1. #406
    MVC Lid

    Reacties
    75
    21-01-2013

    lees mijn verhaal when you left i lost the part off me

  2. #407
    'N Ziel Vol FantaSie

    Reacties
    429
    13-01-2009

    Nice Mvr_Saaaanaatje van me

    Super schrijf talent hebt je !!

    >> I'm Back !! !! !!


  3. #408
    MVC Lid

    Reacties
    24
    17-09-2011

    saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

  4. #409
    UseYourMind

    Reacties
    521
    06-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    fan erbij


  5. #410
    MVC Lid

    Reacties
    2.503
    08-06-2010

    Lees mijn verhaal Bedrogen door mijn ex :http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4863819

    trotse halfbloedj€


  6. #411
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Hoodmodel II



    Verantwoording
    © 2014 HOOD
    Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze opgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen, of enige andere manier zonder voorafgaande toestemming van de auteur.


    Dit verhaal is het vervolg op het verhaal Hoodmodel

    Dit verhaal is geheel fictie

    Baby don't love me, that will hurt.



    Wanneer je veel op je geweten hebt, ben je niet meer bang voor het maken van zondes. Wanneer geld je niet veranderd, maak je niet genoeg. Wanneer ze in jouw afwezigheid over je spreken, doe je iets goed. Wanneer iemand je bedreigt, moet je daar een eind aan maken. Wanneer iemand denkt dat jij een pion bent, maak je van hem een doelwit. Wanneer je dader bent, ben je ook slachtoffer. Wanneer regels gemaakt worden, zal iemand ze gaan breken. Wanneer ze geen hoogte van je krijgen, verklaren ze je voor gek. Wanneer je bang bent, ben je dom. Wanneer je slim bent, moet je dom spelen. Wanneer iemand veel praat, weet je dat hij zwak is. Wanneer je denkt dat je het gaat maken, ga je vallen. Wanneer je denkt dat je vrienden hebt, ga je merken hoe hard je jezelf nodig hebt, want er zijn geen vrienden. Wanneer geld je doordraaft tot gekkigheid, ben je een slaaf van papier. Wanneer de enige uitweg je dood kan betekenen, moet je ervoor gaan. Het is namelijk de enige uitweg. Risico is een harde kern in mijn leven. De enige kern in mijn leven.

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  7. #412
    MVC Lid

    Reacties
    904
    05-03-2014

    Let niet op punten en commas

  8. #413
    MVC Lid

    Reacties
    904
    05-03-2014

    Hahahahaaha....

  9. #414
    afwezig.

    Reacties
    1.321
    02-05-2012

    Citaat Geplaatst door utrechtjuh18 Bekijk reactie

    Mijn 3e nieuwe verhaal binnen kort


    Het gaat over een meisje dat door haar 6 broers wordt op gevoed.
    Ze hoort een jongen praten over een kickboks toernooi die ze stiekem heel leuk vindt.
    Alleen die kickboks toernooi is alleen voor jongens hoe pak ze dit aan? om toch bij de jongen te zijn die ze leuk vindt

    Groetjes utrechtjuh18
    is deze verhaal al af??
    trotse Tawayaghets zi Alhoceima

  10. #415
    MVC Lid

    Reacties
    6
    06-01-2015

    Wat een spannende verhaal

  11. #416
    MVC Lid

    Reacties
    615
    19-01-2013

    Written by xSanaa


    My Way Of Life

    Astaghfirullah for my past
    Alhamdulillah for my present
    And In Shaa Allah for my future


    Proloog:

    Daar sta ik dan. Vastgeketend in handboeien word ik naar voren geduwd om zo op een houten blok te staan dat als een podium moet voorstellen. Ik voel de brandende hitte van de zon op m’n olijfkleurige huid en zie dat m’n voorheen bruine, lange, steile lokken verkleurd zijn naar donkerblond. Met m’n grote grijze kijkers, kijk ik rechts en links van me waar ook een aantal mensen geboeid zijn met allen een toekomst als slaaf of bediende. Sommigen zien de toekomst somber in en beginnen te huilen voor waar hun lot hun zal brengen. Met een snelle blik die ik naar voren werp, zie ik toeschouwers met vol nieuwsgierigheid naar ons kijken, ook zie ik de mensen met een hogere status ons richting op kijken die als de kopers voorstellen. Met angst voor wat er komen zal kijk ik naar de punten van m’n onlangs versleten sandalen en begin met het reciteren van de Koran. Ik voel de angst wegebben en begin een onbeschrijfelijk intens gevoel te krijgen. Totdat ik opeens opschrik vanuit m’n gedachtes door het geroep van de man die m’n leven tot een ondraaglijke hel heeft gemaakt. De man die ik tot de dag van vandaag verafschuw, Rashid. Hij kondigt elke slaaf een voor een aan, waarbij hij reclame maakt alsof we te koop staan als een stuk vee. De boosheid en frustraties borrelen langzamerhand weer op waardoor ik op de binnenkant van m’n wang bijt om me in te houden. Nadat een aantal slaven verkocht zijn, is het mijn beurt om een stap naar voren te nemen. Nog steeds richt ik mijn blik naar de punt van m’n sandalen. Rashid stelt mij voor en zegt dat wanneer ze niet voor mij gaan, zeker een kans mislopen waarvan je veel spijt van zal krijgen. Toen ik dacht dat ik niet bozer kon worden, had ik het mis. Ik ben woedend en probeer met al m’n wilskracht mezelf te beheersen. Nadat Rashid z’n zegje heeft gedaan, hoor ik een tijdje een stilte om me heen totdat ik opeens een mannelijke stem hoor. Het was een fluwelen stem waardoor elk mens kippenvel zal krijgen. ‘’Verkocht’’ hoor ik hem zeggen. Verschillende emoties razen door me heen angst, blijdschap, verdriet, boosheid. Ik kom langzamerhand tot het besef dat dit m’n leven alweer compleet zal veranderen.
    Ik ben Amina Tahiri, mede door mijn moeder die mij de voornaam gaf en de achternaam die ik van m’n vader heb geërfd, en dit is mijn verhaal.


    Dit verhaal valt onder auteursrechtelijke bescherming. Het auteursrecht is het uit*sluitend recht van de maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld.



  12. #417
    MVC Lid

    Reacties
    9
    06-05-2015

    heey allamaal zouden jullie mijn verhaal willen lezen op wattpad https://www.wattpad.com/myworks/43319369-el-maktab
    el maktab door xnaatje123
    xoxox

  13. #418
    MVC Lid

    Reacties
    5
    10-05-2016

    Appie en de 40 rovers
    Net als altijd waren ze bezig de ,twee neefjes Abdel en Ayoub de ene met geld en de ander weer met een vrouw. Abdel of Appie was weer in moeilijke situatie beland want de kluis ging niet open in zen hoofd gingen de gekste verhalen rond over auto's en vrouwen of je kon beter zeggen vrouw want hij was anders dan zen neef hij hield van een vrouw over wie hij steeds droomde. Ondertussen zat Ayoub op de bank met een vrouw te relaxen hij kreeg een appje binne van Appie terwijl hij aan het kroelen was met haar "Kom snel deze ding wil niet open " "rustig als het vandaag niet lukt is het geen ramp" reageerde Ayoub En percies op dat moment hoorde appie sirene en hij pakt de kluis en rent naar de deur maar voordat hij het deur openmaakt kijkt hij door het sleutelgat kijken of die le7nesh buiten stond. De straat zat vol met die blauwe ratten,hij lacht en rent via de tuinen weg richting de Vespa die hij mocht lenen van Rachid die scarface werd genoemd door zen litteken. Ayoub kijkt ondertussen op zen telefoon op RTV Utrecht of der wat stond over de inbrak van zen neefje want ze hadden afgesproken dat hij om 22:30 bij hem zou zijn en het was nu 22:46 "Liefie waarom ben je gespannen " zei het wijf waarvan de naam er niet doe doet tegen Ayoub maar hij reageert niet, opdat moment komt appie binnen en geeft hij Ayoub de kluis en gaat weg "Niffo waar naar toe" "Waar ben je de laatste tijd mee bezig je gaat achter die hoeren aan en vergeet met wie was toen je niks had sinds je contract met FC Utrecht heb getekend ben je vergeten wie je eten gaf toen je honger wat " "Houd je kanker bek je praat nu onzin hè kanker straatrat "Waneer was het de laatste keer dat we samen een 'Torie' hadden gezet " "klaar nu stil" zei het meisje die bijna half naakt op de bank lag omdat ze seks wilde hebben met skylie die de kluis vol op kimmie gooit en nog een keer kanker rat schreeuwt "ik ben liever een rat dan een slang" en hij gaat weg met een bloedend voorhoofd hij smijt de deur dicht en skylie schreeuwt via het raam "de groeten aan Chaima " Appie deed net alsof hij niet luisterde en startte de scooter en ging weg op naar Babylone de club waar hij vaste klant was. Onderweg schudt hij nog een Turan van zich af eenmaal aangekomen zit hij Tarik en Ayoub tandje shisa roken hij loopt naar hun geeft ze een hand en ze kijke de film Scarface en toevallig komen Scarface en Ayoub binnen Tandje lacht naar hun. Rachid roept de ober en bestelt het was bekend dat Rachid schulden had maar toch deelde hij. Appie kreeg zen scooter voor inbraken zoals die van nog net het is 4:00 tijd om te bidde en allebei de Ayoubs en appie verrichten het gebed. Rachid bleef kijken naar Scarface en zit aan ze litteken vanaf kleins af aan is hij fan van hem alleen al door die litteken. De volgende week staan ze voor de deur van de Albert Heijn ,waar Rachid een verbod op heeft , opeens zien ze een moeder huilen ze gaan naar haar toe en Ayoub vraagt in het Berbers:'Wat is er gebeurt' 'Hij is dood' 'wie' 'Ayoub' 'welke' 'mijn zoon' opeens was het stil Ayoub tandje met wie ze de vorige keer nog waren is er niet meer hij werd doodgeschoten in zen maag werd gezegd maar wat er echt gebeurde weet niemand.


    dit is mijn eerste verhaal als het jullie bevalt zal ik een vervolg schrijven

  14. #419
    MVC Lid

    Reacties
    677
    26-09-2016

    Er ging geen kluis open in z'n hoofd?

  15. #420
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    klk