1. #1
    Free Palestine

    Reacties
    449
    20-03-2007

    Website sharia4belgium offline gehaald

    BRUSSEL - De controversiële website sharia4belgium is vanmorgen niet bereikbaar. Wie naar de pagina surft, krijgt een vermelding dat de pagina ‘bevroren is’. Het is momenteel niet duidelijk door wie de site offline is gehaald.

    Gisteren kondigde minister van Binnenlandse Zaken Annemie Turtelboom (Open VLD) aan dat de site permanent zou gevolgd worden. Als er sprake was van strafbare feiten zouden die worden doorgespeeld aan het gerecht.

    Sharia4begium is een Antwerpse moslimorganisatie die meent dat Europa uiteindelijk zelf zal kiezen voor de invoering van de sharia ‘als oplossing voor alles. De website lanceerde de oproep om de lezing van Benno Barnard aan de Antwerpse Universiteit te verstoren. Begin januari werd in Groot-Brittannië de Britse tegenhanger Islam4uk verboden op basis van de antiterreurwetgeving.

    bron
    Allahu Akbar!
    Radithoe Billahy Rabban.. Wa Bi Muhammadin Rassoelan.. Wa Bil Islamy Dienan


    Lees het verhaal van een ware held.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.260
    05-02-2007

    Dat is me ook opgevallen. Extreem-rechtse en extreem-linkse sites blijven gespaard.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    6.370
    18-12-2009

    Citaat Geplaatst door Uccen Bekijk reactie
    Dat is me ook opgevallen. Extreem-rechtse en extreem-linkse sites blijven gespaard.
    sites zoals als het stormfront worden in vs gehost dus daar valt niks tegen te doen

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    4.577
    08-02-2010

    ik zelf ben een moslim maar ze mogen van mij die sharia in hun tagna stoppen!

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.506
    24-10-2008

    En ondertussen Afghanistan, Irak plot bombarderen opdat ze hun ''wetenschappelijke'' projecten voor NASA kunnen betalen.

    Grappig dat ze de wereld willen laten geloven dat het Westen democratisch en rechtvaardig is.

    Sharia Wetgeving is de oplossing voor alles. Het accepteert geen armoede en uitbuiting van arme landen. Islam trekt vanzelf mensen aan..... dus laat ze maar alles sluiten wat ze willen.

    Omgekeerde wereld.

  6. #6
    Free Palestine

    Reacties
    449
    20-03-2007

    Citaat Geplaatst door bokitoo2 Bekijk reactie
    ik zelf ben een moslim maar ze mogen van mij die sharia in hun tagna stoppen!
    Je spreekt jezelf tegen. Hoe kun jij jezelf moslim noemen als je de sharia niet accepteert. Sharia IS de Islam.
    Allahu Akbar!
    Radithoe Billahy Rabban.. Wa Bi Muhammadin Rassoelan.. Wa Bil Islamy Dienan


    Lees het verhaal van een ware held.

  7. #7
    La ilaha ilalah!

    Reacties
    2.855
    13-05-2005

    Citaat Geplaatst door bokitoo2 Bekijk reactie
    ik zelf ben een moslim maar ze mogen van mij die sharia in hun tagna stoppen!
    Wat een achterlijke opmerking. Hoe kun je zeggen dat je moslim bent en dat je tegen de wet van ALLAH bent. Ben je op je achterhoofd gevallen wella?

    Strijders met zwarte vlaggen zullen uit Khurassan (Afghanistan) komen. Niemand zal ze kunnen stoppen tot ze in Baitul Maqdis (Jeruzalem) zijn.
    (Overgeleverd in At Tirmidhie).


  8. #8
    Free Palestine

    Reacties
    449
    20-03-2007

    Citaat Geplaatst door Abu_Charafedine Bekijk reactie
    Wat een achterlijke opmerking. Hoe kun je zeggen dat je moslim bent en dat je tegen de wet van ALLAH bent. Ben je op je achterhoofd gevallen wella?
    Onwetendheid speelt een heel grote rol broeder.
    Allahu Akbar!
    Radithoe Billahy Rabban.. Wa Bi Muhammadin Rassoelan.. Wa Bil Islamy Dienan


    Lees het verhaal van een ware held.

  9. #9
    Thadbath

    Reacties
    2.238
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door bokitoo2 Bekijk reactie
    ik zelf ben een moslim maar ze mogen van mij die sharia in hun tagna stoppen!

    arme tagna van ze..

  10. #10
    Thadbath

    Reacties
    2.238
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door Amira_1986 Bekijk reactie
    En ondertussen Afghanistan, Irak plot bombarderen opdat ze hun ''wetenschappelijke'' projecten voor NASA kunnen betalen.

    Grappig dat ze de wereld willen laten geloven dat het Westen democratisch en rechtvaardig is.

    Sharia Wetgeving is de oplossing voor alles. Het accepteert geen armoede en uitbuiting van arme landen. Islam trekt vanzelf mensen aan..... dus laat ze maar alles sluiten wat ze willen.

    Omgekeerde wereld.

    Als het een oplossing zou zijn dan was de Sharia overal ingevoerd in islamitische landen..

  11. #11
    أمستردام

    Reacties
    19.315
    12-12-2006

    Er zijn maar 2 landen waar een volledige sharia wetgeving is ingevoerd en dat zijn Iran en SA.

    Nou, echt een voorbeeld voor de rest van de mensheid ..
    "Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

  12. #12
    Free Palestine

    Reacties
    449
    20-03-2007

    Citaat Geplaatst door RiffiaZiHolland Bekijk reactie
    Als het een oplossing zou zijn dan was de Sharia overal ingevoerd in islamitische landen..
    Een land met meerderheid moslims is niet automatisch een islamitische land. Dat zijn tirans, ze doen wat hun het beste uitkomt. En Sharia is de enigste oplossing. De sharia, die bepaald is door Allah , kent geen fouten en is perfect. Democratie is door de mens gemaakt. Een mens maakt fouten. Maar je zal dit nooit begrijpen tenzij je een moslima bent.
    Allahu Akbar!
    Radithoe Billahy Rabban.. Wa Bi Muhammadin Rassoelan.. Wa Bil Islamy Dienan


    Lees het verhaal van een ware held.

  13. #13
    Free Palestine

    Reacties
    449
    20-03-2007

    Citaat Geplaatst door pseu Bekijk reactie
    Er zijn maar 2 landen waar een volledige sharia wetgeving is ingevoerd en dat zijn Iran en SA.

    Nou, echt een voorbeeld voor de rest van de mensheid ..
    En jij bepaalt dat? Nee! NOS heeft dat al gedaan voor jou.
    Allahu Akbar!
    Radithoe Billahy Rabban.. Wa Bi Muhammadin Rassoelan.. Wa Bil Islamy Dienan


    Lees het verhaal van een ware held.

  14. #14
    Thadbath

    Reacties
    2.238
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door 3bdelhakim Bekijk reactie
    Een land met meerderheid moslims is niet automatisch een islamitische land. Dat zijn tirans, ze doen wat hun het beste uitkomt. En Sharia is de enigste oplossing. De sharia, die bepaald is door Allah , kent geen fouten en is perfect. Democratie is door de mens gemaakt. Een mens maakt fouten. Maar je zal dit nooit begrijpen tenzij je een moslima bent.

    Alle wetten zijn menselijk, dus ook de Sharia.

  15. #15
    أمستردام

    Reacties
    19.315
    12-12-2006

    Citaat Geplaatst door 3bdelhakim Bekijk reactie
    En jij bepaalt dat? Nee! NOS heeft dat al gedaan voor jou.
    Kom maar met een ander land dat volgens een volledige sharia wetgeving kent dan ..
    "Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."