1. #1
    # , 'Filosofisch',

    Reacties
    537
    30-01-2010

    Wie had dit ook? [ Zwanger? ]

    Ik moest de 8ste van deze maand ongesteld worden. Maar ben het tot nu toe niet geweest. heb meer dan 6 zwangerschaptesten gedaan. allemaal negatief. Verder ben ik niet moe of misselijk. wel voel mijn borsten wat raar aan en beetje maagzuur (Die symptonen heb ik meer dan 2 maanden en werd destijds soort van ongesteld). Verder heb ik af en toe menstruatiepijn. Kan het zijn dat ik zwanger ben?

    - Gett married or die trying-


  2. #2
    Carpe Noctem

    Reacties
    4.106
    17-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik koekeloer mee, ben ook overtijd En ongeveer zelfde 'symptomen' als jij...

    I can feel my body rock every time you call my name.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.127
    04-03-2003

    ik zou bij de huisarts een test laten doen. ik weet het niet lieverd,

  4. #4
    # , 'Filosofisch',

    Reacties
    537
    30-01-2010

    Heb morgen een afspraak bij mijn huisarts.
    Ik wil het zo graag worden
    jammer dat ik geen symptonen heb. lijkt mij het allerleukste van je zwangerschap. lekker de hele dag eten,kotsen,slapen

    - Gett married or die trying-


  5. #5
    # , 'Filosofisch',

    Reacties
    537
    30-01-2010

    Citaat Geplaatst door Zina_TangaOuiia Bekijk reactie
    Ik koekeloer mee, ben ook overtijd En ongeveer zelfde 'symptomen' als jij...
    Vervelend hé

    - Gett married or die trying-


  6. #6
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Een bloed test zou een zekere uitkomst geven, maar ik weet niet of je huisarts je zomaar doorverwijst

  7. #7
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Citaat Geplaatst door Uitverkorene Bekijk reactie
    Heb morgen een afspraak bij mijn huisarts.
    Ik wil het zo graag worden
    jammer dat ik geen symptonen heb. lijkt mij het allerleukste van je zwangerschap. lekker de hele dag eten,kotsen,slapen
    Nou geloof me die symptomen zijn alles behalve leuk

  8. #8
    # , 'Filosofisch',

    Reacties
    537
    30-01-2010

    Citaat Geplaatst door sunset Bekijk reactie
    Een bloed test zou een zekere uitkomst geven, maar ik weet niet of je huisarts je zomaar doorverwijst
    Citaat Geplaatst door sunset Bekijk reactie
    Nou geloof me die symptomen zijn alles behalve leuk

    Ow hij doet het zelf daar.
    Heb meerdere malen bloedtest gedaan gewoon bij de huisarts en niet in het ziekenhuis.

    Symptonen hebben lijkt me vetcool .
    Heb het gezien bij mijn zussen,leek alsof ze doodgingen. ze leken allemaal zwervers

    - Gett married or die trying-


  9. #9
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Citaat Geplaatst door Uitverkorene Bekijk reactie

    Ow hij doet het zelf daar.
    Heb meerdere malen bloedtest gedaan gewoon bij de huisarts en niet in het ziekenhuis.

    Symptonen hebben lijkt me vetcool .
    Heb het gezien bij mijn zussen,leek alsof ze doodgingen. ze leken allemaal zwervers
    Aah dat meen je niet je moet ze echt mee hebben gemaakt anders praat je er niet zo over ik leek niet alsof ik dood ging maar ik wenste ook dat ik dood ging allah ismah lia en ik was de enigste in de famillie die al haar zwangerschappen zo moest doorstaan mijn moeder en zussen voelden zich altijd kiplekker tijdens hun zwangerschappen

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.873
    08-11-2007

    Citaat Geplaatst door Uitverkorene Bekijk reactie
    Heb morgen een afspraak bij mijn huisarts.
    Ik wil het zo graag worden
    jammer dat ik geen symptonen heb. lijkt mij het allerleukste van je zwangerschap. lekker de hele dag eten,kotsen,slapen

    Juich niet te vroeg je wil niet weten hoe erg het is hahaha
    ]

  11. #11
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    het kan kloppen maagzuur krijg je niet nu daar s het veel ste vroeg voor maar wel onngie pijn

  12. #12
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Bij de huisarts laten testen en je weet het inshaAllah

    ديتول دض الجراثيم


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    309
    17-03-2008

    Hey meid,
    Je zegt zelf dat je die symtonen daarvoor al had, toen je nog ongesteld was, en dat je 6 testen hebt gedaan ALLEMAAL negatief, ik denk niet dat je zwanger bent maar dat je menstruatie gewoon ff is weggebleven (misschien zit je in een stressmoment of je hormonen zijn gewoon gaan veranderen)...verder een paar dagen voordat je ongesteld word, dan zijn je borsten ook altijd gevoelig, dus misschien is dit een seintje dat je over een paar dagen alsnog ongesteld word....

  14. #14
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    Citaat Geplaatst door BintElmagreb Bekijk reactie
    Bij de huisarts laten testen en je weet het inshaAllah

    bij de huistarts kost het 10 euro!!! en ze heeft er al 6 gedaan zou gewoon wachten zonde voor haar geld

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.267
    24-01-2009

    Citaat Geplaatst door Uitverkorene Bekijk reactie
    Heb morgen een afspraak bij mijn huisarts.
    Ik wil het zo graag worden
    jammer dat ik geen symptonen heb. lijkt mij het allerleukste van je zwangerschap. lekker de hele dag eten,kotsen,slapen
    Ik hoop dat je zwanger bent.

    Jammer dat je geen symptonen hebt? Meid je bent gek haha..
    Ik kots gemiddeld 2 keer per dag..heb heel de tijd een misselijk gevoel..loop heel de tijd te kokhalzen..slaap 3/4 van de dag..mijn borsten zijn EXTREEM gevoelig, heb last van duizeligheid..
    Wat ben ik jaloers op zwangere vrouwen die nergens last van hebben..

    Maar elhamdoulilah..het neemt niet weg dat ik superblij ben met mijn zwangerschap!



    "De vrouw is geschapen uit de rib van de man. Niet uit het hoofd om hoger te zijn. Niet uit zijn voet om vertrapt te worden. Maar uit zijn rib om gelijk te zijn. Naast de arm om beschermd te worden & naast het hart om bemind te worden".