEMAAL VAN DE AANDACHT. EN NOG IETS ER ZITTEN DAAR IN HC UTRECHT VEEL JONGENS UIT RDAM, ADAM, DH, EN NOG VEEL MEER PLAATSEN. DE MEESTE GOEIE EN TOFFE UTRECHTSE BOYS KOMEN DAAR NIET EN GAAN OOK NIET IN U OF EEN VAN DIE GRATE STEDEN UIT MAAR IN DORPEN ZOALS SLIEDRECHT, BEESD, EN NOG VEEEEEEEEEEEEEEEEL MEER.

    MET ANDERE WOORDEN MEIDEN, DE PSSSST JONGENS MOET JE LATEN GAAN MET DE HUMM MEISJES. EN ZOALS GOEIE MOOIE INTELEGENTE JONGENS ALS MEISJES ZIJN MOEILIJK TE VINDEN.



    DUS W8 RELAX TOT DAT JE MET EL MEKTAB EENTJE TEGEN KOMT EN GA NIET ZOEKEN IN ADAM RDAM DH OF U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    DIT GELD VOOR MEIDEN ALS JONGENS!!!!!!!!!!!!

    MZZL

    MORAD
    CHAIT AAN IEDEREEN !!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    570
    17-02-2002

    DIE SOORT JONGENS ZIJN NIET ALLEEN IN UTRECHT MAAR OOK IN HEEL VEEL ANDERE STEDEN B.V. RDAM ADAM DEN HAAG NOEM MAAR OP!!!!!

    EN MOHAM!!!!! HOE BEDOEL JE LIGT HET NIET AAN JULLIE KLEREN!!!!
    OOK AL ZOU IK EEN VUILNISZAK AAN HEBBEN DAN FLUITEN ZE NOG STEEDS!!!!

    GEWOON GEEN AANDACHT AAN SCHENKEN!!! ZIJN ZE GELIJK OP HUN PIKKI GETRAPT!!!!!!!!!!!!!!!

    SOMMIGE JONGENS LIJKEN WEL ROBOTEN ZE PROBEREN HET BIJ ELKE ELKE MEISJE DIE LANGS KOMT GELIJK PPPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTT HA ZWINA HOE GAAT HET!!!!!!! HAHAHA LAAT ME NIET LACHEN


    GROETJES LELALAILA

  11. #11
    Alhamdoelilah

    Reacties
    334
    18-02-2002

    Inderdaad ja,de 1e keer dat ik weg ging had ik mee zoiets van hier kom ik niet meer terug.Maar dan kun je nergens terugkomen,overal wegblijven!!
    Gewoon zoals er al meer hebben gezegd,geen aandacht aan schenken!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    19
    23-02-2002

    HOCEIMALADYZZZ

    ALS JE DAT NIKS VINDT MOET JE DAAR GEWOON NIET LOPEN MAKKELIJK ZAT TOCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    EN NIET LOPEN EN ACHTERAF COMMENTAAR GEVEN.

    MZZL
    CHAIT AAN IEDEREEN !!!

  13. #13
    ANDERS!!¤¤OP ZN BEST

    Reacties
    176
    02-09-2001

    he nadia hoe was het in utrecht. wel leuk joh, alleen je weet die jongens he. ja joh. ik ben helemaal gek geworden van dat pssssssssssssssst, wel 45 x.
    en naadje weet je hoeveel nummers ik heb verscheurd, nee vertel.
    gewoon 8 nummers. ha ha ha, vorige keer had ik er 15. denk je het dat het steeds minder zal worden.

    ja ik denk het wel, nog 1 of 2 x en je word bijna niet aangesproken.
    behalve het pssssssssst he. dat blijf je horen ook al is het niet voor je bedoeld.




    p.s. nederland heeft nou eenmaal geen goeie overdekte boulevard.
    vandaar zogenaamd HC
    (¯`·.¸¸.+>Waarom nemen mensen voor elkaar geen tijd Omdat ze steeds aan het jagen zijn Dat is nu eenmaal een feit De een rent nog harder bij de ander vandaan Kan er nog wel iemand eventjes rustig blijven staan<+.¸¸.·´¯)
    (¯`·.¸¸.+>oprechtheid leidt tot deugd!!leugenachtigheid leidt tot zonde!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Dat psst psst gedoe dat bestaat al jaren onder
    een "bepaalde" groep Marokkaanse jongeren.
    Wat kan je eraan doen? NIETS.
    Ik stoor me daar niet aan, ik doe net of ik ze
    niet zie en loop gewoon door. Zolang ze me
    gerust laten en niet aan me komen en uit mijn buurt
    blijven dan mogen ze mag mij de hele dag psst roepen.
    Als dat hun vermaak is , tja, dan doen ze maar.

    Star*

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    570
    17-02-2002

    m&l MOURAD IS HET ZO ERG!!!!!