1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    991
    22-04-2009

    Arrow ~* Ooit gedacht, Nooit verwacht *~ (uitgehuwelijkt)

    Dames & Heren,

    Ik ga een verhaal beginnen, dit is niet mijn eerste verhaal, maar ik heb die ander nooit afgemaakt. Ik zal insha’allah met een nieuwe beginnen eentje met verdriet, drama, angst en niet te vergeten liefde & geluk. Het is zelfverzonnen dus NIET waar gebeurd Ik kan jullie allemaal garanderen dat het een leuk verhaal wordt. Veel leesplezier, hier kom het eerste stuk:

    Ooit gedacht, Nooit verwacht
    Elke dag, elke nacht
    het enige wat ik voel is pijn
    Pijn van verdriet,
    Pijn in mijn hart,
    Pijn die niemand ziet
    Dit is mijn leven,
    Die Allah mij heef gegeven


    “Auw, yemma niet doen!!!”, riep ik hard. Mijn moeder bleef verder trekken, zonder medelijden of pijn keek ze me aan. “hoe vaak moet ik nog zeggen, geen tegenspraak!”zei ze kwaad. Ze liet mijn haren eindelijk los. Met tranen in mijn ogen ging ik met mijn hand door mijn haar. Ik hoorde mijn moeder weglopen. Hier zit ik dan in mijn kille kamer, als ik niet op school of in de keuken ben. Dan zit ik hier met verdriet. Mijn leven bestaat voor het grootste deel uit verdriet. Mijn ouders die mij niet mogen. Geluk dat ken ik niet. Ik ben Nadia en ben 18 jaar, ik heb een beste vriendin Lamia. Bij haar kan ik al mijn gevoelens kwijt. Zij is de enige die mij begrijpt. Er dwaalt altijd maar een vraag door mijn hoofd: Zal ik ooit gelukkig worden?. Ik stond op en ging liggen op mijn bed. Ik pakte mijn gedichtenboek erbij en begon te schrijven. “Nadia!! Kom eens!”riep mijn ma. Ik liep snel de keuken in en stond nu paal voor haar. “help me met het avondeten?”. Ik deed wat ze me vroeg. Na een uur ging ik mijn kamer weer opzoeken. Mijn vader kwam 5 minuten later thuis. Eerlijk gezegd ben ik erg bang voor mijn vader. Hij die mijn vrijheid van me afpakte. Elk meid mag de straat wel op om nieuwe kleren te kopen, en ik, mijn moeder moest dat altijd voor me doen, want anders gaan mannen naar me kijken. Hallo de wereld bestaat voor de helft uit mannen. Hij zegt dat het beter is voor de islam, maar vrijheid afpakken hoort dat er ook bij?. BONK de deur van mijn kamer vloog open, ik zag de vurige ogen van mijn vader mijn kant op kijken. “Wat heb ik gehoord van de buurman?”vroeg hij boos. Bang en stilletjes keek hem aan. PATS, het was een harde klap en hij bleef door slaan. Voordat ik wat kon zeggen. Werd alles al zwart……..

  2. #2
    :D

    Reacties
    104
    03-03-2008

    Wat heeft de buurman geluld?

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    991
    22-04-2009

    morgen zal ik insha'allah verder gaan

  4. #4
    Dignity

    Reacties
    5.304
    10-02-2010

    UUP! nieuwe fan l
    It's not the eyes that are blind, but the hearts

  5. #5
    Al Hamdoulilah

    Reacties
    2.560
    01-03-2006

    ik meld me aan

    Het is een goed begin!
    Up

    To Love is Nothing ..
    To be loved is Something..
    To Love & be Loved..
    is Everything ♥


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    550
    25-07-2009

    Up,!
    Daden laten zien waarom woorden niets waard zijn.

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    214
    08-03-2009

    Wat was jou ander verhaal ?
    Up Up

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    991
    22-04-2009

    Citaat Geplaatst door Hafsa6 Bekijk reactie
    Wat was jou ander verhaal ?
    Up Up
    alleen door hem is mijn leven verwoest, maar die is neit zo leuk

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    991
    22-04-2009

    bedankt voor het uppen dames, hier komt een vervolg

    Ik bewoog mijn hoofd, pijnlijke scheuten gingen door mijn lichaam heen. Rustig opende ik mijn ogen. Ik voelde iets op mijn lippen, iets vloeibaars. Het was de bittere bloed die de weg naar buiten vond. Rustig stond ik op en liep naar de douche. Ik liet het koude water over mijn lichaam lopen. Het deed zo pijn, niet de blauwe plekken of krassen, maar de pijn in mijn hart. Wat heeft de buurman gezegd?. Ik kleedde me om en bleef in de douche. Afwachtend, kijkend en denkend. Moet ik de douche wel verlaten?. Mijn vader gaat me weer slaan, ik voel het en dit keer niet alleen mijn vader,maar ook mijn moeder. Rustig maakte ik de deur open. Opgelucht liep ik door, Mijn vader is nergens te bekennen, tenminste dat dacht ik. Net voordat ik mijn kamer in loop, wordt ik aan mijn haren getrokken. “vieze **** ik heb nog steeds geen antwoord gekregen, De tranen vonden hun weg. “i…ik…. Weet niet wat hij heeft gezegd”zei ik bang . PATS, die voelde ik aankomen. “ De zoon van de buurman heeft je met een jongen gezien”, zei hij kwaad. Ik wist niet wat ik hoorde. Die vuile *****, Altijd moest hij wat verzinnen zodat ik weer die klappen ontvang van mijn ouders. Ja ik heb het over Yassin, mijn buurjongen. Hij vond mij een tijdje leuk. Hij kwam op een dag naar me toe lopen en vertelde me dat hij heel lang een oog op me had. Ik schrok door zijn woorden, want hij is de grootste player van heel de wijk. Ik was wel erg gemeen op dat moment en er kwam van alles uit mijn mond. Geschrokken keek hij me aan en zei het meeste onvergetelijke woorden:”Hier zal je spijt van krijgen”. Het was soort van een bedreiging. Dus daarom maakt hij mij altijd zwart door bullshit aan mijn ouders te vertellen. “Ewa!!!”, zei mjjn vader. “het is nier waar,echt niet”stamelde ik uit. “ja zeker , dit verzint hij zeker yek?”, zei hij nog kwader. Er vloog een vuist mijn linkeroog op. Dat deed zeer. Hij begon weer te slaan, here we go dacht ik.

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    214
    08-03-2009

    Citaat Geplaatst door NtjeB Bekijk reactie
    alleen door hem is mijn leven verwoest, maar die is neit zo leuk

    Ah ok ik hoop dat je dit verhaal zult afmaken het is zeker een goeie start

  11. #11
    meerdere gebruikers

    Reacties
    353
    31-03-2009


    Ben jij hem ook al hier begonnen Naualtje?
    haha ik ook
    mohiem up!!!!

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    214
    08-03-2009

    Citaat Geplaatst door geakke_ysmntje Bekijk reactie

    Ben jij hem ook al hier begonnen Naualtje?
    haha ik ook
    mohiem up!!!!

    Ben je van Bny Bouiach ???

  13. #13
    meerdere gebruikers

    Reacties
    353
    31-03-2009

    Citaat Geplaatst door Hafsa6 Bekijk reactie
    Ben je van Bny Bouiach ???
    Jeps, jij ook?

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    214
    08-03-2009

    Mooi vervolg doe zo voort

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    214
    08-03-2009

    Citaat Geplaatst door geakke_ysmntje Bekijk reactie
    Jeps, jij ook?
    Jah ben ook van daar heb alleen hollanders bij mij in de buurt wonen ik ben de enige Belg.