Poll resultaten: wat weet jij over masturbatie in de meening van de islam, halaal of haram??

Stemmers
79. Je mag niet stemmen op deze poll
  • verboden "haram'' in de islam, iedereen weet dat!!!

32 40,51%
  • toegestaan "halaal" voor de jongeren maar niet gezond!!!

3 3,80%
  • toegestaan voor de jongeren en niet schaadlijk voor gezondheid!!!

12 15,19%
  • ik weet niet!!!

33 41,77%
Meerkeuze vragen
    MVC Lid

Reacties
    184
    08-07-2003

Origineel gepost door Nassimatje
    Tegenwoordig weet niemand wat halal of Haram is. Is het niet eens tijd om ons een beetje aan de tijd aan te passen.

Bij de bijbel heb je nieuwe testament en de oude testament. Misschien moet er nieuwe Koran komen en een ouwe Koran??
    In de nieuwe Koran gaan we dingen een beetje aanpassen aan de tijd . Niet zo'n slecht idee als je er goed overnadenkt. Want toen de Islam is begonnen, hadden we geen Tv. Is het nou verboden om Tv te kijken ofniet???

Als ik sommige dingen lees, dan ben ik helemaal verdwaald in mijn eigen geloof.

Asalaam wa aleikom

Wil je dat er gebeurd wat er met het Christendom is gebeurd? Wil je dat we elk jaar nieuwe regels krijgen en dat we de ene keer wel iets mogen doen en dan weer niet en dan weer wel en dan weer niet....enz

Wat is een van de mooiste dingen van de islam? Dat we een boek van Allah hebben die niemand heeft veranderd. Niet eens een letter!

Vergeet niet dat de Koran, Allah's woord is! Dus jij vindt dat een sterfeling het woord van Allah mag wijzigen? Waarom denk je dat Allah tevreden is met de Ummah van Mohammed (vzmh)? Omdat hun volgens de Koran leefden!

Straks krijg je dat iedereen maar 1 keer per dag wil bidden en dan zal je zien dat het wordt veranderd omdat we toch zijn begonnen met het veranderen van de Koran.

Ik snap niet hoe je aan zoiets kan denken?! Wie ben jij (sterfeling en in Allah's handen, Hij kan doen met jou wat Hij wil) tegenover Allah ?

Denk goed na voordat je zoiets zegt het lijkt net of je het niet eens bent met Allah ! Want onthoud: De Koran is Allah's woord....

Wa aleikom salaam
    Neem een kijkje op mijn site www.boug.tk ...de islamitische website voor jou en mij!

Ik hou van jou BouG85 28-01-2004

MVC Lid

Reacties
    10
    13-10-2004

Citaat Geplaatst door Nassimatje
    Tegenwoordig weet niemand wat halal of Haram is. Is het niet eens tijd om ons een beetje aan de tijd aan te passen.

Bij de bijbel heb je nieuwe testament en de oude testament. Misschien moet er nieuwe Koran komen en een ouwe Koran??
    In de nieuwe Koran gaan we dingen een beetje aanpassen aan de tijd . Niet zo'n slecht idee als je er goed overnadenkt. Want toen de Islam is begonnen, hadden we geen Tv. Is het nou verboden om Tv te kijken ofniet???

Als ik sommige dingen lees, dan ben ik helemaal verdwaald in mijn eigen geloof.

nope we gaan de koraan niet veranderen!!!!! ik bedoel hoe zie je dat voor je....een stel jongeren die hun wensen op schrijven wat ze graag willen doen zonder dat t haram is en een cyber imaam die ff snel een nieuwe koraan in elkaar zet......DENK FF NA!! .......WIL JE!!

Lalatkoum

Reacties
    92
    05-01-2007

Citaat Geplaatst door DaNGeRouZLy Bekijk reactie
    heb je het ook in het engels?

dokters zeggen ook dat een glaasje wijn goed is maar de Islam verbiedt het ons
    el hamdoullah dat de islam het ons verbiedt